quote:
Tot januari dit jaar in Borgvliet gewoond. Gelukkig wel aan de rand.quote:
De dorpskern..quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef teknomist het volgende:
Het dorpskern is wel mooi, maar de rest is vrij pauper toch?
quote:
Eeh Tek je staat in de kanslijst voor een ton posts!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef teknomist het volgende:
Het dorpskern is wel mooi, maar de rest is vrij pauper toch?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef tong80 het volgende:
#20 HeatWave 99063
#21 static 98158
#22 teknomist 98066
#23 remlof 97769
Deze toegevoegd.
#24 -Hans- 97204
Volgens de man van de statistieken, Arcee, een kanshebber.
Haha ja, het gaat alleen de laatste paar jaar niet zo snel meer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:46 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Eeh Tek je staat in de kanslijst voor een ton posts!
[..]
Hee Edman!quote:
Ik ben vandaag vrijquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:02 schreef EDMAN- het volgende:
Hey! Alles goed??
Lekker weertje, te lekker om te werken
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:04 schreef teknomist het volgende:
Ja, en van het weekend wordt het weer slechter.
Echt?? Verdommequote:Op donderdag 17 juni 2010 09:04 schreef teknomist het volgende:
Ja, en van het weekend wordt het weer slechter.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:26 schreef remlof het volgende:
chinless, doodsverwensing, 48 uur weg.
quote:
Da's volgens mij de zoveelstequote:Op donderdag 17 juni 2010 09:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Kijk Chinless kreeg een ban![]()
[..]
Dit dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:31 schreef EDMAN- het volgende:
Congratz
'You officially have NO life' :p
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:31 schreef EDMAN- het volgende:
Congratz
Ik ga er trouwens ook op voor eentjequote:Op donderdag 17 juni 2010 09:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Da's volgens mij de zoveelste
[..]
Ik heb al wel 2 notes. 1 keer omdat ik een plaatje van diverse scheermesjes postte in een topic van iemand die vroeg hoe die van zijn acne afkwam, en eentje omdat ik in een topic over criminele Marokkanen iets zei over een grote boom bij de onderbuurman in de tuin en dat ze daar wel in konden hangen...quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik ga er trouwens ook op voor eentje![]()
Wel eens gehoord van de FOK! achievements?
Fok! achievementsquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb al wel 2 notes. 1 keer omdat ik een plaatje van diverse scheermesjes postte in een topic van iemand die vroeg hoe die van zijn acne afkwam, en eentje omdat ik in een topic over criminele Marokkanen iets zei over een grote boom bij de onderbuurman in de tuin en dat ze daar wel in konden hangen...
Maareh, die achievements is net zoiets als die bij FIFA zeg maar?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:45 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Fok! achievements
Ik ga op voor het openen van een topic in ONZ en dan zonder dat er in gepost is weer gesloten word, of een fipo en een lapo in éen topic posten
Dat mag je dan ook tegen mij zeggenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:31 schreef EDMAN- het volgende:
Congratz
Het WK veldrijden in Hoogerheide was groterquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:55 schreef Kper_Norci het volgende:
Volgende week woensdag is het trouwens NK iets met wielrennen bij ons in Oudenbosch. Heel het dorp natuurlijk afgesloten![]()
Als ik het goed heb gezien kan ik nog net thuiskomen, anders moet ik echt 10 km omrijden...
Ik ben twee jaar moderator geweest (UVT en KLB). Toen was fokken gewoon mijn beroep.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:52 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ja of tegen Teknomist die staat op de nominatielijst voor 100duizend posts
Hehe dat zijn dan zeker allemaal posts in het banmeldtopicquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben twee jaar moderator geweest (UVT en KLB). Toen was fokken gewoon mijn beroep.
Ik 2030 in negen maandenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:57 schreef EDMAN- het volgende:
never mind, heb er net 1600(in 8 jaar tijd
)
Ik ga wel kijken of ik nog zakjes met doping zie liggen...quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:56 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Het WK veldrijden in Hoogerheide was groter
Een nettomaand inkomen van EUR 2.500, 13e maand, aandelenopties + laptop van de zaak. Helaas na ee keiharde sanering door Danny moest ik vertrekken, gelukkig kreeg ik nog wel een oprotpremie van 250.000 euro mee. Ik mis het wel hoor: dag- en nacht fokken, exorbitante crewfeestjes met hoeren, coke en veel drank.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:59 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hehe dat zijn dan zeker allemaal posts in het banmeldtopic![]()
Maar kreeg je daar geld voor dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:07 schreef teknomist het volgende:
[..]
Een nettomaand inkomen van EUR 2.500, 13e maand, aandelenopties + laptop van de zaak. Helaas na ee keiharde sanering door Danny moest ik vertrekken, gelukkig kreeg ik nog wel een oprotpremie van 250.000 euro mee. Ik mis het wel hoor: dag- en nacht fokken, exorbitante crewfeestjes met hoeren, coke en veel drank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat lijkt me wel vet, mod zijn in STA.
boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
Ik weet niet eens hoe oud ze isquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:20 schreef teknomist het volgende:
Ja ja, en dan met je kleurtje automatic_ hosselen zeker?
Ze heeft een rijbewijs, dus sowieso 18+, of is dat té oud voor je?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:22 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe oud ze is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |