Uiteraard, maar onder een trainer met enig draagvlak en een beetje vakkennis voetballen ze gegarandeerd direct stukken beter.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:29 schreef z80 het volgende:
[..]
maar alleen goede spelers maken nog geen team.
ze moeten nog wel het zelfde spel spelen, en elkaar iets gunnen.
quote:
Je moet hem wel beter leren klokkijken. Het is nog te vroeg om het blaadje te verscheuren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
haha Sam zat hier net een blaadje van de scheurkalender te verscheuren.. heeft het goed begrepen dus![]()
Nja.. we liepen bijna 2 maanden achter.. dus heb hem maar zijn gang laten gaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet hem wel beter leren klokkijken. Het is nog te vroeg om het blaadje te verscheuren.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef Duderella het volgende:
Heerlijk dat de theatergidsen er weer zijn! Wij zijn er al bijna uit. Ik mis het echt als het seizoen voorbij is.
Slimme Sam, sunny!
En wat zit je er fijn bij in je tentje! Kan wel zien dat er heel wat jaren kampeerervaring in zitten.
Ja, het wordt vast wel leukquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
vind het het meest heerlijke wat er is. Zonder kamperen heb ik geen echte zomervakantie..
Maar weet zeker dat jij je ook prima gaat redden Dude!!![]()
lekker zelf je eigen plan trekken
Leukquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef Duderella het volgende:
Heerlijk dat de theatergidsen er weer zijn! Wij zijn er al bijna uit. Ik mis het echt als het seizoen voorbij is.
quote:Het arrangement bestaat uit 3 theatervoorstellingen in de Stadsschouwburg Velsen en 2 theatermenu’s in Restaurant Augusta te IJmuiden.
25 november 2010 - Stadsschouwburg - Aanvang 20.15 uur
Mrs.Einstein met “Vuile huichelaar2”
Hilarisch meezingconcert
14 januari 2011 - Stadsschouwburg - Aanvang 20.15 uur
Soul en Disco Brothers, inclusief theatermenu
Swingende show vol show- en discohits met afterparty
5 maart 2011 - Stadsschouwburg - Aanvang 20.15 uur
Veldhuis&Kemper, inclusief theatermenu
Met hun nieuwe show “ Dan maar niet gelukkig”
14 januari 2011 en 5 maart 2011:
Het driegangen theatermenu wordt geserveerd in Restaurant Augusta, Oranjestraat 98 te IJmuiden.
17.30 uur : U wordt verwacht in het Saloncafé
18.00 uur : Aanvang diner
De kosten voor dit arrangement bedragen:
¤ 79,- voor leden
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:19 schreef Leintjeuh het volgende:
En ze had ook nog een zak lekkere gesuikerde chocolade hazelnoten meegebracht![]()
Ja, en ik wilde eigenlijk alleen het soul gebeuren, maar je krijgt gewoon alles voor nog geen 80 ¤ ik ga wel met 3 andere leuke vrouwen, dus niet met zo'n hele bus wijvenquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:20 schreef Duderella het volgende:
Wel leuk dat ze zoiets organiseren Bluezz!
Ik ga haar binnenkort ook maar een (goed)keuren.quote:
Tell me something newquote:
quote:
Klopt. Mijn door Bloes uitgezochte bril.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dan heb je iets opgevoerd. Bijzondere ziektekosten in 2008 of zo?
Hoe gaat dat toch, zoiets he? Ik had het zondagavond ook, ff niet geconcentreerd genoeg en hoppa draad & tekst kwijt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
BAM! Tweede voorstelling gehad. Speelde echt perfect totdat ik m'n eindmonoloog verprutstte die ik normaal nooit verprutsdus morgen nog een kans om goed te knallen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
Klopt. Mijn door Bloes uitgezochte bril.
Niet eens een strak klein broekje?quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe gaat dat toch, zoiets he? Ik had het zondagavond ook, ff niet geconcentreerd genoeg en hoppa draad & tekst kwijt.
[..]die op een mooi hoofd staat
![]()
Ik mag next year weer een nieuwe. En ik wil een retro ietsigs
And go with the apes
Top.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:30 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Golfer; heb ik onthouden, gaan we zeker doen als het lekker weer is. In juli/augustus? Op het eiland wordt nog gewerkt om het zomerklaar te maken.
Het ownt echt verschikelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:00 schreef cybermans het volgende:
[..]
wakker worden! wakker worden! wakker worden! wakker worden! wakker worden!
jou had ik wakker gemaakt met een vuvuzela!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het ownt echt verschikelijkmaar als je dat vanmorgen naast mij oor afgespeeld zou hebben.....
Sodemieters Aure dat is vroegquote:Op vrijdag 18 juni 2010 05:29 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen!
Zo weer een paar uurtjes flyerenmaar het is nog veel te vroeg...
Rabbering?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:31 schreef borisz het volgende:
afbeelding ]
?
Toch geen Rabberingbril he?Retro oke maar geen ruitenwissers
.
dat hadden je collega's goed in de gaten dusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sodemieters Aure dat is vroegWaar en waarom ga je flyeren?
Ik zit alweer netjes op het werk, waar een 'kadootje' voor me lag.
Een draadloze headset![]()
Scheelt minstens 4X per dag dat ik mijn telefoon meesleep omdat ie nog aan me vastzit als ik opsta
.. owkey hier moest ik gewoon echt hard om lachenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
jou had ik wakker gemaakt met een vuvuzela!
*PWEEEEEEP*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |