Amen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:35 schreef Ireyon het volgende:
Ik loop dus echt nóóit meer een ICI Paris winkel binnen hè.. Dat is gewoon een gigantische praatclub voor vrouwen in hun menopauze en hun twintigjarige modepopdochtertjes, gatverdamme
foto doet het hier nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou je het zegt, ik kreeg toevallig van insiders te horen dat jouw neushaar wel erg lang is ja, ik kreeg zelfs een foto gemaild...
[ afbeelding ]
Ik moet er altijd wel verschrikkelijk van niesen van zo'n ding, ben er zelf niet zo kapot van, maar soms moet het wel.
Goed idee trouwens, jointje vanavond!
Ik koop tegenwoordig zoveel online, ik heb al in eeuwen geen winkel meer van binnen gezien. Sowieso, wat moet je als man bij de ICI Paris doen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:35 schreef Ireyon het volgende:
Ik loop dus echt nóóit meer een ICI Paris winkel binnen hè.. Dat is gewoon een gigantische praatclub voor vrouwen in hun menopauze en hun twintigjarige modepopdochtertjes, gatverdamme
Geurtje voor vaderdag? (ah shit, bedenk me net dat het natuurlijk tyfusdruk is in de stad)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik koop tegenwoordig zoveel online, ik heb al in eeuwen geen winkel meer van binnen gezien. Sowieso, wat moet je als man bij de ICI Paris doen?
Aangepastquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:39 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
foto doet het hier niet, maar ik lijk wel een beetje op chewbacca
altijd een goed idee :p
ja het is ff klote, laatst gedaan met een pincet, maar dat is niks. Dingen schijnen 7 euro te kosten
quote:
rambo 3 toch? in afghanistan in die grot? koningquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Aangepast
Je kan het trouwens ook op de Rambo manier doen, met kruit en een vuurtje![]()
Volgens mij wel ja, maar is al lang geleden dat ik die gezien heb. Tegenwoordig kijk ik liever wat andere films.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:43 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
rambo 3 toch? in afghanistan in die grot? koning
Dat word morgen vroeg vertrekken dan, 2 jaar geleden (Leeuwarden) was het echt drama, echt heel lang in de file gestaan toen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:20 schreef EDMAN- het volgende:
en dan dit nog:
http://www.nu.nl/binnenland/2272924/files-luchtmachtdagen.html
als het goed is, herhaal: als het goed is, kan ik hier precies omheenrijden. Binnendoor langs Dongen, Oosterhout, zodat ik er bij Martens Beton op de A59 weer op kom. En dan stukje A16, A17 en dan een welverdiende douche + jupilertje.
Ik ben via Waalwijk / A59 / Raamdonksveer / A17 gereden en geen cent file gehad.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:20 schreef EDMAN- het volgende:
Ja dat is zeker demotiverend
en dan dit nog:
http://www.nu.nl/binnenland/2272924/files-luchtmachtdagen.html
als het goed is, herhaal: als het goed is, kan ik hier precies omheenrijden. Binnendoor langs Dongen, Oosterhout, zodat ik er bij Martens Beton op de A59 weer op kom. En dan stukje A16, A17 en dan een welverdiende douche + jupilertje.
Waar was er vuurwerk dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef Tokus het volgende:
hm. waarom is er momenteel vuurwerk in BoZ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |