Graagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:28 schreef automatic_ het volgende:
Wat een grappig kaartje! Ik had Chinless een berichtje gestuurd en hij wilde eventueel het kaartje wel doorsturen naar jou
Bedankt kerel, PM verstuurd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:17 schreef Ireyon het volgende:
EDMAN- als je er op wilt komen te staan, pm me dan even je postcode
Dikke kans dat idd de familie een enkeltje concentratiekamp krijgt. Maar zo te zien waren ze al voor hun 1e wedstrijd vermist, dus ik vermoed dat die na het landen het vliegtuig uitgerend zijn, houdoe en bedankt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:05 schreef EDMAN- het volgende:
Wtf :/, vaag nieuws. Ben benieuwd. Er is toch ook de kans dat er spelers zijn die niet meer terugwillen naar dat land/die gevangenis? Of zouden ze bedreigd zijn met represailles ofzo (denk familie gaat de gevangenis in)?
Zeker doen man, zo rij ik ook. Totaal geen last gehad op de heenweg, terwijl er op de A58 een file van 6km stond (08:00).quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:47 schreef teknomist het volgende:
ik denk dat ik maar eens via Waalwijk / A59 naar huis rijdt dan.
Je moet eens ff goed kijken of je geen oranje F16 ziet, die hebben ze vorig jaar of 2 jaar terug helemaal oranje gespoten. Ik ga er zeker vanuit dat ze daar in ieder geval morgen mee gaan vliegen, maar misschien vandaag ook wel.quote:
Ja en dan kan je het na het WK weer terug aanpassenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Je mag je auto best oranje maken, als je het maar even op je kentekenbewijs laat aanpassen.
60 euro boete!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:14 schreef automatic_ het volgende:
Dus F16's morgen ze wel oranje maken, maar auto's niet... Flauw!
Godzamme man, en ik ben zo goed bezig vandaag! Maarja, nu ik dit lees is mijn motivatie ook ineens onder het vriespunt gedaald. Wel positief, Duitsland is aan het verliezen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:08 schreef EDMAN- het volgende:
Ai, daar ben ik net nog geweest
Mensen, ik heb het HELEMAAL gehad vandaag
Kper: het is niet gelukt vandaag man, 0 motivatie
(subway was trouwens heerlijk! Chicken Pizziola, aanradertje)
Die fietser ben ik wel een beetje bang voor, bus en auto, dat komt toch hard aan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:15 schreef teknomist het volgende:
Ja, het is niet echt op de Spoorlaan maar op een parellelweg richting Ringbaan-Oost. Het leek me altijd al een gevaarlijk stuk, er staat ook niet voor niks een flitspaal. Wel spannend zo! De ambulance is weer weg, hopelijk krijgt er niemand een naar bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |