geen dino meerquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:23 schreef SeaOfLove het volgende:
heb ik mijn eigen icon nog btw? of ben ik ook een dino?
Fijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:15 schreef SeaOfLove het volgende:
en net bericht dat beeb J. het goed maakt thuis, nog wel huilerig van de krampjes. Weekend maar weer richting rotterdam denk ik
Helmaal met je eens hoor, voetbal is harstikke belangrijk. Sowieso: grote sportevenementenquote:
Tof! Wilde eigenlijk zeggen kom even langs hier, maar zondag heb ik al afspraak en zondag erna naar Snoop Doggquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fijn
Ik ga ook deze of vlg zondag weer ff knuffelen
en dat is juist zo jammer.... dat doen ze niet. Alles in het teken van sport die paar wekenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Helmaal met je eens hoor, voetbal is harstikke belangrijk. Sowieso: grote sportevenementen
(zo lang mensen het nog wel blijven relativeren dan)
En de olie-ellende in Amerikaquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en dat is juist zo jammer.... dat doen ze niet. Alles in het teken van sport die paar wekenGelukkig hebben we Joran voor wat afleiding
en dan vergeet je het EK, en de tour de france elk jaar. Sowieso elk wielertournooi van de giro tot de tourquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:39 schreef borisz het volgende:
Je moet maar zo denken SOL. Het WK is maar 1x in de vier jaar.
Grote sportevenementen zijn best leuk, maar niet als je er, als niet-sportliefhebber, overal mee geconfronteerd wordt. Daarnaast vind ik, en dat heeft die hele grap met de bavaria babes weer bewezen, dat sport op dit moment vooral gedomineerd wordt door geld!quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:36 schreef TAV74 het volgende:
Helmaal met je eens hoor, voetbal is harstikke belangrijk. Sowieso: grote sportevenementen
Dat vind ik nu juist zo lekker, even een beetje ontsnappen aan het normale negatieve gedoequote:Op donderdag 17 juni 2010 09:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en dat is juist zo jammer.... dat doen ze niet. Alles in het teken van sport die paar wekenGelukkig hebben we Joran voor wat afleiding
Als er iedere avond bijna 1 op de 2 mensen voetbal kijkt denkt de rest ook. Hier hebben wij geen zin in, zo verkopen we nooit alle reclameblokken vol. Dus komen er herhalingenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat geld is waar, maar dat boeit me geen reet. Op het moment dat ze spelen is het de sport en de toeschouwers en is de rest bijzaak.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Grote sportevenementen zijn best leuk, maar niet als je er, als niet-sportliefhebber, overal mee geconfronteerd wordt. Daarnaast vind ik, en dat heeft die hele grap met de bavaria babes weer bewezen, dat sport op dit moment vooral gedomineerd wordt door geld!
Gelukkig je trapt er niet inquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en dan vergeet je het EK, en de tour de france elk jaar. Sowieso elk wielertournooi van de giro tot de tour
De tourquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en dan vergeet je het EK, en de tour de france elk jaar. Sowieso elk wielertournooi van de giro tot de tour
mee eens is! dat gedoe om die jurkjesquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Grote sportevenementen zijn best leuk, maar niet als je er, als niet-sportliefhebber, overal mee geconfronteerd wordt. Daarnaast vind ik, en dat heeft die hele grap met de bavaria babes weer bewezen, dat sport op dit moment vooral gedomineerd wordt door geld!
Eens. Het gaat mij om de sport. Alle grappen en grollen om de sport heen kunnen mij gestolen worden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat geld is waar, maar dat boeit me geen reet. Op het moment dat ze spelen is het de sport en de toeschouwers en is de rest bijzaak.
Overigens; de gekte er omheen is ook niet mijn ding, gaat me puur om het volgen van het toernooi zelf.
quote:
Daar heb je ook wel een puntquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat vind ik nu juist zo lekker, even een beetje ontsnappen aan het normale negatieve gedoe
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:52 schreef freecell het volgende:
[..]
TARA heeft het snoer van de kettingzaag door gekettingzaagden daarna de verkeerde stop vervangen waardoor alles zonder stroom zat
ik ben nu al een paar keer langs t voetbal gezapt, maar worden jullie niet helemaal debiel van dat FIFA wat steeds in beeld komtquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat geld is waar, maar dat boeit me geen reet. Op het moment dat ze spelen is het de sport en de toeschouwers en is de rest bijzaak.
Overigens; de gekte er omheen is ook niet mijn ding, gaat me puur om het volgen van het toernooi zelf.
Toch wel leuk, voetbalquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:55 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Fysieke schoonheid is vergankelijk dus geniet er maar van dames![]()
![]()
Wij het wielrennen krijg je alleen maar de duivel achter je aanquote:
Die moet je voor zien te blijven, uiteindelijk wacht de rondemissquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:58 schreef borisz het volgende:
Wij het wielrennen krijg je alleen maar de duivel achter je aan
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:52 schreef freecell het volgende:
en TARA heeft het snoer van de kettingzaag door gekettingzaagden daarna de verkeerde stop vervangen waardoor alles zonder stroom zat
Zo wel jaquote:
Nee. Snap ik niets vanquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:17 schreef ColdFeet het volgende:
Begeleid door een fles bubbels en een fles rood begrijpen jullie dat ik vandaag wat opstartproblemen had
ahaquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
Grappig. Hij komt op die dag ook langs waar mijn ouders wonen.
Curry's maken met gele of rode linzen (dan vallen ze wat uit elkaar en bindt het mooi de saus). Groene/bruine vind ik zelf erg lekker in salades, of bijvoorbeeld in koolrolletjes.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:26 schreef SeaOfLove het volgende:
CF, wat heerlijk zo'n manNu jij en DE toch online zijn: ik heb bergen linzen, in alle kleuren. Wat moet ik daarmee
Het is echt schandalig veel, een aantal kilo ofzo
gaan jullie met de Kever?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Denk het wel. Het is toch in de buurt.
Die hebben wij nog steeds en er is weinig mis meequote:Op donderdag 17 juni 2010 10:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gaan jullie met de Kever?Of hebben jullie die niet meer?
ik heb nog nooit een curry gemaaktquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Curry's maken met gele of rode linzen (dan vallen ze wat uit elkaar en bindt het mooi de saus). Groene/bruine vind ik zelf erg lekker in salades, of bijvoorbeeld in koolrolletjes.
Soep maken kan van alle soorten. Soep van rode linzen is een beetje de 'klassieker', maar ik heb ooit zelf een leuk recept voor soep van puy-linzen met paprika bedacht dat ook alleszins OK is
tnx! welke kleur moet ik dan gebruiken? geitenkaas vind ik vies, maar dat is te vervangen door een goed stuk feta natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:34 schreef DarkElf het volgende:
soep is idd lekker, linzensalade met munt en koriander en geitenkaas is ook lekker bijv...
Dat doet ie goed, wat heerlijk en lievquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:17 schreef ColdFeet het volgende:
Wat was hij uberhaupt aan het doen met de kettingzaag, freecell?
Zo. Ik ben vanmorgen wat later begonnenGister heeft Meneer echt heerlijk voor me gekookt (schrijf je mee, DE?
): vooraf een salade van courgette en cannellinibonen met kruiden en citroendressing (lekker licht&fris), vervolgens geroosterde uien gevuld met een ricottaprutje (
maar erg onhandig eten), een frittatta met spahetti met simpele bolognese-achtige saus (superleuk, dat recept houden we erin) en toe warme rabarber-aardbeienmoes met een berg vanille-roomijs
Begeleid door een fles bubbels en een fles rood begrijpen jullie dat ik vandaag wat opstartproblemen had
Nou, normaal gaat stoppen vervangen primaquote:
curry's is toch indiaas? * SeaOfLove gaat een indiaas kookboek vragen voor haar verjaardag over 2 en halve weekquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:38 schreef DarkElf het volgende:
currys zijn zalig! (ben helemaal in de currymood sinds een tijdje) zeker een keer doen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:44 schreef freecell het volgende:
En wie kon er een nieuwe stekker aan het verlengsnoer zetten? Juist... FC
Euhm, je weet dat dat de naam van de organiserende Wereld Voetbal Bond is en geen sponsor?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben nu al een paar keer langs t voetbal gezapt, maar worden jullie niet helemaal debiel van dat FIFA wat steeds in beeld komt
dat dus. hoeft niet te ontsnappen aan negativiteit maar sowieso positieve dingen en sfeer.. dat dat er is is toch leuk? iedereen vrolijk, gezellig. is niks mis mee volgens mij. ze weten heus wel dat voetbal niet de wereld isquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat vind ik nu juist zo lekker, even een beetje ontsnappen aan het normale negatieve gedoe
die ga ik voor vanavond maken met fetaquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:41 schreef DarkElf het volgende:
rode linzen koken in wat bouillon, 20 minuutjes. dan een geperst teentje knof toevoegen , een stukje fijngehakte gember en wat komijn. na 5 minuutjes afgieten, munt en koriander hakken en erdoor roeren, zachte geitenkaas erover brokkelen en wat limoensap erover . simpel maar best lekker
euhm, moet dat dan elke keer zo groot op je scherm verschijnen? en dan zap ik alleen nog maar langs en het valt me opquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, je weet dat dat de naam van de organiserende Wereld Voetbal Bond is en geen sponsor?
jaja iedereen vrolijk en gezellig... ben je nu echt zo naïef? hele voetbalrellen tussen clubs/landen, mensen die gaan vechten om een spelletjequote:Op donderdag 17 juni 2010 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat dus. hoeft niet te ontsnappen aan negativiteit maar sowieso positieve dingen en sfeer.. dat dat er is is toch leuk? iedereen vrolijk, gezellig. is niks mis mee volgens mij. ze weten heus wel dat voetbal niet de wereld is
En de PVV heeft de schuld alvast bij het CDA gelegd.quote:
Het is echt me niet opgevallen, maar vreemd vind het ook niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
euhm, moet dat dan elke keer zo groot op je scherm verschijnen? en dan zap ik alleen nog maar langs en het valt me op
nou bedankt. je hebt je oordeel wel lekker snel klaar. ik had het eigenlijk alleen over NL, de sfeer hier. ieder groot gebeuren heeft voor- en nadelen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jaja iedereen vrolijk en gezellig... ben je nu echt zo naïef? hele voetbalrellen tussen clubs/landen, mensen die gaan vechten om een spelletjeEn dan hebben we het niet eens over zuid-afrika en hun inwoners zelf.... totale armoede, maar wel aan miljoenen stadions bouwen ipv investeren in hun eigen volk.
Zo naïef is niemand natuurlijk Als je het negatief wilt zien is het niet ingewikkeld om de negatieve verschijnselen op te sommen, want die zijn er inderdaad ook. Maar het aantal positieve effecten van dit soort sportevenementen is utieindelijk veel groter dan de negatieve. Of je er nu van houdt of niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jaja iedereen vrolijk en gezellig... ben je nu echt zo naïef? hele voetbalrellen tussen clubs/landen, mensen die gaan vechten om een spelletjeEn dan hebben we het niet eens over zuid-afrika en hun inwoners zelf.... totale armoede, maar wel aan miljoenen stadions bouwen ipv investeren in hun eigen volk.
The Italian Diet!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:17 schreef ColdFeet het volgende:
Wat was hij uberhaupt aan het doen met de kettingzaag, freecell?
, een frittatta met spahetti met simpele bolognese-achtige saus (superleuk, dat recept houden we erin)
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:27 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik lees nu terug van de foto's van Hobje. Wat vreselijk jammer, zegKan me goed voorstellen dat je er verdrietig om bent!
wat een drama Hobsquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:21 schreef MissHobje het volgende:
In mijn geval niet alleen foto's eigenlijk alles ( Motorpak, 2 helmen, skeelers, kookboeken, groot gedeelte koksmessen, bakspullen, bestek, wat servies,al mijn hobby dingen, nouja en zo verderkom achter steeds meer dingen ben een lijst aan het maken maargoed de zon schijnt heerlijk, ben net wakker, ga zo verder met mijn taart om te bekleden enne straks ff denk ik stukje fietsen en dan uurtje tukken proberen en dan nachtje werken
Ja. Tuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En de PVV heeft de schuld alvast bij het CDA gelegd.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:27 schreef MissHobje het volgende:
Thanks allemaal![]()
Enige positieve is dat het een doos of 20 aan verhuizen scheelt
Alles komt daaruit! Behalve het toetjequote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:27 schreef MissHobje het volgende:
Thanks allemaal![]()
Enige positieve is dat het een doos of 20 aan verhuizen scheelt
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Al gedaan, maar ik was nog bezig Meneer te mailenJust a sec!
hobs, wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
In mijn geval niet alleen foto's eigenlijk alles ( Motorpak, 2 helmen, skeelers, kookboeken, groot gedeelte koksmessen, bakspullen, bestek, wat servies,al mijn hobby dingen, nouja en zo verderkom achter steeds meer dingen ben een lijst aan het maken maargoed de zon schijnt heerlijk, ben net wakker, ga zo verder met mijn taart om te bekleden enne straks ff denk ik stukje fietsen en dan uurtje tukken proberen en dan nachtje werken
Misschien moet je eens mee naar Engeland danquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:
haha ik weet niet of ik zoiets erin krijg in de vroege morgen. Verder dan een croissant of gebakken ei ham/kaas ben ik nog niet gegaan...
Ik eet wel vaker rare dingen als ontbijt; met een grote bak bladspinazie met gekookte eitjes maak je mij ook erg blijquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:
haha ik weet niet of ik zoiets erin krijg in de vroege morgen. Verder dan een croissant of gebakken ei ham/kaas ben ik nog niet gegaan...
Weiss-wurstquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien moet je eens mee naar Engeland danEen lekker engels ontbijtje of zo
Scrambled eggs, worstjes, witte bonen in tomatensaus, champignons en rosti
je hebt voor een deel gelijk vind ikquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo naïef is niemand natuurlijk Als je het negatief wilt zien is het niet ingewikkeld om de negatieve verschijnselen op te sommen, want die zijn er inderdaad ook. Maar het aantal positieve effecten van dit soort sportevenementen is utieindelijk veel groter dan de negatieve. Of je er nu van houdt of niet.
heldquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ricotta met gedroogde tomaten, kappertjes en ansjovis, geloof ik. En dan in de oven met een beetje parmezaanse kaas. Erg lekker, maar voor het ontbijt net iets te heftig
Welke prof stond je te supporten?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je hebt voor een deel gelijk vind ikVoor de rest is het voor mij eigenlijk ook niet echt een discussie hoor en ik gun ieder ook zijn plezier, maar werd gewoon even moe van al die heisa om dat voetbal. En ik vind het ook helemaal tof voor jullie als oranje wint
Verder heb ik er gewoon weinig mee
* SeaOfLove is jarenlang een voetbalvrouw geweest die elke week langs de kant stond te supporten
alleen jammer dat ik de meeste doelpunten niet zag omdat ik met andere dingen bezig was
ohjoy, zo een goede supporter was ik dus eigenlijk nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je hebt voor een deel gelijk vind ikVoor de rest is het voor mij eigenlijk ook niet echt een discussie hoor en ik gun ieder ook zijn plezier, maar werd gewoon even moe van al die heisa om dat voetbal. En ik vind het ook helemaal tof voor jullie als oranje wint
Verder heb ik er gewoon weinig mee
* SeaOfLove is jarenlang een voetbalvrouw geweest die elke week langs de kant stond te supporten
alleen jammer dat ik de meeste doelpunten niet zag omdat ik met andere dingen bezig was
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:54 schreef Laydina het volgende:
Zow m'n eerste (echte) vergadering gehad.. als invaller. Viel me reuze mee en ging allemaal best goed
ja he? ga ik volgende week iets uit maken, iets simpels nog even..quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en het Indiaas kookboek is ook lekker!
zoiets...quote:
what? daar regel ik juist oppas voor milou voor, om HEM te zien. GVDquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:54 schreef PdeHoog het volgende:Geen Snoop Dog op Parkpop
![]()
http://www.nu.nl/muziek/2(...)op-dogg-parkpop.html
Jij wordt echt belgisch hequote:Op donderdag 17 juni 2010 12:56 schreef DarkElf het volgende:
les 9 in de pocket maar amai! wat een tegenwind soms en tis echt warm
valt wel mee volgens mijquote:
Amai is belgsquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Amai is toch niet Bels? Zeg ik ook regelmatig, zelfs Milou zegt het
Jullie zijn wel van het italiaanse he? Een heerlijk tentje zonder opsmuk maar heerlijk eten is La Forca.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:00 schreef borisz het volgende:
B&G, wat is een goed eettentje in Haarlem? Jullie kennen er meer dan wij.
25 juni wordt moeders 50 en wegens tijdgebrek willen we in Haarlem simpel hapje eten.![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef Bluezz het volgende:
Telefoon gaat : ik neem op : Met de poli cardiologie goedenmiddag....
Ik hoor een heel gesprek over worteltjes en hutspot, ze gaan maar door zonder dat ze doorhebben dat ik al aan de andere kant vd lijn zit. Ik roep nógmaals mijn riedeltje... maar ik kom niet tussen de wortels, krieltjes en piepers discussie.
Dus zet ik hem dan maar op de speaker voor een paar collega's![]()
ik eet geen kookboekenquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en het Indiaas kookboek is ook lekker!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Amai is toch niet Bels? Zeg ik ook regelmatig, zelfs Milou zegt het
Ik merk echt een verschil tusssen hoe ik op m'n werk praat en als ik in Nederland ben. Thuis praten Meneer en ik ook steeds Vlaamserquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
valt wel mee volgens mijtoen ik in t ziekenhuis lag merkte ik wel dat ik steeds meer Vlaams erdoor ging gooien maar dat ging er toch weer zoetjes aan af toen ik terug thuis was.
helemaal geen rare ingredientenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:15 schreef cybermans het volgende:
dat italian dieet kookboek... allemaal uber slank recepten met niet te vinden ingredienten?
of zeer lekker eten dat bij toeval ook nog es slank is met redelijk normale ingredienten?
ga je dan regelmatig? Wil best eens kijken hoe het daar isquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien moet je eens mee naar Engeland danEen lekker engels ontbijtje of zo
Scrambled eggs, worstjes, witte bonen in tomatensaus, champignons en rosti
maybe dan ook maar eens bestellen.... maar dan plak ik wel jouw foto's erover heen DE.. vind het maar een griezelquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
helemaal geen rare ingredienten![]()
Ginoheeft gewoon een boek geschreven met lekkere, makkelijke en gezonde italiaanse gerechten. Voorin staat een stukkie dieetgeleuter met wat voorbeeldmenu's van hoe je je kcal' s kan verdelen maar eigenlijk is t vooral een leuk boek met veel lekkere dingen
belgs is geen woordquote:
overal boven de rivieren mopperen ze volgens mij op alles van beneden de rivierenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
belgs is geen woordhet is of bels of belgisch
Er zit blijkbaar nog een klein stukje brabant in me
en ik ben dol op belgië
Ik gebruik irl ook nog echt vaak woorden uit het brabantse en krijg vaak commentaar daarop hier in Delft
Italiaan gaat er altijd wel in.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jullie zijn wel van het italiaanse he? Een heerlijk tentje zonder opsmuk maar heerlijk eten is La Forca.
Specktackel is ook leuk als je er nog nooit geweest bent.
hehequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoor een heel gesprek over worteltjes en hutspot, ze gaan maar door zonder dat ze doorhebben dat ik al aan de andere kant vd lijn zit. Ik roep nógmaals mijn riedeltje... maar ik kom niet tussen de wortels, krieltjes en piepers discussie.
![]()
toch eens kijken als ik thuis benquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
helemaal geen rare ingredienten![]()
Ginoheeft gewoon een boek geschreven met lekkere, makkelijke en gezonde italiaanse gerechten. Voorin staat een stukkie dieetgeleuter met wat voorbeeldmenu's van hoe je je kcal' s kan verdelen maar eigenlijk is t vooral een leuk boek met veel lekkere dingen
Welneequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:21 schreef cybermans het volgende:
[..]
overal boven de rivieren mopperen ze volgens mij op alles van beneden de rivieren
De smaakjes zijn echtquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:22 schreef borisz het volgende:
Italiaan gaat er altijd wel in.. Menu van La Forca ziet er wel goed uit.
Hoe dat zo? Is toch heel ver van je familie vandaan? En waarom Laag Soeren of Eerbeek?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Welnee
Wij hebben het er wel eens over gehad om naar Arnhem of Nijmegen of omgeving te verhuizen (Eerbeek, Laag Soeren, Rozendaal...) En we spelen nog wel eens met de gedachte
logisch toch nadat je zolang in de wacht bent gezet? ik ga meestal praten tegen het bandje: ja trut, ik weet nu ookal een half uur dat er nog maar één wachtende voor me isquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:25 schreef borisz het volgende:
Arme Gerda Verburg. Zit ze in dr eentje in het PVV hoek van de plenaire zaal
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef SeaOfLove het volgende:
logisch toch nadat je zolang in de wacht bent gezet? ik ga meestal praten tegen het bandje: ja trut, ik weet nu ookal een half uur dat er nog maar één wachtende voor me is
Wat onaardigquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heel goed, geen straf kan zwaar genoeg zijn voor Gerda
lieve Lie, het gaat om de tekst die je zelf schrijft, hoe moeilijk dat ook kan zijn... bij wat je docente meemaakt schieten woorden te kort, maar juist een geschreven woord, hoe kort of lang dan ook, kan zoveel troost biedenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef LieLie het volgende:
kaartje gekocht voor de docente die haar dochtertje is verloren. we hebben maar niet gekozen voor een standaard kaart, maar voor een blanco met roze en vlinders. er stond in de advertenties een aantal keren iets over vlinders en voor de begrafenis vroegen ze om niet te somber gekleed te gaan. dus dan is dit mooier denk ik.
standaardkaart is sowieso nooit echt een goed idee vind ik zelf, alleen als er een oud iemand is overledenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef LieLie het volgende:
kaartje gekocht voor de docente die haar dochtertje is verloren. we hebben maar niet gekozen voor een standaard kaart, maar voor een blanco met roze en vlinders. er stond in de advertenties een aantal keren iets over vlinders en voor de begrafenis vroegen ze om niet te somber gekleed te gaan. dus dan is dit mooier denk ik.
Ik heb echt zo'n ontzettende hekel aan dat mens. Daar is overigens wel een directe reden voor maar die gooi ik hier niet onlinequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat onaardig![]()
Ik vind Gerda best sympathiek
Wat, het is stiekem je tante die het hart van je oma heeft gebroken door naar Den Haag te gaan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n ontzettende hekel aan dat mens. Daar is overigens wel een directe reden voor maar die gooi ik hier niet online
1x in ierland zoiets gegeten, rest van de dag missellijk idd... brrr das echt niets voor mij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een keer in mijn leven mezelf gepusht om full english breakfast te eten. de rest van de dag misselijk en een akelig vette bekIk hou op z'n tijd erg van vettig eten, maar niet 's morgens
BTW, dat is dus vettig in Hollandse zin, niet in Vlaamse
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat, het is stiekem je tante die het hart van je oma heeft gebroken door naar Den Haag te gaan?
Vind ik ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:37 schreef DarkElf het volgende:
standaardkaart is sowieso nooit echt een goed idee vind ik zelf, alleen als er een oud iemand is overledenmaar vlinders is wel heel lief denk ik, iig over nagedacht.
sorry hoor, maar je wordt toch altijd in de wacht gezet of 'doorverbonden' als je een ziekenhuis belt? Maar ik vind het best fijn praten tegen zo'n bandje hoorquote:
De schotten eten ook nog wel havermout en aanverwanten. Als je dat lust... Jouw Mr gaat wel voor de full english?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
1x in ierland zoiets gegeten, rest van de dag missellijk idd... brrr das echt niets voor mij.
ga in schotland ook echt braaf eten om buikproblemen of pijn te voorkomen's ochtends thee/toast en/of yoghurt... en rest van de dag ook zo braaf mogelijk (niet te veel spices, niet te veel vet etc). ergens wel jammer dat ik nog zo op moet letten soms maar ik ben allang blij dat we weggaan!
Nee hoor, de meeste mensen bellen rechtstreeks ons nummer. Of we nemen niet op, of ze krijgen in gesprek óf er wordt opgenomenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:44 schreef SeaOfLove het volgende:
sorry hoor, maar je wordt toch altijd in de wacht gezet of 'doorverbonden' als je een ziekenhuis belt? Maar ik vind het best fijn praten tegen zo'n bandje hoorEn ik begrijp ook dat mensen heel dat bandje vergeten en niet horen dat er aan de andere kant eindelijk respons is
Schunnig. Vettige praat = schuine moppen enzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
CF: wat is vettig in het Vlaams dan?
Hele gave omgeving, Maarten z'n familie komt er oorspronkelijk vandaag, lekker centraal en zó ver van het Noorden is het ook niet, je rijdt er in 2 uur heenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Is toch heel ver van je familie vandaan? En waarom Laag Soeren of Eerbeek?
wat spannend Elf! heb je een jurkje aan van ashley of bavaria-oranjequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:46 schreef DarkElf het volgende:
zo eens wat gehaktballetjes gaan draaien en een tomatensausje maken erbij... dan ben ik vanavond zo klaar.
Morgen hebben we trouwens een bruiloft in Scheveningen! Leuk en spannend want ik ken de bruid niet eens, de bruidegom heel vaag... (oud collega van de mr) dus allemaal mensen die ik niet ken daar. (jaja daar is DE toch wat verlegen in) Gelukkig ben ik de laatste jaren wat zekerder van mezelf en heb een heel leuk jurkje
voor morgen dus t komt wel goed
de mr wil het wel eens eten als we er zijn maar zeker niet te veelquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De schotten eten ook nog wel havermout en aanverwanten. Als je dat lust... Jouw Mr gaat wel voor de full english?
Wij kregen in de guesthouse in Edinburgh heel lekkere versgebakken scones
Ik ben trouwens stiekem aan het kijken voor een weekendje Boekarest, iemand daar weleens geweest? Is het leuk?
van S Oliverquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat spannend Elf! heb je een jurkje aan van ashley of bavaria-oranje
ben nooit verder geweest dan boedapest, maar boekarest zal ook super zijn, minder toeristisch endezo en very cheap!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De schotten eten ook nog wel havermout en aanverwanten. Als je dat lust... Jouw Mr gaat wel voor de full english?
Wij kregen in de guesthouse in Edinburgh heel lekkere versgebakken scones
Ik ben trouwens stiekem aan het kijken voor een weekendje Boekarest, iemand daar weleens geweest? Is het leuk?
Maar Laag Soeren is écht een gat!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Hele gave omgeving, Maarten z'n familie komt er oorspronkelijk vandaag, lekker centraal en zó ver van het Noorden is het ook niet, je rijdt er in 2 uur heen
Randstadquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:55 schreef borisz het volgende:
Mooie omgeving eerbeek voor een aantal dagen maar ik blijf toch liever in de randstad.
das dus juist weer niets voor mij, dit is heel girly en fladderigquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vroeger wel wat kleding van gehadken ik vooral van wat stoerdere kleding
Goed punt. Nederland mist wel eens chauvinisme en iets om nationaal trots op te zijn. Heb het idee dat andere landen dat meer hebben. Voetbal creëert wel een saamhorigheidsgevoel onder het volk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:00 schreef Tezz het volgende:
Ik vind het WK-sfeertje trouwens wel erg leuk. Ik geef niets om voetbal, maar ik vind het wel gezellig dat gevoel van samenhorigheid.
Jozias doet een PVDAtje en verbiedt het concert van Snoop Dogg.quote:
gewoon in t buitenland gaan wonen, zelfs net over de grens is al voldoende om chauvinistischer van te wordenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed punt. Nederland mist wel eens chauvinisme en iets om nationaal trots op te zijn. Heb het idee dat andere landen dat meer hebben. Voetbal creëert wel een saamhorigheidsgevoel onder het volk.
jamaar...quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef DarkElf het volgende:
mosterdpoeder is poeder van mosterd fc(engelse mosterd is lekker en ik heb best wat gerechten die om mosterdpoeder vragen en bij de toko kan je t wel halen maar die is minder scherp dan wat in de blikken van colman's zit bijv..)
en zo ken ik het dus niet. zal eens kijken als ik in Anvers ben. Hier in nl wordt het bijna niet verkocht, of ik kom in de verkeerde winkelsquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das dus juist weer niets voor mij, dit is heel girly en fladderig
theewinkels, graag! sinds ik thuis ben drink ik veel meer theequote:Op donderdag 17 juni 2010 14:08 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik weet een heel leuke theewinkel in Edinburgh, zal het adres eens voor je opzoeken! Ik denk dat het aan de Grassmarket was.
Voor meer Edinburgh-voorpret: ken je de serie 44 Scotland Street van Alexander McCall Smith? 't Is niet bepaald hoogdravende literatuur, maar wel zeer vermakelijk.
Ik denk dat veel van die mopperende Nederlanders dat inderdaad vergeten! 't is nog altijd erg goed toeven in Nederlandquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gewoon in t buitenland gaan wonen, zelfs net over de grens is al voldoende om chauvinistischer van te worden
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat veel van die mopperende Nederlanders dat inderdaad vergeten! 't is nog altijd erg goed toeven in NederlandNiet dat er niets mis is, maar in de meeste andere landen is het veel erger.
Noem eens voorbeelden van dingen waarin we te tolerant zijn, dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:15 schreef freecell het volgende:
Ik ben geen 'mopperende Nederlander' maar ik denk juist niet dat we hier in Nederland 'goed' zitten.
Ik vind het serieus veel te tolerant tegenover allerlei dingen.
Als ik kijk naar Scandinavië zou ik daar wrs beter kunnen aarden qua politiek klimaat
ahwell, geen reden meer om Milou niet gewoon mee te nemen nu. Ziet zij ook nog iets uit haar moeders jeugd: Nena en Juliette eindelijk eens live te zien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Jozias doet een PVDAtje en verbiedt het concert van Snoop Dogg.
Bizar, terwijl het live gewoon echt een feest is met Snoop.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Jozias doet een PVDAtje en verbiedt het concert van Snoop Dogg.
Ze straffen nog wel een fout af en maken 2-1quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:16 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, Z-Korea gaat niet al te best tegen de Argentijnen zie ik op teletekst...
Ik neem aan dat jij zit te kijken? Is Argentinië gewoon goed of valt Z-Korea zo tegen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze straffen nog wel een fout af en maken 2-1
Argentinie voetbalt beter dan hun eerste duel. Zuid-Korea is matig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij zit te kijken? Is Argentinië gewoon goed of valt Z-Korea zo tegen?
james p. vind ik dus echt niet door te komen, geef mij maar kellerman. dan heb ik nog liever heatcliff en catherine, dan ploeter ik nog wel even doorquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ltheewinkels, graag! sinds ik thuis ben drink ik veel meer thee
hoogdravende literatuur is ook niet altijd leukheb net 'de pianostemmer' uit bijv (vond t zeker mooi , ben dol op pascal mercier boeken maar een worsteling om doorheen te komen aangezien t vooral herinneringen zijn van mensen en nauwelijks dialogen inzitten maar wel veel heel veel lange zinnen
... dus lees nu iets van James patterson, simpel en snel leesvoer.
wat dan? slechte verdedigd?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:01 schreef borisz het volgende:
FF zal wel balen. Zuid-Korea gaf een cadeautje aan de Argentijnen.
hehe ok doen belgen daar ook aanquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schunnig. Vettige praat = schuine moppen enzo
Eigen doelpunt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat dan? slechte verdedigd?
Hoe doet Romero het?quote:
iddquote:
je richt het kaartje aan de :familie + achternaam op de enveloppe, en op het blanco gedeelte van het kaartje schrijf je wat je wilt schrijven en eindig je heel simpel met jouw naam en die van je vriend.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:22 schreef LieLie het volgende:
Moet ik het kaartje nu aan haar richten? Uiteraard ook met sterkte voor allemaal, maar we kennen alleen haar. En wil ook iets schrijven over hoe ze in de les over haar praatte.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:37 schreef Duderella het volgende:
Waarom mag die zanger dan niet optreden? Is 'ie berucht of zo?
Hiphop zal wel weer de nieuwe rock&roll zijnquote:De Haagse driehoek, bestaande uit de burgemeester, het Openbaar Ministerie en de politie, heeft op donderdag 17 juni het besluit genomen om het optreden van Snoop Dogg geen doorgang te laten vinden op Parkpop 2010.
Maakt samen met FF prOnquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:37 schreef Duderella het volgende:
Waarom mag die zanger dan niet optreden? Is 'ie berucht of zo?
echt zo triest! 30 jaar parkpop en dan niks bijzonders hebben!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[..]
Hiphop zal wel weer de nieuwe rock&roll zijn
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
die PM was geheim, alleen voor jou
vind het echt te triest voor woorden. kijken of ik nu nog wel ga. Kan die dag ook weer gaan circuitrijden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
echt zo triest! 30 jaar parkpop en dan niks bijzonders hebben!
Dat stukje zegt toch niets? Vandaar dat ik me afvroeg waarom.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[..]
Hiphop zal wel weer de nieuwe rock&roll zijn
oh ja, de dance parade... in het zuiderparkquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef borisz het volgende:
Rotterdam helpt de dance parade om zeep. Den Haag nu snoop dog. Oranje Pleinfeesten zijn verboden. In Berlijn en andere Duitse steden kijken ze met z'n allen voetbal en daar gaat weinig fout.
Stom land is NL af en toe
Leve de conservatieve betuttelingquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef borisz het volgende:
Rotterdam helpt de dance parade om zeep. Den Haag nu snoop dog. Oranje Pleinfeesten zijn verboden. In Berlijn en andere Duitse steden kijken ze met z'n allen(100k mensen of meer). voetbal en daar gaat weinig fout.
Stom land is NL af en toe
inderdaad wel weer een haagse actie op parkpopquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vind het echt te triest voor woorden. kijken of ik nu nog wel ga. Kan die dag ook weer gaan circuitrijden.
De gehele gemeente Velsen is sinds een maand een toeristische trekpleisterquote:
Den Haag verbiedt Snoop Dogg op Parkpopquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat stukje zegt toch niets? Vandaar dat ik me afvroeg waarom.
Slaat toch nergens opquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Den Haag verbiedt Snoop Dogg op Parkpop
om het open en vriendelijk karakter te behouden
snoop dog is een gangster rapper... sommige van zijn clips zijn wel xrated te noemenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:51 schreef Duderella het volgende:
Maar hij maakt pornofilms dus of zo?![]()
Guys, help me out here. Of heeft hij iemand omgelegd?
Evil rapteksten, dat zal het probleem wel zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:51 schreef Duderella het volgende:
pOrn kan ik me herinneren. Ik wilde ooit gymklediing uit de schoolrugzak van mijn puberzoon vissen om te wassen kwam ik zo'n DVD tegenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:51 schreef Duderella het volgende:
ook leuk, maar ik heb liever snoop op parkpop, desnoods entree betalen. ben je al die kutnegerts en marokkanen kwijt (sorry vriendlief en zwager)quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vind het echt te triest voor woorden. kijken of ik nu nog wel ga. Kan die dag ook weer gaan circuitrijden.
Ook niet mijn muziek, maar het was wel een feest op Lowlands afgelopen jaarquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Snoop dogg is toch kutmaaar wel stom de manier waarop het gaat
Ik vond het afschuwelijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook niet mijn muziek, maar het was wel een feest op Lowlands afgelopen jaar
is gewoon een persoon (op parkpop: persona non grata) die wat liedjes zou 'zingen'quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:51 schreef Duderella het volgende:
Daarom snap ik ook niet dat het verboden werd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Maar ze hebben niet dezelfde allemaal dezelfde achternaam.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je richt het kaartje aan de :familie + achternaam op de enveloppe, en op het blanco gedeelte van het kaartje schrijf je wat je wilt schrijven en eindig je heel simpel met jouw naam en die van je vriend.
ik heb weinig met zijn muziek, maar een bepaalde periode in mijn leven heb ik er best veel aan gehad, net zoals ik met ouderwetse muziek kan hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:04 schreef cybermans het volgende:
@MeMo
al uitgeleerd voor vandaag (aka alweer uit de trein?)
Aha! Ik ken de beste man niet, vandaar dat ik het me afvroeg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Evil rapteksten, dat zal het probleem wel zijn.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ook leuk, maar ik heb liever snoop op parkpop, desnoods entree betalen. ben je al die kutnegerts en marokkanen kwijt (sorry vriendlief en zwager)
dan gewoon van allemaal de voornaam, zo los ik dat opquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar ze hebben niet dezelfde allemaal dezelfde achternaam.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Maar die Doggie vind je dan weer wel ok?
Ik ben echt helemaal de draad kwijt geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
you make me cryquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:07 schreef borisz het volgende:
3-1. MOoie actie van Messi, intikker van Higuain uiteindelijk.
4-1. Opnieuw Higuain.
Afgelopen inmiddels. Argentinie heeft laten zien echt op de lijst staan van titelfavoriet te staan. Alleen net zoals bij NL geldt, de achterhoede is maar matig.quote:
tuurlijk wel... griekenland nigeria word gewoon gelijkspelquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
nou als NL ook met 4-1 wint ben ik tevree![]()
alleen hoop ik wel dat Korea nog een 2e plek bemachtigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:35 schreef cybermans het volgende:
[..]
tuurlijk wel... griekenland nigeria word gewoon gelijkspelthanks voor meehopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en korea gaat nigeria nog verslaan met 5-0![]()
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:12 schreef cybermans het volgende:
[..]Hè bah cybermans, seks is vies. Niet aan beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
vind ik ook. seks is voor 40+, niet eerderquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hè bah cybermans, seks is vies. Niet aan beginnen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Cyber heb je surveillance fiets al gemaild voor je prijs?
ik weeg meer dan 40KG dus ik mag seksenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik ook. seks is voor 40+, niet eerder
mensen van 160 kg mogen 4x zoveel seksquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:44 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik weeg meer dan 40KG dus ik mag seksen
wil ik niet wetenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mensen van 160 kg mogen 4x zoveel seks
die mensen moeten geen seks hebben Bahquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en vooral geen camera erbij gebruikenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die mensen moeten geen seks hebben Bah
ah wel joh, is toch lullig als zij niks meer mogenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat haal ik niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja zeg! dus alleen mooie slanke mensen mogen seks hebben?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
klopt ik las het gisteren. ik dacht eigenlijk dat je docent haar dochtertje het '2e meisje' was. hoe dan ook, wat een domper in dat dorp zeg....quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:45 schreef LieLie het volgende:
Lees net dat ook het tweede meisje dat betrokken was bij het ongeluk is overleden gisteren
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou ja zeg! dus alleen mooie slanke mensen mogen seks hebben?
mag best hoor, ze hebben ook rechten, echter....quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dudequote:Op donderdag 17 juni 2010 15:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hè bah cybermans, seks is vies. Niet aan beginnen.
Mijn quiche ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:55 schreef DarkElf het volgende:
oh kinders, mijn tomatensausje met gehaktballetjes ruikt zalig
hee je verpest mn seksonderwerpquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:55 schreef DarkElf het volgende:
oh kinders, mijn tomatensausje met gehaktballetjes ruikt zalig
als vooraf hapje?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Met champignons, bosui, peterselie, wat bacon, ei en roomkaas. Als hapje voor vanavond
Nee, als bij de borrel hapje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als vooraf hapje?![]()
klinkt wel heerlijk zeg! ik ga ook gauw een quiche maken
Niet grappig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
mag best hoor, ze hebben ook rechten, echter....
Het is een levensovertuiging van mij om daar op geen enkele manier bij betrokken of over geinformeerd te worden.
En volgens de grondrechten van de democratische rechtsstaat der Nederlanden Artikel 6, paragraaf 1. quote: Íedere heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging, individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden, behoudens ieders verantrwoordelijkheid volgens de wet.
Dus als die dikke mensen mij hierover informeren dan overtreden ze de wet en geef ik ze aan
mm lekker, ben dol op quichequote:Op donderdag 17 juni 2010 16:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Met champignons, bosui, peterselie, wat bacon, ei en roomkaas. Als hapje voor vanavond
Wat een onzin allemaal! Let's face it, van de meeste mensen wil ik gewoon niet weten hoe hun seksleven eruit ziet, dik of dun, jong of oud.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:51 schreef Braamyo het volgende:
Dus als die dikke mensen mij hierover informeren dan overtreden ze de wet en geef ik ze aan
Ik las het in OUD ja. Daar post een bekende van de families.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:45 schreef LieLie het volgende:
Lees net dat ook het tweede meisje dat betrokken was bij het ongeluk is overleden gisteren
dat kun je aangeven. volgens mij hebben mensen het er alleen over als je er naar vraagt of er zelf over begint. ik hoor niet vaak in het normale leven iemand ineens in geur en kleur over zn seksleven vertellenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:09 schreef DarkElf het volgende:
ik vind dat niet preuts hoor cf, ik ben het er helemaal mee eens. heb graag dat iedereen die info voor zich houdt
gelukkig nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat kun je aangeven. volgens mij hebben mensen het er alleen over als je er naar vraagt of er zelf over begint. ik hoor niet vaak in het normale leven iemand ineens in geur en kleur over zn seksleven vertellen
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:09 schreef DarkElf het volgende:
ik vind dat niet preuts hoor cf, ik ben het er helemaal mee eens. heb graag dat iedereen die info voor zich houdt
quote:
Nou ja, laat ik 't zo stellen: ik vind het niet heel classy om bijvoorbeeld op fok heel veel details over je seksleven te vermelden. Dat je 't er eens met vriendinnen over hebt, is wel wat anders, natuurlijk. Maar liefst niet al te SatCquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat kun je aangeven. volgens mij hebben mensen het er alleen over als je er naar vraagt of er zelf over begint. ik hoor niet vaak in het normale leven iemand ineens in geur en kleur over zn seksleven vertellen
Hier mijn details over mijn huidig sexleven:quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik 't zo stellen: ik vind het niet heel classy om bijvoorbeeld op fok heel veel details over je seksleven te vermelden. Dat je 't er eens met vriendinnen over hebt, is wel wat anders, natuurlijk. Maar liefst niet al te SatC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |