lieve Lie, het gaat om de tekst die je zelf schrijft, hoe moeilijk dat ook kan zijn... bij wat je docente meemaakt schieten woorden te kort, maar juist een geschreven woord, hoe kort of lang dan ook, kan zoveel troost biedenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef LieLie het volgende:
kaartje gekocht voor de docente die haar dochtertje is verloren. we hebben maar niet gekozen voor een standaard kaart, maar voor een blanco met roze en vlinders. er stond in de advertenties een aantal keren iets over vlinders en voor de begrafenis vroegen ze om niet te somber gekleed te gaan. dus dan is dit mooier denk ik.
standaardkaart is sowieso nooit echt een goed idee vind ik zelf, alleen als er een oud iemand is overledenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef LieLie het volgende:
kaartje gekocht voor de docente die haar dochtertje is verloren. we hebben maar niet gekozen voor een standaard kaart, maar voor een blanco met roze en vlinders. er stond in de advertenties een aantal keren iets over vlinders en voor de begrafenis vroegen ze om niet te somber gekleed te gaan. dus dan is dit mooier denk ik.
Ik heb echt zo'n ontzettende hekel aan dat mens. Daar is overigens wel een directe reden voor maar die gooi ik hier niet onlinequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat onaardig![]()
Ik vind Gerda best sympathiek
Wat, het is stiekem je tante die het hart van je oma heeft gebroken door naar Den Haag te gaan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n ontzettende hekel aan dat mens. Daar is overigens wel een directe reden voor maar die gooi ik hier niet online
1x in ierland zoiets gegeten, rest van de dag missellijk idd... brrr das echt niets voor mij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een keer in mijn leven mezelf gepusht om full english breakfast te eten. de rest van de dag misselijk en een akelig vette bekIk hou op z'n tijd erg van vettig eten, maar niet 's morgens
BTW, dat is dus vettig in Hollandse zin, niet in Vlaamse
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat, het is stiekem je tante die het hart van je oma heeft gebroken door naar Den Haag te gaan?
Vind ik ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:37 schreef DarkElf het volgende:
standaardkaart is sowieso nooit echt een goed idee vind ik zelf, alleen als er een oud iemand is overledenmaar vlinders is wel heel lief denk ik, iig over nagedacht.
sorry hoor, maar je wordt toch altijd in de wacht gezet of 'doorverbonden' als je een ziekenhuis belt? Maar ik vind het best fijn praten tegen zo'n bandje hoorquote:
De schotten eten ook nog wel havermout en aanverwanten. Als je dat lust... Jouw Mr gaat wel voor de full english?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
1x in ierland zoiets gegeten, rest van de dag missellijk idd... brrr das echt niets voor mij.
ga in schotland ook echt braaf eten om buikproblemen of pijn te voorkomen's ochtends thee/toast en/of yoghurt... en rest van de dag ook zo braaf mogelijk (niet te veel spices, niet te veel vet etc). ergens wel jammer dat ik nog zo op moet letten soms maar ik ben allang blij dat we weggaan!
Nee hoor, de meeste mensen bellen rechtstreeks ons nummer. Of we nemen niet op, of ze krijgen in gesprek óf er wordt opgenomenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:44 schreef SeaOfLove het volgende:
sorry hoor, maar je wordt toch altijd in de wacht gezet of 'doorverbonden' als je een ziekenhuis belt? Maar ik vind het best fijn praten tegen zo'n bandje hoorEn ik begrijp ook dat mensen heel dat bandje vergeten en niet horen dat er aan de andere kant eindelijk respons is
Schunnig. Vettige praat = schuine moppen enzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
CF: wat is vettig in het Vlaams dan?
Hele gave omgeving, Maarten z'n familie komt er oorspronkelijk vandaag, lekker centraal en zó ver van het Noorden is het ook niet, je rijdt er in 2 uur heenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Is toch heel ver van je familie vandaan? En waarom Laag Soeren of Eerbeek?
wat spannend Elf! heb je een jurkje aan van ashley of bavaria-oranjequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:46 schreef DarkElf het volgende:
zo eens wat gehaktballetjes gaan draaien en een tomatensausje maken erbij... dan ben ik vanavond zo klaar.
Morgen hebben we trouwens een bruiloft in Scheveningen! Leuk en spannend want ik ken de bruid niet eens, de bruidegom heel vaag... (oud collega van de mr) dus allemaal mensen die ik niet ken daar. (jaja daar is DE toch wat verlegen in) Gelukkig ben ik de laatste jaren wat zekerder van mezelf en heb een heel leuk jurkje
voor morgen dus t komt wel goed
de mr wil het wel eens eten als we er zijn maar zeker niet te veelquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De schotten eten ook nog wel havermout en aanverwanten. Als je dat lust... Jouw Mr gaat wel voor de full english?
Wij kregen in de guesthouse in Edinburgh heel lekkere versgebakken scones
Ik ben trouwens stiekem aan het kijken voor een weekendje Boekarest, iemand daar weleens geweest? Is het leuk?
van S Oliverquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat spannend Elf! heb je een jurkje aan van ashley of bavaria-oranje
ben nooit verder geweest dan boedapest, maar boekarest zal ook super zijn, minder toeristisch endezo en very cheap!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De schotten eten ook nog wel havermout en aanverwanten. Als je dat lust... Jouw Mr gaat wel voor de full english?
Wij kregen in de guesthouse in Edinburgh heel lekkere versgebakken scones
Ik ben trouwens stiekem aan het kijken voor een weekendje Boekarest, iemand daar weleens geweest? Is het leuk?
Maar Laag Soeren is écht een gat!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Hele gave omgeving, Maarten z'n familie komt er oorspronkelijk vandaag, lekker centraal en zó ver van het Noorden is het ook niet, je rijdt er in 2 uur heen
Randstadquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:55 schreef borisz het volgende:
Mooie omgeving eerbeek voor een aantal dagen maar ik blijf toch liever in de randstad.
das dus juist weer niets voor mij, dit is heel girly en fladderigquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vroeger wel wat kleding van gehadken ik vooral van wat stoerdere kleding
Goed punt. Nederland mist wel eens chauvinisme en iets om nationaal trots op te zijn. Heb het idee dat andere landen dat meer hebben. Voetbal creëert wel een saamhorigheidsgevoel onder het volk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:00 schreef Tezz het volgende:
Ik vind het WK-sfeertje trouwens wel erg leuk. Ik geef niets om voetbal, maar ik vind het wel gezellig dat gevoel van samenhorigheid.
Jozias doet een PVDAtje en verbiedt het concert van Snoop Dogg.quote:
gewoon in t buitenland gaan wonen, zelfs net over de grens is al voldoende om chauvinistischer van te wordenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed punt. Nederland mist wel eens chauvinisme en iets om nationaal trots op te zijn. Heb het idee dat andere landen dat meer hebben. Voetbal creëert wel een saamhorigheidsgevoel onder het volk.
jamaar...quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef DarkElf het volgende:
mosterdpoeder is poeder van mosterd fc(engelse mosterd is lekker en ik heb best wat gerechten die om mosterdpoeder vragen en bij de toko kan je t wel halen maar die is minder scherp dan wat in de blikken van colman's zit bijv..)
en zo ken ik het dus niet. zal eens kijken als ik in Anvers ben. Hier in nl wordt het bijna niet verkocht, of ik kom in de verkeerde winkelsquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das dus juist weer niets voor mij, dit is heel girly en fladderig
theewinkels, graag! sinds ik thuis ben drink ik veel meer theequote:Op donderdag 17 juni 2010 14:08 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik weet een heel leuke theewinkel in Edinburgh, zal het adres eens voor je opzoeken! Ik denk dat het aan de Grassmarket was.
Voor meer Edinburgh-voorpret: ken je de serie 44 Scotland Street van Alexander McCall Smith? 't Is niet bepaald hoogdravende literatuur, maar wel zeer vermakelijk.
Ik denk dat veel van die mopperende Nederlanders dat inderdaad vergeten! 't is nog altijd erg goed toeven in Nederlandquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gewoon in t buitenland gaan wonen, zelfs net over de grens is al voldoende om chauvinistischer van te worden
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat veel van die mopperende Nederlanders dat inderdaad vergeten! 't is nog altijd erg goed toeven in NederlandNiet dat er niets mis is, maar in de meeste andere landen is het veel erger.
Noem eens voorbeelden van dingen waarin we te tolerant zijn, dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:15 schreef freecell het volgende:
Ik ben geen 'mopperende Nederlander' maar ik denk juist niet dat we hier in Nederland 'goed' zitten.
Ik vind het serieus veel te tolerant tegenover allerlei dingen.
Als ik kijk naar Scandinavië zou ik daar wrs beter kunnen aarden qua politiek klimaat
ahwell, geen reden meer om Milou niet gewoon mee te nemen nu. Ziet zij ook nog iets uit haar moeders jeugd: Nena en Juliette eindelijk eens live te zien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Jozias doet een PVDAtje en verbiedt het concert van Snoop Dogg.
Bizar, terwijl het live gewoon echt een feest is met Snoop.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Jozias doet een PVDAtje en verbiedt het concert van Snoop Dogg.
Ze straffen nog wel een fout af en maken 2-1quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:16 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, Z-Korea gaat niet al te best tegen de Argentijnen zie ik op teletekst...
Ik neem aan dat jij zit te kijken? Is Argentinië gewoon goed of valt Z-Korea zo tegen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze straffen nog wel een fout af en maken 2-1
Argentinie voetbalt beter dan hun eerste duel. Zuid-Korea is matig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij zit te kijken? Is Argentinië gewoon goed of valt Z-Korea zo tegen?
james p. vind ik dus echt niet door te komen, geef mij maar kellerman. dan heb ik nog liever heatcliff en catherine, dan ploeter ik nog wel even doorquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ltheewinkels, graag! sinds ik thuis ben drink ik veel meer thee
hoogdravende literatuur is ook niet altijd leukheb net 'de pianostemmer' uit bijv (vond t zeker mooi , ben dol op pascal mercier boeken maar een worsteling om doorheen te komen aangezien t vooral herinneringen zijn van mensen en nauwelijks dialogen inzitten maar wel veel heel veel lange zinnen
... dus lees nu iets van James patterson, simpel en snel leesvoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |