Randstadquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:55 schreef borisz het volgende:
Mooie omgeving eerbeek voor een aantal dagen maar ik blijf toch liever in de randstad.
das dus juist weer niets voor mij, dit is heel girly en fladderigquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vroeger wel wat kleding van gehadken ik vooral van wat stoerdere kleding
Goed punt. Nederland mist wel eens chauvinisme en iets om nationaal trots op te zijn. Heb het idee dat andere landen dat meer hebben. Voetbal creëert wel een saamhorigheidsgevoel onder het volk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:00 schreef Tezz het volgende:
Ik vind het WK-sfeertje trouwens wel erg leuk. Ik geef niets om voetbal, maar ik vind het wel gezellig dat gevoel van samenhorigheid.
Jozias doet een PVDAtje en verbiedt het concert van Snoop Dogg.quote:
gewoon in t buitenland gaan wonen, zelfs net over de grens is al voldoende om chauvinistischer van te wordenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed punt. Nederland mist wel eens chauvinisme en iets om nationaal trots op te zijn. Heb het idee dat andere landen dat meer hebben. Voetbal creëert wel een saamhorigheidsgevoel onder het volk.
jamaar...quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef DarkElf het volgende:
mosterdpoeder is poeder van mosterd fc(engelse mosterd is lekker en ik heb best wat gerechten die om mosterdpoeder vragen en bij de toko kan je t wel halen maar die is minder scherp dan wat in de blikken van colman's zit bijv..)
en zo ken ik het dus niet. zal eens kijken als ik in Anvers ben. Hier in nl wordt het bijna niet verkocht, of ik kom in de verkeerde winkelsquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das dus juist weer niets voor mij, dit is heel girly en fladderig
theewinkels, graag! sinds ik thuis ben drink ik veel meer theequote:Op donderdag 17 juni 2010 14:08 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik weet een heel leuke theewinkel in Edinburgh, zal het adres eens voor je opzoeken! Ik denk dat het aan de Grassmarket was.
Voor meer Edinburgh-voorpret: ken je de serie 44 Scotland Street van Alexander McCall Smith? 't Is niet bepaald hoogdravende literatuur, maar wel zeer vermakelijk.
Ik denk dat veel van die mopperende Nederlanders dat inderdaad vergeten! 't is nog altijd erg goed toeven in Nederlandquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gewoon in t buitenland gaan wonen, zelfs net over de grens is al voldoende om chauvinistischer van te worden
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat veel van die mopperende Nederlanders dat inderdaad vergeten! 't is nog altijd erg goed toeven in NederlandNiet dat er niets mis is, maar in de meeste andere landen is het veel erger.
Noem eens voorbeelden van dingen waarin we te tolerant zijn, dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:15 schreef freecell het volgende:
Ik ben geen 'mopperende Nederlander' maar ik denk juist niet dat we hier in Nederland 'goed' zitten.
Ik vind het serieus veel te tolerant tegenover allerlei dingen.
Als ik kijk naar Scandinavië zou ik daar wrs beter kunnen aarden qua politiek klimaat
ahwell, geen reden meer om Milou niet gewoon mee te nemen nu. Ziet zij ook nog iets uit haar moeders jeugd: Nena en Juliette eindelijk eens live te zien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Jozias doet een PVDAtje en verbiedt het concert van Snoop Dogg.
Bizar, terwijl het live gewoon echt een feest is met Snoop.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Jozias doet een PVDAtje en verbiedt het concert van Snoop Dogg.
Ze straffen nog wel een fout af en maken 2-1quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:16 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, Z-Korea gaat niet al te best tegen de Argentijnen zie ik op teletekst...
Ik neem aan dat jij zit te kijken? Is Argentinië gewoon goed of valt Z-Korea zo tegen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze straffen nog wel een fout af en maken 2-1
Argentinie voetbalt beter dan hun eerste duel. Zuid-Korea is matig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij zit te kijken? Is Argentinië gewoon goed of valt Z-Korea zo tegen?
james p. vind ik dus echt niet door te komen, geef mij maar kellerman. dan heb ik nog liever heatcliff en catherine, dan ploeter ik nog wel even doorquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ltheewinkels, graag! sinds ik thuis ben drink ik veel meer thee
hoogdravende literatuur is ook niet altijd leukheb net 'de pianostemmer' uit bijv (vond t zeker mooi , ben dol op pascal mercier boeken maar een worsteling om doorheen te komen aangezien t vooral herinneringen zijn van mensen en nauwelijks dialogen inzitten maar wel veel heel veel lange zinnen
... dus lees nu iets van James patterson, simpel en snel leesvoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |