Dan heb je iets opgevoerd. Bijzondere ziektekosten in 2008 of zo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
Krijg 600 EUR terug van de belasting![]()
![]()
Tegemoetkoming buitengewone uitgaven uit 2008
I'm too stoopid for this shit
Vanochtend in de douche bedacht.quote:
ooh das heel normaal en zeker niet preutsquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik 't zo stellen: ik vind het niet heel classy om bijvoorbeeld op fok heel veel details over je seksleven te vermelden. Dat je 't er eens met vriendinnen over hebt, is wel wat anders, natuurlijk. Maar liefst niet al te SatC
Ik vrees het ergste voor vanavond.quote:
haha, tis ook not done om iemand zomaar af te kappen he... ach, zo leer je iemand kennenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:20 schreef DarkElf het volgende:
oh trouwens ff, ik heb wel iemand gekend die in geuren en kleuren vertelde over haar seksleven... en nee dat was geen goeie vriendin ofzo.... ik vind dat echt genant... dat ik t met vriendinnen erover heb wil niet zeggen dat ik van jan en alleman zo maar van alles wil weten
Ach schatje, ik zou best willen maar mijn man is werken en dan kan ik niet van huis weg in verband met kleine.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste voor vanavond.
Tezz, kom je kijken? 20:30 in het TAC (tegenover PSV stadion). Vandaag en morgen nog.
echt?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Bij de Lidl heb je momenteel oranje WC papier met grasgeur.
Shit, je had door dat ik hem gejat had dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Bij de Lidl heb je momenteel oranje WC papier met grasgeur.
Ik heb je altijd door, Tezzquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Shit, je had door dat ik hem gejat had dus.
oh wat ergquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
6 rollen!
Voetbal editie 2010 met grasgeur!
3-laags
Inhoud: 6 x 180 vel
das toch hetzelfde? of zeg ik nou iets heel stoms?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:51 schreef cybermans het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen een bosui en een lenteui
dacht ik ook hoor... maar vandaar mijn vraag dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das toch hetzelfde? of zeg ik nou iets heel stoms?
Danke schön!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, als je het hebt over de processen, dan moet je zonder twijfel McGee hebben. Maar dat beschrijft verder niet echt de technieken. Daarvoor zou je kunnen kijken naar het boek van le Cordon Bleu (?) dat DE heeft, bijvoorbeeld.
Ik zou zo uit m'n hoofd geen boek weten dat zowel processen als technieken behandelt.
Ja, dat is hetzelfde.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das toch hetzelfde? of zeg ik nou iets heel stoms?
ik ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:05 schreef borisz het volgende:
Franse aardappels a la Jamie Oliver staat in de oven. Ben benieuwd.
Doelsaldo is primair bepalend ja, daarna heb ik de volgorde niet paraat. Maar ik denk niet dat de Grieken van Argentinie winnen, dus ik denk dat ZK aan een overwinning tegen Nigeria genoeg zal hebben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ookstel als korea en griekenland beide 2 wedstrijden winnen en 1 verliezen, checken ze dan t doelsaldo? Zoja, stel ze hebben evenveel goals gemaakt; waar kijken ze dan naar?
daar hoop ik ook opquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Doelsaldo is primair bepalend ja, daarna heb ik de volgorde niet paraat. Maar ik denk niet dat de Grieken van Argentinie winnen, dus ik denk dat ZK aan een overwinning tegen Nigeria genoeg zal hebben.
Wat voor quiche had je?quote:
hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:53 schreef borisz het volgende:
Na doelsaldo telt het onderling resultaat.
hehe lekker toch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat voor quiche had je?
Wij eten een lekkere beefburger met Caesar salade. Ik was bijna in slaap gevallen in het zonnetje
Stel dat Griekenland en Nigeria gelijk eindigen qua punten en doelsaldo dan telt het resultaat van de onderlinge wedstrijd en aangezien Griekenland die gewonnen heeft gaan die dan door.quote:
huh? Ik had het over als griekenland en korea beide 2 wedstrijden hebben gewonnen en 1 verloren. En ook nog gelijk doelsaldo. Wat dan? Onderling..huh?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Stel dat Griekenland en Nigeria gelijk eindigen qua punten en doelsaldo dan telt het resultaat van de onderlinge wedstrijd en aangezien Griekenland die gewonnen heeft gaan die dan door.
ik weet niet wat ik eet. Wel ijs toequote:Op donderdag 17 juni 2010 18:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Wij eten vanavond een lekkere pastamet bolognesesaus
En ijs toe
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh? Ik had het over als griekenland en korea beide 2 wedstrijden hebben gewonnen en 1 verloren. En ook nog gelijk doelsaldo. Wat dan? Onderling..huh?
aah zo, hehe.. onderling dacht ik dat je bedoelde hoeveel wedstrijden onderling gewonnen waren.. vond dat al zo gek.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
Als 2 landen gelijk eindigen en hetzelfde doelsaldo hebben telt het resultaat in hun onderlinge wedstrijd. Ofwel als je dan van het land gewonnen hebt waarmee je gelijk staat ben je door.
haha, ik moet een hoop ruimte overhouden dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
De ijssalon hier op 't dorp is ZO goedWitte chocolade ijs, chocolade ijs, yoghurt ijs
![]()
![]()
![]()
![]()
En allemaal lekkere fruit-smaken
Absoluutquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:22 schreef FutureFairytale het volgende:
haha, ik moet een hoop ruimte overhouden dus
Ja, jij wordt vast moddervet van al dat ijs.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk eerder een mega-ijsmeet
ooh die zijn ook lekker, wel klein maar lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:30 schreef Bluezz het volgende:
Ooooh lekker die ijsverhalen, ik ga een perenijsje nemen
Marjo ervoor en je bent er.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Lein; ik ken je echte naam nog niet!!
ik mag van mezelf tot de 160 kgquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jij wordt vast moddervet van al dat ijs.
Ik lees het net.quote:
Die kon zomaar eens echt top gaan wordenquote:
sexbeestquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik mag van mezelf tot de 160 kg
mooi zoquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wij hebben ook heerlijk gegeten, tnx!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb liever een ijsje nuHup, schoenen aan jij!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
is weer eens wat anders om aan te likken he...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
De ijssalon hier op 't dorp is ZO goedWitte chocolade ijs, chocolade ijs, yoghurt ijs
![]()
![]()
![]()
![]()
En allemaal lekkere fruit-smaken
quote:Du Puy linzen zijn in Frankrijk - net als veel wijnen - een A.O.C. Appellation d' origine controle is een aanduiding voor sterk gecontroleerde kwaliteitsproducten uit een bepaalde streek, in dit geval zijn dat de hoogvlakten van de Velay in het departement Haute-Loire)
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Soms heb ik gewoon behoefte aan het maken van hele flauwe grappen
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hobje, heb jij nog iets van spullen nodig nu?
call me stupide, maar waar haal je die dingen dan? Haute Loire, is wel een prachtig gebied als je niet voor een zonvakantie gaatquote:
ik heb in ieder geval nog genoeg servies en een tosti-apparaat, vazen en nog veel meerquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nee meis dat komt wel weer te zijner tijd, gelukkig hadden we niet de hele huisraad al naar de kelder verplaatst.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb in ieder geval nog genoeg servies en een tosti-apparaat, vazen en nog veel meer
is gewoon toch, heb sowieso ook nog een combi-magnetron en motorhelm ligt hier ook te verstoffen aangezien vriendlief alleen auto rijdt, degelijke motorkleding heb ik ook nog wel. nu even mijn favoriete soap kijken als ik wakker kan blijvenquote:
ben bang dat ik dat lot ook beschoren benquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef borisz het volgende:
Ik ga maar eens Frankrijk - Mexico kijken.
Ja, valt mij mee. Twee aanvallend ingestelde teams.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:44 schreef TAV74 het volgende:
Eindelijk eens een lekker tempo in de wedstrijd. Het kan dus wel.
Die naam schijnt in Rotterdam, bij de turk waar mijn stiefzus vaak komt, te zijn ontstaan trouwens.. Geen idee of het echt zo is hoor, maar mijn stiefmoeder vertelde me dat.quote:
Geloof dat mijn zus het ontstaan er van heeft mee gemaakt zo ongeveerquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef Den_Haag het volgende:
dat heb ik vaker gehoord idd. maar het is stiekem wel lekker
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef Den_Haag het volgende:
dat heb ik vaker gehoord idd. maar het is stiekem wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |