wat dan? slechte verdedigd?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:01 schreef borisz het volgende:
FF zal wel balen. Zuid-Korea gaf een cadeautje aan de Argentijnen.
hehe ok doen belgen daar ook aanquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schunnig. Vettige praat = schuine moppen enzo
Eigen doelpunt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat dan? slechte verdedigd?
Hoe doet Romero het?quote:
iddquote:
je richt het kaartje aan de :familie + achternaam op de enveloppe, en op het blanco gedeelte van het kaartje schrijf je wat je wilt schrijven en eindig je heel simpel met jouw naam en die van je vriend.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:22 schreef LieLie het volgende:
Moet ik het kaartje nu aan haar richten? Uiteraard ook met sterkte voor allemaal, maar we kennen alleen haar. En wil ook iets schrijven over hoe ze in de les over haar praatte.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:37 schreef Duderella het volgende:
Waarom mag die zanger dan niet optreden? Is 'ie berucht of zo?
Hiphop zal wel weer de nieuwe rock&roll zijnquote:De Haagse driehoek, bestaande uit de burgemeester, het Openbaar Ministerie en de politie, heeft op donderdag 17 juni het besluit genomen om het optreden van Snoop Dogg geen doorgang te laten vinden op Parkpop 2010.
Maakt samen met FF prOnquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:37 schreef Duderella het volgende:
Waarom mag die zanger dan niet optreden? Is 'ie berucht of zo?
echt zo triest! 30 jaar parkpop en dan niks bijzonders hebben!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[..]
Hiphop zal wel weer de nieuwe rock&roll zijn
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
die PM was geheim, alleen voor jou
vind het echt te triest voor woorden. kijken of ik nu nog wel ga. Kan die dag ook weer gaan circuitrijden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
echt zo triest! 30 jaar parkpop en dan niks bijzonders hebben!
Dat stukje zegt toch niets? Vandaar dat ik me afvroeg waarom.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[..]
Hiphop zal wel weer de nieuwe rock&roll zijn
oh ja, de dance parade... in het zuiderparkquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef borisz het volgende:
Rotterdam helpt de dance parade om zeep. Den Haag nu snoop dog. Oranje Pleinfeesten zijn verboden. In Berlijn en andere Duitse steden kijken ze met z'n allen voetbal en daar gaat weinig fout.
Stom land is NL af en toe
Leve de conservatieve betuttelingquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef borisz het volgende:
Rotterdam helpt de dance parade om zeep. Den Haag nu snoop dog. Oranje Pleinfeesten zijn verboden. In Berlijn en andere Duitse steden kijken ze met z'n allen(100k mensen of meer). voetbal en daar gaat weinig fout.
Stom land is NL af en toe
inderdaad wel weer een haagse actie op parkpopquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vind het echt te triest voor woorden. kijken of ik nu nog wel ga. Kan die dag ook weer gaan circuitrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |