Uitgeslapen gelukkigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je je flink verslapen? Of gewoon lekker uitgeslapen?
Op het commando's geven na herken ik het welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze je zo goed gedrild dat je het niet eens merkt
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op het commando's geven na herken ik het wel
hopelijk wordt het binnenkort wel watquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:
wordt een gezellig weekend dus Lein met de hondjes![]()
Bluezz; idd voor mezelfhij was super. helemaal perfect voor mij, topligging ook (direct boven een leuk winkelcentrumpje). alleen helaas sta ik 8e van de lijst, dus gaat deze aan mijn neus voorbij. ik weet in ieder geval in welk gebouw ik wil wonen
over een paar maanden ben ik vast aan de beurt, er komen geregeld appartementen daar vrij.
Zoo net klaar! Ik was op rotterdam centraal, kortingsflyers van de broodzaakquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sodemieters Aure dat is vroegWaar en waarom ga je flyeren?
Het zijn dan ook mooie foto's!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg net een mailtje van een van de dames van het koorZo leuk he, als mensen je gaan mailen
Op Sloterdijk stonden ze ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef Aure het volgende:
[..]
Zoo net klaar! Ik was op rotterdam centraal, kortingsflyers van de broodzaakis mn bijbaantje (promotiebureau, sampling, flyeren etc)
Niet vreemd, boekhouden stinkt!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:35 schreef borisz het volgende:
Tentamen boekhouden ingezien. Totale slagingspercentage was 25%.
De komende twee weken maar nog meer oefenen.
Gastheer laten bbq-en en jullie zitten lekker binnenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm. Het is helemaal geen lekker weer. En het is de bedoeling dat we in Rotterdam gaan BBQ'en vanavond
quote:
De gastheer is mijn lieftallige vriendje. En 'binnen zitten' moet dan in het tuinhuisje, da's niet zo groot en ook niet zo warmquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
Gastheer laten bbq-en en jullie zitten lekker binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |