Niet als ik thuis benquote:
Nispen dan!quote:
http://www.datumprikker.nl/dp/scripts/default.aspquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Kan iemand een poll maken met mogelijke data?
Ik Roosendaal, is het kortste voor mij met de trein.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik stemde maaktnietuit, zal toch moeten fietsen
Halsteren toch? Of was dat chinless...quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef teknomist het volgende:
Correctie: jullie komen beiden uit Halsteren.
Bus?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Kost geldquote:
Nee.quote:
Jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:09 schreef Gutz het volgende:
Mooi pollvraag trouwens...
Waar houden we nu de poll?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:19 schreef teknomist het volgende:
Mental note: niet werken en fokken onder druk van deadlines tegelijkertijd.![]()
Wat je tot morgen uit kan stellen, kan je ook tot overmorgen uitstellen. Gewoon lekker vrij nemen man, en met een biertje op het terras tegenover je werk gaan zitten, en dan je glas heffen op je collega's...quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:26 schreef EDMAN- het volgende:
Same here, volgende week wordt een stress week, lekker alles vooruitschuiven tot morgen
Ik loop dan facturabele uren mis.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat je tot morgen uit kan stellen, kan je ook tot overmorgen uitstellen. Gewoon lekker vrij nemen man, en met een biertje op het terras tegenover je werk gaan zitten, en dan je glas heffen op je collega's...
Heb je toevallig de aftrap van Brazilië - Noord-Korea gezien? Die Koreanen stonden zo mooi in formatie, net een stel gevechtsvliegtuigen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:41 schreef EDMAN- het volgende:
ARKO![]()
enige leuke van mijn dag is de spotterdag bij vliegbasis gilze rijen. zie constant F16's in formatie voorbijvliegen met loopings en al.. YES
Toevallig staan er op Youtube heel veel Amerikaanse video's van straatbeelden enzo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:50 schreef EDMAN- het volgende:
Ik zie er liever een uitgebreide documantaire over, vaaaaaag land. Ben echt benieuwd wat daar speelt
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Toevallig staan er op Youtube heel veel Amerikaanse video's van straatbeelden enzo.
Is dat nu?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:41 schreef EDMAN- het volgende:
ARKO![]()
enige leuke van mijn dag is de spotterdag bij vliegbasis gilze rijen. zie constant F16's in formatie voorbijvliegen met loopings en al.. YES
Frontpage is niet hetzelfde als het forum.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:29 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik vandaag tegen een wiskundeleraar:
"Wat is uw FOK!account? Er gaan namelijk geruchten dat u fantatiek FOK!t''
- ''Huh? Wat?''
''Fok.nl.. Die kent u toch wel?''
- Ow ja dat ken ik ja, natuurlijk
''Maar u heeft geen account?''
- ''Nee nee, ik lees meestal alleen de nieuwsberichten op de frontpage want de reacties en zo vindt ik zo kansloos..''
Hij vindt ons kansloos
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:54 schreef Kper_Norci het volgende:
Deze heb ik een tijdje geleden gezien.
Edit: ter aanvulling:
http://www.korea-dpr.com/faq.htm![]()
Deze was ik vanmiddag nog vergeten, voor de koelvriescombinatie, wie zegt You're time is up @ 1:39?quote:
Ik geniet ook elke keer weer als ik hem op de radio hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:08 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Zeg Kper bedankt voor het sturen van dat rapke he![]()
Nu ben ik verslaafd eraan ofzo
Welke zender luister je dan? Ik hoor em nooit hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik geniet ook elke keer weer als ik hem op de radio hoor.![]()
![]()
3FM, 's middags tussen 12 en 2 draait Stenders hem iedere dag wel een keer, die vind het ook een erg goeie plaat. Helaas morgen geen Stenders maar Claudia, maar dan hoor je hem vast maandag wel weer, of gewoon via Youtube natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:16 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Welke zender luister je dan? Ik hoor em nooit hoor
Daar ben ik ook al een aantal keer geweest, altijd erg leuk idd.quote:
Ik geef je wel twee euroquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |