Amen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:35 schreef Ireyon het volgende:
Ik loop dus echt nóóit meer een ICI Paris winkel binnen hè.. Dat is gewoon een gigantische praatclub voor vrouwen in hun menopauze en hun twintigjarige modepopdochtertjes, gatverdamme
foto doet het hier nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou je het zegt, ik kreeg toevallig van insiders te horen dat jouw neushaar wel erg lang is ja, ik kreeg zelfs een foto gemaild...
[ afbeelding ]
Ik moet er altijd wel verschrikkelijk van niesen van zo'n ding, ben er zelf niet zo kapot van, maar soms moet het wel.
Goed idee trouwens, jointje vanavond!
Ik koop tegenwoordig zoveel online, ik heb al in eeuwen geen winkel meer van binnen gezien. Sowieso, wat moet je als man bij de ICI Paris doen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:35 schreef Ireyon het volgende:
Ik loop dus echt nóóit meer een ICI Paris winkel binnen hè.. Dat is gewoon een gigantische praatclub voor vrouwen in hun menopauze en hun twintigjarige modepopdochtertjes, gatverdamme
Geurtje voor vaderdag? (ah shit, bedenk me net dat het natuurlijk tyfusdruk is in de stad)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik koop tegenwoordig zoveel online, ik heb al in eeuwen geen winkel meer van binnen gezien. Sowieso, wat moet je als man bij de ICI Paris doen?
Aangepastquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:39 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
foto doet het hier niet, maar ik lijk wel een beetje op chewbacca
altijd een goed idee :p
ja het is ff klote, laatst gedaan met een pincet, maar dat is niks. Dingen schijnen 7 euro te kosten
quote:
rambo 3 toch? in afghanistan in die grot? koningquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Aangepast
Je kan het trouwens ook op de Rambo manier doen, met kruit en een vuurtje![]()
Volgens mij wel ja, maar is al lang geleden dat ik die gezien heb. Tegenwoordig kijk ik liever wat andere films.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:43 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
rambo 3 toch? in afghanistan in die grot? koning
Dat word morgen vroeg vertrekken dan, 2 jaar geleden (Leeuwarden) was het echt drama, echt heel lang in de file gestaan toen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:20 schreef EDMAN- het volgende:
en dan dit nog:
http://www.nu.nl/binnenland/2272924/files-luchtmachtdagen.html
als het goed is, herhaal: als het goed is, kan ik hier precies omheenrijden. Binnendoor langs Dongen, Oosterhout, zodat ik er bij Martens Beton op de A59 weer op kom. En dan stukje A16, A17 en dan een welverdiende douche + jupilertje.
Ik ben via Waalwijk / A59 / Raamdonksveer / A17 gereden en geen cent file gehad.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:20 schreef EDMAN- het volgende:
Ja dat is zeker demotiverend
en dan dit nog:
http://www.nu.nl/binnenland/2272924/files-luchtmachtdagen.html
als het goed is, herhaal: als het goed is, kan ik hier precies omheenrijden. Binnendoor langs Dongen, Oosterhout, zodat ik er bij Martens Beton op de A59 weer op kom. En dan stukje A16, A17 en dan een welverdiende douche + jupilertje.
Waar was er vuurwerk dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef Tokus het volgende:
hm. waarom is er momenteel vuurwerk in BoZ?
Feestelijkheden 100 jaar scouting op de Kiekquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef Tokus het volgende:
hm. waarom is er momenteel vuurwerk in BoZ?
Was best wel gezelligquote:
ik dacht dat ik vorige week donderdag al die schoutingventjes al zag marcheren door de stad. Of was dat wat anders?quote:Op zondag 20 juni 2010 12:41 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Feestelijkheden 100 jaar scouting op de Kiek
Geen idee, zou kunnen. Welke kleur hadden ze?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:11 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik dacht dat ik vorige week donderdag al die schoutingventjes al zag marcheren door de stad. Of was dat wat anders?
Is weer eens wat anders dan Alors on Vato Gonzales, We no speak Lady Gaga etc etc.. (is wel leuk, daar niet van).quote:Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef Tokus het volgende:
maar goed, in BoZ vinden ze alles prachtig zodra er een blaasorkestje bij betrokken is, of padvinders. Dat is me na 10 jaar hier wonen wel duidelijk.
Ik lag ook in een deuk voor de tv toen ze dat lieten zien.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:25 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, ik moet de hele tijd lachen:
[ afbeelding ]
Thuis in mijn joggingbroek met een bak koffie; ik was namelijk net uit bed.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:17 schreef Hojdhopper het volgende:
Wat is het rustig in het topic. Waar hebben we vandaag voebal gekeken? Ik in de Bourgondiër in BoZ.
'k Vond ook nooit dat 'k een zachte G had totdat zo'n meisje uit 't Gooi al wel dacht te horen dat ik uit Brabant kwam. Chicks diggen het wel.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:52 schreef teknomist het volgende:
Gisteren naar een feestje in Amsterdam geweest en er was iemand die beweerde dat ze in Roosendaal met een zachte g praten. Ik geloofde er geen zak van.
Ja, die vinden dat wel ggggggggggggggeil.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Vond ook nooit dat 'k een zachte G had totdat zo'n meisje uit 't Gooi al wel dacht te horen dat ik uit Brabant kwam. Chicks diggen het wel.
Hehequote:Op zondag 20 juni 2010 16:34 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik lag ook in een deuk voor de tv toen ze dat lieten zien.
Hij staat nu toch ook in de Big 5 van het WK journaal?quote:
Hooi Tekquote:
Chew.quote:
Kper_Norci's nachtkastjequote:Op maandag 21 juni 2010 08:49 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik heb een nieuwe ondertitel nodig. Heeft iemand ideeën?
Ja, maar op deze manier win je het WK natuurlijk niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:31 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen mensen! Weekend weer overleefd. Wedstrijd gekeken bij vrienden, op de beamer. Godzamme wat wordt ik moe van dat gezeik over dat ze perse mooi moeten voetballen. Weest toch blij dat ze winnen. Beter zo winnen dan met mooi voetbal verliezen.
En nu weer druk aan het werk
Ik vind het niet gek dat ze maar met 1-0 winnen van een team waarvan 10 man voor de goal ligt en er 1 in staat. Op het moment dat er meer ruimte komt, dus wanneer beide teams moeten winnen, moet je eens kijken hoe ze dan gaan spelen. Dan komt Robben er ook nog eens bij. Je kan WK wedstrijden natuurlijk niet vergelijken met een paar vriendschappelijke wedstrijden, waar er geen druk op staat en ze kunnen doen wat ze willen. Als er dan een keer een hakballetje mislukt, boeiend.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, maar op deze manier win je het WK natuurlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |