Rabbering is een radioDJ van 3FM(DIe linker dus). CLaudia heeft de bril van Rabbering even op voor de fotoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rabbering?![]()
Nee ik had wel iets anders in gedachten. En ook geen vlinderomabril.
Iets cools, zwarts
vrije dagen zijn goeie dagenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat hadden je collega's goed in de gaten dus![]()
goeiemorgen en werkse iedereenik heb bar geslapen maar vandaag vrij dus
En dan zo vroeg eruit ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:14 schreef FutureFairytale het volgende:
dat hadden je collega's goed in de gaten dus![]()
goeiemorgen en werkse iedereenik heb bar geslapen maar vandaag vrij dus
Nou dan heb je over anderhalf, twee uur weer honger dudequote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:22 schreef Braamyo het volgende:
*burp*
Dat waren iets te veel calorien en coolhydraten als ontbijt
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou dan heb je over anderhalf, twee uur weer honger dude
een bak kwark is betere vullingquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:22 schreef Braamyo het volgende:
*burp*
Dat waren iets te veel calorien en coolhydraten als ontbijt
Minnaressen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:55 schreef borisz het volgende:
We hebben een nieuwe Jack de Vries. Jacques Tichelaar.
http://www.telegraaf.nl/b(...)chelaar__.html?p=4,1quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Minnaressen?
Mijn mooie nieuwe kekke glimmende headset doet het, helemaal zelf aangesloten, willen jullie me aanraken?
* SeaOfLove heeft bluez aangeraaktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Minnaressen?
Mijn mooie nieuwe kekke glimmende headset doet het, helemaal zelf aangesloten, willen jullie me aanraken?
liefde maakt blind.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:55 schreef borisz het volgende:
We hebben een nieuwe Jack de Vries. Jacques Tichelaar.
ik moest auto brengen naar garage en onderweg nu naar app. kijken. Om 9.30u afgesproken vandaarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dan zo vroeg eruit ?![]()
Headset komt niet van collega's hoor, kwestie van bestellen via de zorgmanager
Onze autistdoc komt voorbij en ja hoor, net als elke ochtend is ie al bijna de hoek om hoor ik hem : mogge mompelen.... in het begin dacht ik altijd dat het voor iemand bedoelt was die hij daar zag of tegenkwam, maar het is gewoon een late reaktie op mij.
w.s. ziet hij iets bewegen in het voorbijlopen of zo
Oe appartement kijken? Voor jezelfquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:24 schreef FutureFairytale het volgende:
ik moest auto brengen naar garage en onderweg nu naar app. kijken. Om 9.30u afgesproken vandaar
Denk dat het te maken heeft met dat je denkt: 'Ik ga het vergeten'. Als je het niet denkt, doe je het gewoon in een flow.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe gaat dat toch, zoiets he? Ik had het zondagavond ook, ff niet geconcentreerd genoeg en hoppa draad & tekst kwijt.
Alleen dat geblafquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Kaas en ik passen dit weekend op de honden van zijn zus, want ze is op vakantie. Best gezellig, het geluid van beesten om je heen
Nee, ik ben nooit bang dat ik tekst vergeet, is me ook nog niet eerder overkomen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:14 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat het te maken heeft met dat je denkt: 'Ik ga het vergeten'. Als je het niet denkt, doe je het gewoon in een flow.
Gezellig! Wat voor honden zijn het?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Kaas en ik passen dit weekend op de honden van zijn zus, want ze is op vakantie. Best gezellig, het geluid van beesten om je heen
aaaah lekker aan het bier en de bratwurst?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:36 schreef Vork het volgende:
Ha tuig, groeten uit Bremen. Het is hier goed, het weer iets minder, maar gelukkig heb ik vandaag geen fietsdag ingepland.
Ha fietsertquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:36 schreef Vork het volgende:
Ha tuig, groeten uit Bremen. Het is hier goed, het weer iets minder, maar gelukkig heb ik vandaag geen fietsdag ingepland.
Een Franse bulldog en een stafford. Ik was net aan het lopen met ze, ze liepen los door het hoge gras, hoor ik ineens *PLONS* (dat was de stafford) en *plons* (dat was de bull). Waren ze per ongeluk in de sloot gesprongen. Alleen was de slootkant nogal hoog dus kwamen ze er niet meer zelf uitquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Gezellig! Wat voor honden zijn het?
Hier trouwens ook een beest om me heen die me om 10 uur mijn bed uit timmerde om vervolgens beneden lekker onder de koffietafel verder te gaan liggen tukkenMaar goed, was toch al uitgeslapen.. gelukkig..
Hoi! Hoe bevalt het fietsen je?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:36 schreef Vork het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een Franse bulldog en een stafford. Ik was net aan het lopen met ze, ze liepen los door het hoge gras, hoor ik ineens *PLONS* (dat was de stafford) en *plons* (dat was de bull). Waren ze per ongeluk in de sloot gesprongen. Alleen was de slootkant nogal hoog dus kwamen ze er niet meer zelf uit
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een Franse bulldog en een stafford. Ik was net aan het lopen met ze, ze liepen los door het hoge gras, hoor ik ineens *PLONS* (dat was de stafford) en *plons* (dat was de bull). Waren ze per ongeluk in de sloot gesprongen. Alleen was de slootkant nogal hoog dus kwamen ze er niet meer zelf uit
Nu heb ik 2 fris gedouchte hondjes in huis
Ha je leert het snel!! Een hondenhart gaat door de maag.. net als de gehoorzaamheidquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:48 schreef Leintjeuh het volgende:
De staff heet Tess en de bull heet Bor. Maar Laurel en Hardy past ook wel. Of Dumb and Dumber. Maar ze zijn wel super cute en liggen nu samen te snurken op hun kussen
En ik heb hondenfrietjes gekocht bij de dierenwinkel, ze zijn er helemaal dol opErg makkelijk als ze bij je moeten komen
Geen, gewoon op jezelf gebruiken, niet rare fratsen op een brilquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:39 schreef cybermans het volgende:
@steer
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-brillenpootjes.html
maybe handig voor een zonnebril? welke geur zou je daarvoor gebruiken?
foto?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:48 schreef Leintjeuh het volgende:
De staff heet Tess en de bull heet Bor. Maar Laurel en Hardy past ook wel. Of Dumb and Dumber. Maar ze zijn wel super cute en liggen nu samen te snurken op hun kussen
En ik heb hondenfrietjes gekocht bij de dierenwinkel, ze zijn er helemaal dol opErg makkelijk als ze bij je moeten komen
Net als bij mannenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ha je leert het snel!! Een hondenhart gaat door de maag.. net als de gehoorzaamheid![]()
maar heb je niks meer aan als je uit het zwembad komtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen, gewoon op jezelf gebruiken, niet rare fratsen op een bril
Jup. Eigenlijk kan je in je omgang met honden gewoon het zelfde aanhouden als wat je met mannen doet: duidelijke commando's, positief belonen als ze een keer iets goed doen, negatief gedrag negeren, af een toe een aai over hun bolletje en wat lekkers toestoppenquote:
Zie o.a. ook hier: Fietsvakantiequote:
om boven de chloor lucht uit te komen, moet je belachelijk veel "geur" op doen,quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:53 schreef cybermans het volgende:
[..]
maar heb je niks meer aan als je uit het zwembad komt
voor een paar op elkaar gestapelde stenen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:15 schreef cybermans het volgende:
zo nog 5 minuten en dan pleite
straks even praten over heel veel eurootjes
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup. Eigenlijk kan je in je omgang met honden gewoon het zelfde aanhouden als wat je met mannen doet: duidelijke commando's, positief belonen als ze een keer iets goed doen, negatief gedrag negeren, af een toe een aai over hun bolletje en wat lekkers toestoppen
Blijkbaar heeft ze je zo goed gedrild dat je het niet eens merktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij van de Opzij school??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |