Handen boven de dekens eejquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:14 schreef EDMAN- het volgende:
thanks chewbacca, vanavond eens kijken in m'n bedje
Je kan jezelf in de OP zetten op de wiki pagina of Ireyon een berichtje sturenquote:
Hoe kan het dat je er nu pas achter komt dat we er zijn?quote:
Ty!quote:
Je moet die docu van Teknomist eens kijken, wordt je triestig vanquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:14 schreef EDMAN- het volgende:
thanks chewbacca, vanavond eens kijken in m'n bedje
Ja die over Noord-Koreaquote:
Leeuwarden, dat was een goed uitgewerkte grap.quote:
Grapjasquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:56 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Keb trouwens een vet idee voor de meet![]()
Als we nou eens t-shirts laten maken met voorop een keigroot FOK!-logo met ''STA West-Brabant'' eronder, en op de achterkant de usericons van alle actieve mensen hiero, met zo'n vinkvakje ernaast. Kunnen er elkaar aftekenen
Ik ben best aardig hè?quote:
Jaquote:
Die was niet van mij!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:55 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja die over Noord-Korea
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:56 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Keb trouwens een vet idee voor de meet![]()
Als we nou eens t-shirts laten maken met voorop een keigroot FOK!-logo met ''STA West-Brabant'' eronder, en op de achterkant de usericons van alle actieve mensen hiero, met zo'n vinkvakje ernaast. Kunnen er elkaar aftekenen
Hmm dat landkaartje is niet mijn werk hè, alleen Chinless is niet echt actief meer in deze reeks.. 'k Wil best een nieuwe maken, maar dan moet ik weer mensen om hun postcode gaan vragen enzo..quote:
Hier stopte ik met lezenquote:
Oepsquote:
No problem!quote:
Jou geef ik ook geen hand dan vandaag!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:36 schreef EDMAN- het volgende:
Goeeeedemorgen luitjes
kijken van de docu is niet meer gelukt helaas. handjes boven de dekens al helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |