tuurlijk wel... griekenland nigeria word gewoon gelijkspelquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
nou als NL ook met 4-1 wint ben ik tevree![]()
alleen hoop ik wel dat Korea nog een 2e plek bemachtigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:35 schreef cybermans het volgende:
[..]
tuurlijk wel... griekenland nigeria word gewoon gelijkspelthanks voor meehopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en korea gaat nigeria nog verslaan met 5-0![]()
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:12 schreef cybermans het volgende:
[..]Hè bah cybermans, seks is vies. Niet aan beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
vind ik ook. seks is voor 40+, niet eerderquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hè bah cybermans, seks is vies. Niet aan beginnen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Cyber heb je surveillance fiets al gemaild voor je prijs?
ik weeg meer dan 40KG dus ik mag seksenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik ook. seks is voor 40+, niet eerder
mensen van 160 kg mogen 4x zoveel seksquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:44 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik weeg meer dan 40KG dus ik mag seksen
wil ik niet wetenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mensen van 160 kg mogen 4x zoveel seks
die mensen moeten geen seks hebben Bahquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en vooral geen camera erbij gebruikenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die mensen moeten geen seks hebben Bah
ah wel joh, is toch lullig als zij niks meer mogenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat haal ik niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja zeg! dus alleen mooie slanke mensen mogen seks hebben?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
klopt ik las het gisteren. ik dacht eigenlijk dat je docent haar dochtertje het '2e meisje' was. hoe dan ook, wat een domper in dat dorp zeg....quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:45 schreef LieLie het volgende:
Lees net dat ook het tweede meisje dat betrokken was bij het ongeluk is overleden gisteren
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou ja zeg! dus alleen mooie slanke mensen mogen seks hebben?
mag best hoor, ze hebben ook rechten, echter....quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dudequote:Op donderdag 17 juni 2010 15:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hè bah cybermans, seks is vies. Niet aan beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |