Ik niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef Hojdhopper het volgende:
En dan te bedenken dat het allemaal begon met het plannen van een meet. Hebben jullie al eerder meetings gehad?
Niet van hier, wel van ander Fok onderdeelquote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef Hojdhopper het volgende:
En dan te bedenken dat het allemaal begon met het plannen van een meet. Hebben jullie al eerder meetings gehad?
Welk onderdeel?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet van hier, wel van ander Fok onderdeel
Al heel veel, op feesten, bij andere fokkers thuis: wel voornamelijk UVT-meets.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Singlesquote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Welk onderdeel?![]()
Als ik zo vrij mag zijn te vragen![]()
Ahquote:
Als mijn katjes er zijn ben ik zo blij dat iedereen langs mag komen om te komen kijken, maar da's het voordeel van niet meer thuis wonen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
In ieder geval zal een meet bij mij thuis niet lukken, aangezien mijn ouders denken dat ik vloek als ik FOK! zeg
Joints rokenquote:
Maar die verbinding via Roosendaal zal dus verdwijnen.. En verder zullen er in Zeeland alleen nog maar stoptreinen rijden (dus niet zoals nu 1x per uur een stoptrein en 1x per uur een intercity), de intercity naar Amsterdam stop extra in Rotterdam Blaak, Delft en nog wat 3de rangs stationnetjes en zal omrijden via Haarlem, zodat je voor Schiphol dus extra moet overstappen in Leiden. Maar, je kan natuurlijk altijd de 70% duurdere Fyra nemen, die over de HSL van Rotterdam naar Schiphol rijdt.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Omdat de ''belangrijkste'' lijn dan meer naar het oosten loopt. Klopt eigenlijk niet, want de verbinding Rotterdam-Antwerpen loopt over Roosendaal en is dus niet hetzelfde als de HSL-lijn over Breda.
Was het niet absurd druk? 'k Hoor echt van iedereen dat ze het op de markt gaan kijken/hebben gekeken.. Zaterdag anders ook maar eens een poging wagenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef Gutz het volgende:
Moet zeggen dat het scherm op de markt in Roosendaal een groot succes is om 't WK te volgen.
Volgende keer ook eens kijken danquote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef Gutz het volgende:
Moet zeggen dat het scherm op de markt in Roosendaal een groot succes is om 't WK te volgen.
Dat viel opzich wel mee, het stond vol, maar absurd druk zou ik het niet willen noemen, Ben bang dat het a.s zaterdag wel ontzettend druk gaat worden.quote:
Huh? Welke lijn gaat er weg?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maar die verbinding via Roosendaal zal dus verdwijnen.. En verder zullen er in Zeeland alleen nog maar stoptreinen rijden (dus niet zoals nu 1x per uur een stoptrein en 1x per uur een intercity), de intercity naar Amsterdam stop extra in Rotterdam Blaak, Delft en nog wat 3de rangs stationnetjes en zal omrijden via Haarlem, zodat je voor Schiphol dus extra moet overstappen in Leiden. Maar, je kan natuurlijk altijd de 70% duurdere Fyra nemen, die over de HSL van Rotterdam naar Schiphol rijdt.
Waaaat? Een hele provincie slechts aangesloten door slechts een stoptrein en één snelweg?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maar die verbinding via Roosendaal zal dus verdwijnen.. En verder zullen er in Zeeland alleen nog maar stoptreinen rijden (dus niet zoals nu 1x per uur een stoptrein en 1x per uur een intercity), de intercity naar Amsterdam stop extra in Rotterdam Blaak, Delft en nog wat 3de rangs stationnetjes en zal omrijden via Haarlem, zodat je voor Schiphol dus extra moet overstappen in Leiden. Maar, je kan natuurlijk altijd de 70% duurdere Fyra nemen, die over de HSL van Rotterdam naar Schiphol rijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |