Als je koningen als uitdrukking gebruikt zijn er geen verschillende vormenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:36 schreef automatic_ het volgende:
Ireyon! Ik heb een klacht!
"Koningen met een HTC Desire kunnen hier terecht!"
En koninginnen dan? Of prinsessen?
Ja dat zag ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:40 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Users op alfabetische volgorde gezet en missende user icons toegevoegd
Toen ik die sig schreef, waren er nog geen vrouwen in het bezit van dat geweldige apparaat. Maar 'k heb het voor je aangepast hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil ook credits voor mijn hippe telefoon!
Ik had vanavond training in Maarssen gelukkig dan maar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Voor degene die er mogelijk last van kunnen hebben:
Op de A 58 ter hoogte van de Wouwse Tol is ’n ongeluk gebeurd.
Richting Hoogerheide én richting Roosendaal staan files!
Maarssenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik had vanavond training in Maarssen gelukkig dan maar.Morgen trouwens overdag daar weer trouwens, ik had beter in Maarssen kunnen blijven.
Griepje gehad?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef EDMAN- het volgende:
* EDMAN- meldt zich na een tijdje ziek + weekend
Ik ben weer helemaal fan van jequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Toen ik die sig schreef, waren er nog geen vrouwen in het bezit van dat geweldige apparaat. Maar 'k heb het voor je aangepast hoor.
Yes, vorige week donderdag t/m, zaterdag was niet echt fijnquote:
Gutzquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Yes, vorige week donderdag t/m, zaterdag was niet echt fijn
Maar we zijn weer terug
nog iemand voetbal gekeken op de markt in RSD? (geen zin/tijd om terug te lezen sorry). Ik vond dat er een kutsfeer hing.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef Gutz het volgende:
Moet zeggen dat het scherm op de markt in Roosendaal een groot succes is om 't WK te volgen.
Oh God, was het weer zo verquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:51 schreef EDMAN- het volgende:
AH, dan heeft hij die dikke vechtpartij niet meer meegemaakt denk ik
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik vindt Tere wel lekker klinken
quote:
Niks van meegemaakt, wel iets over gehoord... Was 't zo erg dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:51 schreef EDMAN- het volgende:
AH, dan heeft hij die dikke vechtpartij niet meer meegemaakt denk ik
Hallo Robert :pquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:18 schreef Gutz het volgende:
[..]
Niks van meegemaakt, wel iets over gehoord... Was 't zo erg dan?
Hehe, CrossForumPostenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:41 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hallo Robert :p
Wat ik ervan hoorde was het erg ja, was zelf ook net weg. 2 groepen, brakruk hier, barkruk daar, barkruk op hoofd en politie die niet durft in te grijpen ofzo
Ja. Roosendaal hé.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:43 schreef Gutz het volgende:
[..]
Hehe, CrossForumPosten
Achja, 't blijft Roosendaal he. Zulke dingen blijf je houden hier.
Klopt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:18 schreef Gutz het volgende:
[..]
Desondanks is Roosendaal nog altijd gezelliger dan Bergen e.o
Overloper!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:22 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Klopt.
Sorry stadje van me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |