Dat zou toch geen beletsel moeten zijn? Neem Dordrecht en Dordrecht-Zuid & Rotterdam Centraal & Rotterdam Blaak bijvoorbeeld, dat ligt ook heel dicht op elkaar. Het belangrijkste is lijkt me dat een hele groot deel van de stad direct aangesloten is op het spoor, want van de Bergse Plaat met het OV naar het huidige NS-station reizen is best nog wel afstand.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Op mijn kennis van de planologische plannen voor de Markiezaten. Daarnaast zou het ook niet logisch zijn om twee stations zó dicht bij elkaar te zetten dat de trein amper kan rijden voordat hij weer bij Bergen op Zoom CS is.
En de mensen in Hoogerheide dan.. Dan zouden ze eigenlijk station Woensdrecht ook weer open moeten gooien..quote:Op maandag 14 juni 2010 09:04 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat zou toch geen beletsel moeten zijn? Neem Dordrecht en Dordrecht-Zuid & Rotterdam Centraal & Rotterdam Blaak bijvoorbeeld, dat ligt ook heel dicht op elkaar. Het belangrijkste is lijkt me dat een hele groot deel van de stad direct aangesloten is op het spoor, want van de Bergse Plaat met het OV naar het huidige NS-station reizen is best nog wel afstand.
Dat is geen gemeente Bergen op Zoom. Dat is niet onze zorg.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:07 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
En de mensen in Hoogerheide dan.. Dan zouden ze eigenlijk station Woensdrecht ook weer open moeten gooien..
Wel een NS-spoorquote:Op maandag 14 juni 2010 09:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is geen gemeente Bergen op Zoom. Dat is niet onze zorg.Woensdrecht heeft een vliegveld, doen ze daar maar iets mee...
Ja dat had je 150 jaar geleden moeten zeggenquote:Op maandag 14 juni 2010 09:21 schreef teknomist het volgende:
Hehe ja, dat is waar, hoewel het huidige spoor ook niet echt pal naast Woensdrecht ligt.Van mij mag Woensdrecht ook wel weer aangesloten worden op het spoornetwerk, vooral als er hierdoor een directe verbinding met Antwerpen komt, want dat vind ik erg jammer dat dat er niet is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
Cool! Waar ben je nu?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:44 schreef automatic_ het volgende:
Station Heerle ook terug open...? Ik zit nu in de trein!
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:46 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Cool! Waar ben je nu?
Station Heerle is er nooit geweest.. Wouw wel
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:42 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja dat had je 150 jaar geleden moeten zeggen![]()
Nee als je het logisch bekijkt is zo'n rechtstreekse lijn helemaal niet nodig.. Stabroek en Kapellen hebben een station, als je zo'n lijn zo aanleggen was dat alleen voordelig voor Ossendrecht, Zandvliet en Berendrecht.Het is niet perse noodzakelijk, maar ik vind het irritant dat als ik met de trein naar Antwerpen wil ik via Roosendaal moet; het kost me dan in totaal een uur om in Antwerpen te geraken terwijl het hemelsbreed niet zo ver is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua OV kun je volgens mij ook met de bus, maar dan word je ergens in een buitenwijk gedropt geloof ik. Daarnaast, als straks het A4-traject compleet is, is het dan niet logisch om een parallele treinverbinding te hebben naar Antwerpen (haven)?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
Hier lopen er ook een aantal met oranje slingers, oranje-shirts en dat soort ongein. Ik ga toch ook niet met carnaval met een vitragegordijn en rode zakdoek naar mijn werk?quote:
nee want dat is voor lul!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hier lopen er ook een aantal met oranje slingers, oranje-shirts en dat soort ongein. Ik ga toch ook niet met carnaval met een vitragegordijn en rode zakdoek naar mijn werk?![]()
Tilburg - Tilburg West, Eindhoven - Eindhoven Beukelaan, Vlissingen - Vlissingen Souburg, Maastricht - Maastricht Randwyck, Heerlen - Heerlen de Kissel, Venlo - Blerick.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Daarnaast zou het ook niet logisch zijn om twee stations zó dicht bij elkaar te zetten dat de trein amper kan rijden voordat hij weer bij Bergen op Zoom CS is.
Klopt, alles ten westen van Roosendaal wordt ook gewoon ontzettend pauper bediend. En dat wordt straks, als die HSL volledig in gebruik is, alleen maar ergerquote:Op maandag 14 juni 2010 17:33 schreef Hojdhopper het volgende:
Overigens zou ik dat wel tof vinden dat nieuwe treinstation. Dan zit ik met 2 minuten lopen in de trein. En wat de grootte betreft, vrijwel ELK station waar ik langs kom, is groter dan dat van Bergen op Zoom, terwijl de plaats soms veel kleiner is.
Ja kloptquote:Op maandag 14 juni 2010 10:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hier lopen er ook een aantal met oranje slingers, oranje-shirts en dat soort ongein. Ik ga toch ook niet met carnaval met een vitragegordijn en rode zakdoek naar mijn werk?![]()
Waarom erger als de HSL in gebruik wordt genomen?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Klopt, alles ten westen van Roosendaal wordt ook gewoon ontzettend pauper bediend. En dat wordt straks, als die HSL volledig in gebruik is, alleen maar erger.
Omdat de ''belangrijkste'' lijn dan meer naar het oosten loopt. Klopt eigenlijk niet, want de verbinding Rotterdam-Antwerpen loopt over Roosendaal en is dus niet hetzelfde als de HSL-lijn over Breda.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:52 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Waarom erger als de HSL in gebruik wordt genomen?
Veenendaal zelfs 3quote:Op maandag 14 juni 2010 16:15 schreef Fredo55 het volgende:
Zelfs Helmond heeft 4 treinstations, waarom zou 2 stations in BoZ niet kunnen dan?
Amsterdam, een dorp in de provincie Noord-Holland, heeft er zelfs 10.quote:
niet gezien.. haha. Het was erg leuk!!!quote:Op maandag 14 juni 2010 17:59 schreef teknomist het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)meeuwis_concert.html
automatic_.
Ik niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef Hojdhopper het volgende:
En dan te bedenken dat het allemaal begon met het plannen van een meet. Hebben jullie al eerder meetings gehad?
Niet van hier, wel van ander Fok onderdeelquote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef Hojdhopper het volgende:
En dan te bedenken dat het allemaal begon met het plannen van een meet. Hebben jullie al eerder meetings gehad?
Welk onderdeel?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet van hier, wel van ander Fok onderdeel
Al heel veel, op feesten, bij andere fokkers thuis: wel voornamelijk UVT-meets.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef Hojdhopper het volgende:
En dan te bedenken dat het allemaal begon met het plannen van een meet. Hebben jullie al eerder meetings gehad?
Singlesquote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Welk onderdeel?![]()
Als ik zo vrij mag zijn te vragen![]()
Ahquote:
Als mijn katjes er zijn ben ik zo blij dat iedereen langs mag komen om te komen kijken, maar da's het voordeel van niet meer thuis wonen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
In ieder geval zal een meet bij mij thuis niet lukken, aangezien mijn ouders denken dat ik vloek als ik FOK! zeg
Joints rokenquote:
Maar die verbinding via Roosendaal zal dus verdwijnen.. En verder zullen er in Zeeland alleen nog maar stoptreinen rijden (dus niet zoals nu 1x per uur een stoptrein en 1x per uur een intercity), de intercity naar Amsterdam stop extra in Rotterdam Blaak, Delft en nog wat 3de rangs stationnetjes en zal omrijden via Haarlem, zodat je voor Schiphol dus extra moet overstappen in Leiden. Maar, je kan natuurlijk altijd de 70% duurdere Fyra nemen, die over de HSL van Rotterdam naar Schiphol rijdt.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Omdat de ''belangrijkste'' lijn dan meer naar het oosten loopt. Klopt eigenlijk niet, want de verbinding Rotterdam-Antwerpen loopt over Roosendaal en is dus niet hetzelfde als de HSL-lijn over Breda.
Was het niet absurd druk? 'k Hoor echt van iedereen dat ze het op de markt gaan kijken/hebben gekeken.. Zaterdag anders ook maar eens een poging wagenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef Gutz het volgende:
Moet zeggen dat het scherm op de markt in Roosendaal een groot succes is om 't WK te volgen.
Volgende keer ook eens kijken danquote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef Gutz het volgende:
Moet zeggen dat het scherm op de markt in Roosendaal een groot succes is om 't WK te volgen.
Dat viel opzich wel mee, het stond vol, maar absurd druk zou ik het niet willen noemen, Ben bang dat het a.s zaterdag wel ontzettend druk gaat worden.quote:
Huh? Welke lijn gaat er weg?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maar die verbinding via Roosendaal zal dus verdwijnen.. En verder zullen er in Zeeland alleen nog maar stoptreinen rijden (dus niet zoals nu 1x per uur een stoptrein en 1x per uur een intercity), de intercity naar Amsterdam stop extra in Rotterdam Blaak, Delft en nog wat 3de rangs stationnetjes en zal omrijden via Haarlem, zodat je voor Schiphol dus extra moet overstappen in Leiden. Maar, je kan natuurlijk altijd de 70% duurdere Fyra nemen, die over de HSL van Rotterdam naar Schiphol rijdt.
Waaaat? Een hele provincie slechts aangesloten door slechts een stoptrein en één snelweg?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maar die verbinding via Roosendaal zal dus verdwijnen.. En verder zullen er in Zeeland alleen nog maar stoptreinen rijden (dus niet zoals nu 1x per uur een stoptrein en 1x per uur een intercity), de intercity naar Amsterdam stop extra in Rotterdam Blaak, Delft en nog wat 3de rangs stationnetjes en zal omrijden via Haarlem, zodat je voor Schiphol dus extra moet overstappen in Leiden. Maar, je kan natuurlijk altijd de 70% duurdere Fyra nemen, die over de HSL van Rotterdam naar Schiphol rijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |