Ligt eraan hoeveel ouderquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ze heeft een rijbewijs, dus sowieso 18+, of is dat té oud voor je?
Ireyonquote:
Ahh...quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:55 schreef Kper_Norci het volgende:
Volgende week woensdag is het trouwens NK iets met wielrennen bij ons in Oudenbosch. Heel het dorp natuurlijk afgesloten![]()
Als ik het goed heb gezien kan ik nog net thuiskomen, anders moet ik echt 10 km omrijden...
Dat staat gewoon op mijn profielquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:22 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe oud ze is
Twee zelfs, en nog twee enkel slechts gezoend.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:28 schreef EDMAN- het volgende:
Hoe kom ik op dat landkaartje?
Meen je dat nou Tekno, een UVT meisje geplayed?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:23 schreef teknomist het volgende:
* teknomist is zelfs een keer naar bed geweest met een fokster die niet veel later mijn collega-mod op UVT werd.![]()
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
Twee zelfs, en nog twee enkel slechts gezoend.Tegenwoordig ben ik niet zo'n player meer.
Weet je hoeveel moeite dat kost om naar jouw profiel te surfen?quote:
Tjonge jonge, lui ding...quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:33 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Weet je hoeveel moeite dat kost om naar jouw profiel te surfen?
Surfen![]()
Nou ze zou bijna naakt zijn gegaan voor fok, maar dat ging opeens niet meer door. Dus geen foto's!quote:
Heehee ik ben de jongste hier en dat wil ik graag zo houdenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:36 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo te zien is Automatic_ voor mij ...
[ afbeelding ]
![]()
Ohquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Kpedo_Norci.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Shamequote:Op donderdag 17 juni 2010 10:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nou ze zou bijna naakt zijn gegaan voor fok, maar dat ging opeens niet meer door. Dus geen foto's!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nou ze zou bijna naakt zijn gegaan voor fok, maar dat ging opeens niet meer door. Dus geen foto's!
Dat is waarquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
![]()
Aint no party like an Automatic_ party
SLUUURRRPPquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
![]()
Aint no party like an Automatic_ party
Niets, want ik ben te oudquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat ga jij allemaal met Automatic_ doen...
Hmmm ben nog even aan het nadenkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat ga jij allemaal met Automatic_ doen...
oooh, gaan jullie meeten?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Dat wordt een leuke meet
Jij ook als het goed is?quote:
Er staat al een hele tijd een West-Brabant meet in de planningquote:
Ja laten we die nou eindelijk eens vastleggenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er staat al een hele tijd een West-Brabant meet in de planning
Kan iemand een poll maken met mogelijke data?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja laten we die nou eindelijk eens vastleggen
Heerle dan maar hèquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:33 schreef EDMAN- het volgende:
en waar? dan krijg je weer 'ik wil niet naar Roosendaal, kut stad' en 'kutkrabben ik zet geen voet in die stad!'
Wouwquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:38 schreef EDMAN- het volgende:
Inderdaad, gewoon een dorpje waar niemand hier vandaan komt :p v(Sprundel?)
Onze koelkast zit altijd helemaal vol met bierquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bij jou thuis in de tuin, prima idee!![]()
Zorg je voor voldoende bier?
Als het in Roosendaal of Bergen is wel, ik heb geen fiets, en de benenwagen staat bij de garage, dus als het ergens anders is zal ik wel met de auto moeten. Anders trein idd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:56 schreef teknomist het volgende:
Ik kom wel met de trein hoor, ik ga niet aan de Fristi!
En radio Hollandio?!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wouw
[..]
Onze koelkast zit altijd helemaal vol met bier
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:57 schreef automatic_ het volgende:
Onze koelkast zit altijd helemaal vol met bier
Niet als ik thuis benquote:
Nispen dan!quote:
http://www.datumprikker.nl/dp/scripts/default.aspquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Kan iemand een poll maken met mogelijke data?
Ik Roosendaal, is het kortste voor mij met de trein.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik stemde maaktnietuit, zal toch moeten fietsen
Halsteren toch? Of was dat chinless...quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef teknomist het volgende:
Correctie: jullie komen beiden uit Halsteren.
Bus?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Kost geldquote:
Nee.quote:
Jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:09 schreef Gutz het volgende:
Mooi pollvraag trouwens...
Waar houden we nu de poll?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:19 schreef teknomist het volgende:
Mental note: niet werken en fokken onder druk van deadlines tegelijkertijd.![]()
Wat je tot morgen uit kan stellen, kan je ook tot overmorgen uitstellen. Gewoon lekker vrij nemen man, en met een biertje op het terras tegenover je werk gaan zitten, en dan je glas heffen op je collega's...quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:26 schreef EDMAN- het volgende:
Same here, volgende week wordt een stress week, lekker alles vooruitschuiven tot morgen
Ik loop dan facturabele uren mis.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat je tot morgen uit kan stellen, kan je ook tot overmorgen uitstellen. Gewoon lekker vrij nemen man, en met een biertje op het terras tegenover je werk gaan zitten, en dan je glas heffen op je collega's...
Heb je toevallig de aftrap van Brazilië - Noord-Korea gezien? Die Koreanen stonden zo mooi in formatie, net een stel gevechtsvliegtuigen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:41 schreef EDMAN- het volgende:
ARKO![]()
enige leuke van mijn dag is de spotterdag bij vliegbasis gilze rijen. zie constant F16's in formatie voorbijvliegen met loopings en al.. YES
Toevallig staan er op Youtube heel veel Amerikaanse video's van straatbeelden enzo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:50 schreef EDMAN- het volgende:
Ik zie er liever een uitgebreide documantaire over, vaaaaaag land. Ben echt benieuwd wat daar speelt
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Toevallig staan er op Youtube heel veel Amerikaanse video's van straatbeelden enzo.
Is dat nu?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:41 schreef EDMAN- het volgende:
ARKO![]()
enige leuke van mijn dag is de spotterdag bij vliegbasis gilze rijen. zie constant F16's in formatie voorbijvliegen met loopings en al.. YES
Frontpage is niet hetzelfde als het forum.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:29 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik vandaag tegen een wiskundeleraar:
"Wat is uw FOK!account? Er gaan namelijk geruchten dat u fantatiek FOK!t''
- ''Huh? Wat?''
''Fok.nl.. Die kent u toch wel?''
- Ow ja dat ken ik ja, natuurlijk
''Maar u heeft geen account?''
- ''Nee nee, ik lees meestal alleen de nieuwsberichten op de frontpage want de reacties en zo vindt ik zo kansloos..''
Hij vindt ons kansloos
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:54 schreef Kper_Norci het volgende:
Deze heb ik een tijdje geleden gezien.
Edit: ter aanvulling:
http://www.korea-dpr.com/faq.htm![]()
Deze was ik vanmiddag nog vergeten, voor de koelvriescombinatie, wie zegt You're time is up @ 1:39?quote:
Ik geniet ook elke keer weer als ik hem op de radio hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:08 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Zeg Kper bedankt voor het sturen van dat rapke he![]()
Nu ben ik verslaafd eraan ofzo
Welke zender luister je dan? Ik hoor em nooit hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik geniet ook elke keer weer als ik hem op de radio hoor.![]()
![]()
3FM, 's middags tussen 12 en 2 draait Stenders hem iedere dag wel een keer, die vind het ook een erg goeie plaat. Helaas morgen geen Stenders maar Claudia, maar dan hoor je hem vast maandag wel weer, of gewoon via Youtube natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:16 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Welke zender luister je dan? Ik hoor em nooit hoor
Daar ben ik ook al een aantal keer geweest, altijd erg leuk idd.quote:
Ik geef je wel twee euroquote:
Handen boven de dekens eejquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:14 schreef EDMAN- het volgende:
thanks chewbacca, vanavond eens kijken in m'n bedje
Je kan jezelf in de OP zetten op de wiki pagina of Ireyon een berichtje sturenquote:
Hoe kan het dat je er nu pas achter komt dat we er zijn?quote:
Ty!quote:
Je moet die docu van Teknomist eens kijken, wordt je triestig vanquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:14 schreef EDMAN- het volgende:
thanks chewbacca, vanavond eens kijken in m'n bedje
Ja die over Noord-Koreaquote:
Leeuwarden, dat was een goed uitgewerkte grap.quote:
Grapjasquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:56 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Keb trouwens een vet idee voor de meet![]()
Als we nou eens t-shirts laten maken met voorop een keigroot FOK!-logo met ''STA West-Brabant'' eronder, en op de achterkant de usericons van alle actieve mensen hiero, met zo'n vinkvakje ernaast. Kunnen er elkaar aftekenen
Ik ben best aardig hè?quote:
Jaquote:
Die was niet van mij!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:55 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja die over Noord-Korea
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:56 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Keb trouwens een vet idee voor de meet![]()
Als we nou eens t-shirts laten maken met voorop een keigroot FOK!-logo met ''STA West-Brabant'' eronder, en op de achterkant de usericons van alle actieve mensen hiero, met zo'n vinkvakje ernaast. Kunnen er elkaar aftekenen
Hmm dat landkaartje is niet mijn werk hè, alleen Chinless is niet echt actief meer in deze reeks.. 'k Wil best een nieuwe maken, maar dan moet ik weer mensen om hun postcode gaan vragen enzo..quote:
Hier stopte ik met lezenquote:
Oepsquote:
No problem!quote:
Jou geef ik ook geen hand dan vandaag!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:36 schreef EDMAN- het volgende:
Goeeeedemorgen luitjes
kijken van de docu is niet meer gelukt helaas. handjes boven de dekens al helemaal niet
Graagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:28 schreef automatic_ het volgende:
Wat een grappig kaartje! Ik had Chinless een berichtje gestuurd en hij wilde eventueel het kaartje wel doorsturen naar jou
Bedankt kerel, PM verstuurd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:17 schreef Ireyon het volgende:
EDMAN- als je er op wilt komen te staan, pm me dan even je postcode
Dikke kans dat idd de familie een enkeltje concentratiekamp krijgt. Maar zo te zien waren ze al voor hun 1e wedstrijd vermist, dus ik vermoed dat die na het landen het vliegtuig uitgerend zijn, houdoe en bedankt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:05 schreef EDMAN- het volgende:
Wtf :/, vaag nieuws. Ben benieuwd. Er is toch ook de kans dat er spelers zijn die niet meer terugwillen naar dat land/die gevangenis? Of zouden ze bedreigd zijn met represailles ofzo (denk familie gaat de gevangenis in)?
Zeker doen man, zo rij ik ook. Totaal geen last gehad op de heenweg, terwijl er op de A58 een file van 6km stond (08:00).quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:47 schreef teknomist het volgende:
ik denk dat ik maar eens via Waalwijk / A59 naar huis rijdt dan.
Je moet eens ff goed kijken of je geen oranje F16 ziet, die hebben ze vorig jaar of 2 jaar terug helemaal oranje gespoten. Ik ga er zeker vanuit dat ze daar in ieder geval morgen mee gaan vliegen, maar misschien vandaag ook wel.quote:
Ja en dan kan je het na het WK weer terug aanpassenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Je mag je auto best oranje maken, als je het maar even op je kentekenbewijs laat aanpassen.
60 euro boete!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:14 schreef automatic_ het volgende:
Dus F16's morgen ze wel oranje maken, maar auto's niet... Flauw!
Godzamme man, en ik ben zo goed bezig vandaag! Maarja, nu ik dit lees is mijn motivatie ook ineens onder het vriespunt gedaald. Wel positief, Duitsland is aan het verliezen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:08 schreef EDMAN- het volgende:
Ai, daar ben ik net nog geweest
Mensen, ik heb het HELEMAAL gehad vandaag
Kper: het is niet gelukt vandaag man, 0 motivatie
(subway was trouwens heerlijk! Chicken Pizziola, aanradertje)
Die fietser ben ik wel een beetje bang voor, bus en auto, dat komt toch hard aan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:15 schreef teknomist het volgende:
Ja, het is niet echt op de Spoorlaan maar op een parellelweg richting Ringbaan-Oost. Het leek me altijd al een gevaarlijk stuk, er staat ook niet voor niks een flitspaal. Wel spannend zo! De ambulance is weer weg, hopelijk krijgt er niemand een naar bericht.
Amen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:35 schreef Ireyon het volgende:
Ik loop dus echt nóóit meer een ICI Paris winkel binnen hè.. Dat is gewoon een gigantische praatclub voor vrouwen in hun menopauze en hun twintigjarige modepopdochtertjes, gatverdamme
foto doet het hier nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou je het zegt, ik kreeg toevallig van insiders te horen dat jouw neushaar wel erg lang is ja, ik kreeg zelfs een foto gemaild...
[ afbeelding ]
Ik moet er altijd wel verschrikkelijk van niesen van zo'n ding, ben er zelf niet zo kapot van, maar soms moet het wel.
Goed idee trouwens, jointje vanavond!
Ik koop tegenwoordig zoveel online, ik heb al in eeuwen geen winkel meer van binnen gezien. Sowieso, wat moet je als man bij de ICI Paris doen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:35 schreef Ireyon het volgende:
Ik loop dus echt nóóit meer een ICI Paris winkel binnen hè.. Dat is gewoon een gigantische praatclub voor vrouwen in hun menopauze en hun twintigjarige modepopdochtertjes, gatverdamme
Geurtje voor vaderdag? (ah shit, bedenk me net dat het natuurlijk tyfusdruk is in de stad)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik koop tegenwoordig zoveel online, ik heb al in eeuwen geen winkel meer van binnen gezien. Sowieso, wat moet je als man bij de ICI Paris doen?
Aangepastquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:39 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
foto doet het hier niet, maar ik lijk wel een beetje op chewbacca
altijd een goed idee :p
ja het is ff klote, laatst gedaan met een pincet, maar dat is niks. Dingen schijnen 7 euro te kosten
quote:
rambo 3 toch? in afghanistan in die grot? koningquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Aangepast
Je kan het trouwens ook op de Rambo manier doen, met kruit en een vuurtje![]()
Volgens mij wel ja, maar is al lang geleden dat ik die gezien heb. Tegenwoordig kijk ik liever wat andere films.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:43 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
rambo 3 toch? in afghanistan in die grot? koning
Dat word morgen vroeg vertrekken dan, 2 jaar geleden (Leeuwarden) was het echt drama, echt heel lang in de file gestaan toen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:20 schreef EDMAN- het volgende:
en dan dit nog:
http://www.nu.nl/binnenland/2272924/files-luchtmachtdagen.html
als het goed is, herhaal: als het goed is, kan ik hier precies omheenrijden. Binnendoor langs Dongen, Oosterhout, zodat ik er bij Martens Beton op de A59 weer op kom. En dan stukje A16, A17 en dan een welverdiende douche + jupilertje.
Ik ben via Waalwijk / A59 / Raamdonksveer / A17 gereden en geen cent file gehad.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:20 schreef EDMAN- het volgende:
Ja dat is zeker demotiverend
en dan dit nog:
http://www.nu.nl/binnenland/2272924/files-luchtmachtdagen.html
als het goed is, herhaal: als het goed is, kan ik hier precies omheenrijden. Binnendoor langs Dongen, Oosterhout, zodat ik er bij Martens Beton op de A59 weer op kom. En dan stukje A16, A17 en dan een welverdiende douche + jupilertje.
Waar was er vuurwerk dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef Tokus het volgende:
hm. waarom is er momenteel vuurwerk in BoZ?
Feestelijkheden 100 jaar scouting op de Kiekquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef Tokus het volgende:
hm. waarom is er momenteel vuurwerk in BoZ?
Was best wel gezelligquote:
ik dacht dat ik vorige week donderdag al die schoutingventjes al zag marcheren door de stad. Of was dat wat anders?quote:Op zondag 20 juni 2010 12:41 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Feestelijkheden 100 jaar scouting op de Kiek
Geen idee, zou kunnen. Welke kleur hadden ze?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:11 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik dacht dat ik vorige week donderdag al die schoutingventjes al zag marcheren door de stad. Of was dat wat anders?
Is weer eens wat anders dan Alors on Vato Gonzales, We no speak Lady Gaga etc etc.. (is wel leuk, daar niet van).quote:Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef Tokus het volgende:
maar goed, in BoZ vinden ze alles prachtig zodra er een blaasorkestje bij betrokken is, of padvinders. Dat is me na 10 jaar hier wonen wel duidelijk.
Ik lag ook in een deuk voor de tv toen ze dat lieten zien.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:25 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, ik moet de hele tijd lachen:
[ afbeelding ]
Thuis in mijn joggingbroek met een bak koffie; ik was namelijk net uit bed.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:17 schreef Hojdhopper het volgende:
Wat is het rustig in het topic. Waar hebben we vandaag voebal gekeken? Ik in de Bourgondiër in BoZ.
'k Vond ook nooit dat 'k een zachte G had totdat zo'n meisje uit 't Gooi al wel dacht te horen dat ik uit Brabant kwam. Chicks diggen het wel.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:52 schreef teknomist het volgende:
Gisteren naar een feestje in Amsterdam geweest en er was iemand die beweerde dat ze in Roosendaal met een zachte g praten. Ik geloofde er geen zak van.
Ja, die vinden dat wel ggggggggggggggeil.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Vond ook nooit dat 'k een zachte G had totdat zo'n meisje uit 't Gooi al wel dacht te horen dat ik uit Brabant kwam. Chicks diggen het wel.
Hehequote:Op zondag 20 juni 2010 16:34 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik lag ook in een deuk voor de tv toen ze dat lieten zien.
Hij staat nu toch ook in de Big 5 van het WK journaal?quote:
Hooi Tekquote:
Chew.quote:
Kper_Norci's nachtkastjequote:Op maandag 21 juni 2010 08:49 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik heb een nieuwe ondertitel nodig. Heeft iemand ideeën?
Ja, maar op deze manier win je het WK natuurlijk niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:31 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen mensen! Weekend weer overleefd. Wedstrijd gekeken bij vrienden, op de beamer. Godzamme wat wordt ik moe van dat gezeik over dat ze perse mooi moeten voetballen. Weest toch blij dat ze winnen. Beter zo winnen dan met mooi voetbal verliezen.
En nu weer druk aan het werk
Ik vind het niet gek dat ze maar met 1-0 winnen van een team waarvan 10 man voor de goal ligt en er 1 in staat. Op het moment dat er meer ruimte komt, dus wanneer beide teams moeten winnen, moet je eens kijken hoe ze dan gaan spelen. Dan komt Robben er ook nog eens bij. Je kan WK wedstrijden natuurlijk niet vergelijken met een paar vriendschappelijke wedstrijden, waar er geen druk op staat en ze kunnen doen wat ze willen. Als er dan een keer een hakballetje mislukt, boeiend.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, maar op deze manier win je het WK natuurlijk niet.
Ach, je kan je vanavond weer in Noord-Korea gaan verdiepen hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 11:13 schreef EDMAN- het volgende:![]()
half slapend opt werk na een iets te lang weekend (puur en alleen omdat die kutwedstrijd zo vroeg kwam)
Suc6quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:13 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
En nee, ik heb geen korte broek aanHaha. Pff... Ik heb een beetje vast geslapen ofzo!
Zo even lekker de krant lezen en dan ga ik mij ook melden in Tilburg. Ik heb om 12.15 een tentamen... Jeuj...
ik las het net.. ik ga zo richting tilburg dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:36 schreef Kper_Norci het volgende:
Oei!
http://www.bndestem.nl/al(...)j-RoosendaalWest.ece
Iemand iets gezien?
Is ook zo, al een paar keer kantje boord daarzo. Alles gaat daar kriskras door elkaar met inderdaad een snelheid van 120km/h als je vanaf de snelweg komt, en juist een veel lagere snelheid als je komt invoegen. Populair stukje tijdens je rijlessen ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:33 schreef Kper_Norci het volgende:
Collega van mij had het er ook al over dat het een rotstuk is. En aangezien mensen elkaar tegenwoordig geen ruimte meer gunnen...
Trajectcontrole als in camera op punt a en punt b, en dan kijken hoe lang je er over doet? Dan kan je alsnog het eerste deel 160 rijden, als je de rest maar rustig aan doet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:57 schreef teknomist het volgende:
Misschien wordt het tijd voor een trajectcontrole net als op de A20, dat zou het een stuk veiliger maken.
Nee, dat is niet waar. Het zijn normaliter vrij korte opeenvolgende secties.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Trajectcontrole als in camera op punt a en punt b, en dan kijken hoe lang je er over doet? Dan kan je alsnog het eerste deel 160 rijden, als je de rest maar rustig aan doet.
Ja, ik kan niet wachten; helemaal los zaterdag en dan zondag ergens goed chillen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:20 schreef EDMAN- het volgende:
Vant weekend awake met 28 graden, zondag meteen door naar het strand denk ik. Nog 4 daagjessssss
4 juli.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:46 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Weet iemand wanneer de Tour de France door Woensdrecht komt?
Oke leukquote:
Morgen komen ze door Oudenbosch!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:46 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Weet iemand wanneer de Tour de France door Woensdrecht komt?
Het boeit mij ook niet echt, maar de hele tamtam erom heen is wel leuk als de TDF langs komt...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Morgen komen ze door Oudenbosch!
Oh nee, dat is het NK tijdrijden...![]()
Heel dat wielrennen kan ik totaal niet meer serieus nemen na al die dopingaffaires.
Ik hoorde op de radio dat ze net zulke bizarre regels voor reclame hebben als de FIFA. Geen vlaggen van andere sponsoren e.d. FIFA maakt me ook een beetje kotsmisselijk met dat gedoe nu met die Bavaria jurkjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het boeit mij ook niet echt, maar de hele tamtam erom heen is wel leuk als de TDF langs komt...
Volgens geenstijl.nl zo nep als weet ik veel watquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Je kon er op wachten natuurlijk...
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)a-in-zijn-aars.dhtml
ik heb ook vakantiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:56 schreef Gutz het volgende:
Goeiegenade. Ik heb vanaf gisteren al vakantie, de komende 2 maanden dus. En ik verveel me nu al
Kan je niet meer gaan werken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:56 schreef Gutz het volgende:
Goeiegenade. Ik heb vanaf gisteren al vakantie, de komende 2 maanden dus. En ik verveel me nu al
Je kan altijd terug de schoolbanken in gaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:20 schreef EDMAN- het volgende:
Schoolvakantie's, zucht. Die tijd mis ik toch wel
quote:
Kon jij niet wetenquote:
jullie hebben maar 1 klant?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:11 schreef teknomist het volgende:
Het contract met de klant wordt verlengd tot eind september.
Volgens mij heb je je carrière wel eens gepost....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Kon jij niet weten, het was een goeie tip maar voor nu nog niet
Zal ooit wel cursusje ofzo worden, maar niet weer full time school helaas
haha klopt jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je carrière wel eens gepost....
Lekker gevoel hè. Ik typte vannacht om 3:44 mijn laatste woord van mijn laatste verslag. Vanochtend alles ingeleverd en nu... VAKANTIEEEE!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:10 schreef EDMAN- het volgende:
Zo, ik heb het officieel gehad voor vandaag, echt teringveel werk verricht. geeft een goed gevoel
* EDMAN- gaat z'n deadline haleeeeen
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Yeah Paars+ is van de baan![]()
Rechts kabinet, here we come!
Ja die deadline halen is leuk, maar mijn oh zo lange vakantie is pas over 4/5 wekenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:57 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Lekker gevoel hè. Ik typte vannacht om 3:44 mijn laatste woord van mijn laatste verslag. Vanochtend alles ingeleverd en nu... VAKANTIEEEE!!!
vetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb net een voetbalshirt van Noord-Korea besteld, ik kon het niet laten
Hahaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:51 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
haha klopt ja, om trots op te worden *kuch*
ook leukquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb net een voetbalshirt van Noord-Korea besteld, ik kon het niet laten
quote:
YEAH!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:57 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Lekker gevoel hè. Ik typte vannacht om 3:44 mijn laatste woord van mijn laatste verslag. Vanochtend alles ingeleverd en nu... VAKANTIEEEE!!!
Ik gun het ze!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Oh wat hoop ik dat Zuid-Afrika het gaat redden, laat Forlan er nog maar eentje scoren, en dan Zuid-Afrika er nog één en dan zijn ze er!
Neen, maar wel de klant waar ik werk nu.quote:
Ohja, ik moet mijn vakantie nog doorgeven aan de baas.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:57 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Lekker blijven werkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:04 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ohja, ik moet mijn vakantie nog doorgeven aan de baas.![]()
Eigenlijk heb ik helemaal geen behoefte aan vakantie.
Ik geniet van iedere dagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:19 schreef automatic_ het volgende:
Wat heb jij toch een spannend leventje
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:19 schreef automatic_ het volgende:
Wat heb jij toch een spannend leventje
Dit dus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:44 schreef EDMAN- het volgende:
* EDMAN- heeft net buiten staan roken, geen goed plan. Tis nu al heerlijk
Daarom blijf ik het liefst de hele dag binnen in de airco.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:44 schreef EDMAN- het volgende:
Woooo lekker, hoe dat dan?
* EDMAN- heeft net buiten staan roken, geen goed plan. Tis nu al heerlijk
Niet gaan zeuren als je binnenkort strontverkouden bent door het temperatuurverschil hè.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daarom blijf ik het liefst de hele dag binnen in de airco.
Da's echt een hoax toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Niet gaan zeuren als je binnenkort strontverkouden bent door het temperatuurverschil hè.
Je wordt niet verkouden van de airco, maar wel van het temperatuurverschil tussen buiten en binnen. Dus als je binnen de airco extreem hard aan hebt staan, en je gaat dan gelijk naar buiten waar het erg warm is, dan kan je dus verkouden worden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
Da's echt een hoax toch?Verkouden wordt je door een besmetting...
Airco, goed of slecht?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:08 schreef teknomist het volgende:
Hier binnen is het ongeveer 20 graden, buiten is het ongeveer??? Die verschillen vind ik niet zo extreem eigenlijk. Ja, als je nu een supermarkt binnenloopt zal het wel anders zijn... Toch geloof ik het allemaal niet echt; je wordt verkouden door een infectie i.c.m. een vermindere weerstand (door bijvoorbeeld kou) maar door temperatuurverschillen?
Opa Kper zegt: Edman, jonge, je bent nooit te oud om te leren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:10 schreef EDMAN- het volgende:
DAMN! Succes dan
ben toch wel blij dat ik (voorlopig) niet meer hoef te leren als ik dat zo zie
Dat isquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Opa Kper zegt: Edman, jonge, je bent nooit te oud om te leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |