Mijn quiche ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:55 schreef DarkElf het volgende:
oh kinders, mijn tomatensausje met gehaktballetjes ruikt zalig
hee je verpest mn seksonderwerpquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:55 schreef DarkElf het volgende:
oh kinders, mijn tomatensausje met gehaktballetjes ruikt zalig
als vooraf hapje?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Met champignons, bosui, peterselie, wat bacon, ei en roomkaas. Als hapje voor vanavond
Nee, als bij de borrel hapje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als vooraf hapje?![]()
klinkt wel heerlijk zeg! ik ga ook gauw een quiche maken
Niet grappig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
mag best hoor, ze hebben ook rechten, echter....
Het is een levensovertuiging van mij om daar op geen enkele manier bij betrokken of over geinformeerd te worden.
En volgens de grondrechten van de democratische rechtsstaat der Nederlanden Artikel 6, paragraaf 1. quote: Íedere heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging, individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden, behoudens ieders verantrwoordelijkheid volgens de wet.
Dus als die dikke mensen mij hierover informeren dan overtreden ze de wet en geef ik ze aan
mm lekker, ben dol op quichequote:Op donderdag 17 juni 2010 16:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Met champignons, bosui, peterselie, wat bacon, ei en roomkaas. Als hapje voor vanavond
Wat een onzin allemaal! Let's face it, van de meeste mensen wil ik gewoon niet weten hoe hun seksleven eruit ziet, dik of dun, jong of oud.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:51 schreef Braamyo het volgende:
Dus als die dikke mensen mij hierover informeren dan overtreden ze de wet en geef ik ze aan
Ik las het in OUD ja. Daar post een bekende van de families.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:45 schreef LieLie het volgende:
Lees net dat ook het tweede meisje dat betrokken was bij het ongeluk is overleden gisteren
dat kun je aangeven. volgens mij hebben mensen het er alleen over als je er naar vraagt of er zelf over begint. ik hoor niet vaak in het normale leven iemand ineens in geur en kleur over zn seksleven vertellenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:09 schreef DarkElf het volgende:
ik vind dat niet preuts hoor cf, ik ben het er helemaal mee eens. heb graag dat iedereen die info voor zich houdt
gelukkig nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat kun je aangeven. volgens mij hebben mensen het er alleen over als je er naar vraagt of er zelf over begint. ik hoor niet vaak in het normale leven iemand ineens in geur en kleur over zn seksleven vertellen
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:09 schreef DarkElf het volgende:
ik vind dat niet preuts hoor cf, ik ben het er helemaal mee eens. heb graag dat iedereen die info voor zich houdt
quote:
Nou ja, laat ik 't zo stellen: ik vind het niet heel classy om bijvoorbeeld op fok heel veel details over je seksleven te vermelden. Dat je 't er eens met vriendinnen over hebt, is wel wat anders, natuurlijk. Maar liefst niet al te SatCquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat kun je aangeven. volgens mij hebben mensen het er alleen over als je er naar vraagt of er zelf over begint. ik hoor niet vaak in het normale leven iemand ineens in geur en kleur over zn seksleven vertellen
Hier mijn details over mijn huidig sexleven:quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik 't zo stellen: ik vind het niet heel classy om bijvoorbeeld op fok heel veel details over je seksleven te vermelden. Dat je 't er eens met vriendinnen over hebt, is wel wat anders, natuurlijk. Maar liefst niet al te SatC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |