abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82928618
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef LieLie het volgende:
kaartje gekocht voor de docente die haar dochtertje is verloren. we hebben maar niet gekozen voor een standaard kaart, maar voor een blanco met roze en vlinders. er stond in de advertenties een aantal keren iets over vlinders en voor de begrafenis vroegen ze om niet te somber gekleed te gaan. dus dan is dit mooier denk ik.
lieve Lie, het gaat om de tekst die je zelf schrijft, hoe moeilijk dat ook kan zijn... bij wat je docente meemaakt schieten woorden te kort, maar juist een geschreven woord, hoe kort of lang dan ook, kan zoveel troost bieden
pi_82928621
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef LieLie het volgende:
kaartje gekocht voor de docente die haar dochtertje is verloren. we hebben maar niet gekozen voor een standaard kaart, maar voor een blanco met roze en vlinders. er stond in de advertenties een aantal keren iets over vlinders en voor de begrafenis vroegen ze om niet te somber gekleed te gaan. dus dan is dit mooier denk ik.
standaardkaart is sowieso nooit echt een goed idee vind ik zelf, alleen als er een oud iemand is overleden maar vlinders is wel heel lief denk ik, iig over nagedacht.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:38:10 #153
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82928645
)
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat onaardig
Ik vind Gerda best sympathiek
Ik heb echt zo'n ontzettende hekel aan dat mens. Daar is overigens wel een directe reden voor maar die gooi ik hier niet online

(ik gun haar verder het beste hoor, dat je niet denkt dat ik haar echt iets wil aandoen )
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_82928694
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:38 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik heb echt zo'n ontzettende hekel aan dat mens. Daar is overigens wel een directe reden voor maar die gooi ik hier niet online
Wat, het is stiekem je tante die het hart van je oma heeft gebroken door naar Den Haag te gaan?
pi_82928729
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb trouwens een keer in mijn leven mezelf gepusht om full english breakfast te eten. de rest van de dag misselijk en een akelig vette bek Ik hou op z'n tijd erg van vettig eten, maar niet 's morgens
BTW, dat is dus vettig in Hollandse zin, niet in Vlaamse
1x in ierland zoiets gegeten, rest van de dag missellijk idd... brrr das echt niets voor mij.

ga in schotland ook echt braaf eten om buikproblemen of pijn te voorkomen 's ochtends thee/toast en/of yoghurt... en rest van de dag ook zo braaf mogelijk (niet te veel spices, niet te veel vet etc). ergens wel jammer dat ik nog zo op moet letten soms maar ik ben allang blij dat we weggaan!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:40:35 #156
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82928756
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat, het is stiekem je tante die het hart van je oma heeft gebroken door naar Den Haag te gaan?

Iets minder persoonlijk, maar een leuke poging
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_82928774
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:37 schreef DarkElf het volgende:

standaardkaart is sowieso nooit echt een goed idee vind ik zelf, alleen als er een oud iemand is overleden maar vlinders is wel heel lief denk ik, iig over nagedacht.
Vind ik ook.
Goed hoor Lie
pi_82928981
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Was niet in de wacht gezet
sorry hoor, maar je wordt toch altijd in de wacht gezet of 'doorverbonden' als je een ziekenhuis belt? Maar ik vind het best fijn praten tegen zo'n bandje hoor En ik begrijp ook dat mensen heel dat bandje vergeten en niet horen dat er aan de andere kant eindelijk respons is
pi_82929077
zo eens wat gehaktballetjes gaan draaien en een tomatensausje maken erbij... dan ben ik vanavond zo klaar.

Morgen hebben we trouwens een bruiloft in Scheveningen! Leuk en spannend want ik ken de bruid niet eens, de bruidegom heel vaag... (oud collega van de mr) dus allemaal mensen die ik niet ken daar. (jaja daar is DE toch wat verlegen in ) Gelukkig ben ik de laatste jaren wat zekerder van mezelf en heb een heel leuk jurkje voor morgen dus t komt wel goed
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82929251
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:39 schreef DarkElf het volgende:

[..]

1x in ierland zoiets gegeten, rest van de dag missellijk idd... brrr das echt niets voor mij.

ga in schotland ook echt braaf eten om buikproblemen of pijn te voorkomen 's ochtends thee/toast en/of yoghurt... en rest van de dag ook zo braaf mogelijk (niet te veel spices, niet te veel vet etc). ergens wel jammer dat ik nog zo op moet letten soms maar ik ben allang blij dat we weggaan!
De schotten eten ook nog wel havermout en aanverwanten. Als je dat lust... Jouw Mr gaat wel voor de full english?
Wij kregen in de guesthouse in Edinburgh heel lekkere versgebakken scones

Ik ben trouwens stiekem aan het kijken voor een weekendje Boekarest, iemand daar weleens geweest? Is het leuk?
pi_82929349
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:44 schreef SeaOfLove het volgende:

sorry hoor, maar je wordt toch altijd in de wacht gezet of 'doorverbonden' als je een ziekenhuis belt? Maar ik vind het best fijn praten tegen zo'n bandje hoor En ik begrijp ook dat mensen heel dat bandje vergeten en niet horen dat er aan de andere kant eindelijk respons is
Nee hoor, de meeste mensen bellen rechtstreeks ons nummer. Of we nemen niet op, of ze krijgen in gesprek óf er wordt opgenomen
pi_82929374
CF: wat is vettig in het Vlaams dan?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82929408
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
CF: wat is vettig in het Vlaams dan?
Schunnig. Vettige praat = schuine moppen enzo
pi_82929429
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hoe dat zo? Is toch heel ver van je familie vandaan? En waarom Laag Soeren of Eerbeek?
Hele gave omgeving, Maarten z'n familie komt er oorspronkelijk vandaag, lekker centraal en zó ver van het Noorden is het ook niet, je rijdt er in 2 uur heen
pi_82929463
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:46 schreef DarkElf het volgende:
zo eens wat gehaktballetjes gaan draaien en een tomatensausje maken erbij... dan ben ik vanavond zo klaar.

Morgen hebben we trouwens een bruiloft in Scheveningen! Leuk en spannend want ik ken de bruid niet eens, de bruidegom heel vaag... (oud collega van de mr) dus allemaal mensen die ik niet ken daar. (jaja daar is DE toch wat verlegen in ) Gelukkig ben ik de laatste jaren wat zekerder van mezelf en heb een heel leuk jurkje voor morgen dus t komt wel goed
wat spannend Elf! heb je een jurkje aan van ashley of bavaria-oranje
pi_82929538
Havermout... brrrr!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 juni 2010 @ 13:55:45 #167
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82929569
Mooie omgeving eerbeek voor een aantal dagen maar ik blijf toch liever in de randstad .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_82929671
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De schotten eten ook nog wel havermout en aanverwanten. Als je dat lust... Jouw Mr gaat wel voor de full english?

Ik ben trouwens stiekem aan het kijken voor een weekendje Boekarest, iemand daar weleens geweest? Is het leuk?
de mr wil het wel eens eten als we er zijn maar zeker niet te veel
hij verheugt zich wel op scottisch eggs en pie enzo (voor mij is dat allemaal niet zo aantrekkelijk dus neem aan dat ik mij wel kan gedragen deze vakantie)..

ga wel trouwens wat lekkere thee inslaan als we er toch zijn (kamille/lime thee van twinings is zo lekker maar hier nauwelijks te vinden), en wil ook een blik engelse mosterdpoeder mee terug nemen... en wie weet wat ik nog meer bedenk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82929692
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:53 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

wat spannend Elf! heb je een jurkje aan van ashley of bavaria-oranje
van S Oliver
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82929707
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

ben nooit verder geweest dan boedapest, maar boekarest zal ook super zijn, minder toeristisch endezo en very cheap!
pi_82929812
Hoi!

Even zwaaien hier, dus bij deze!

Ik vind het WK-sfeertje trouwens wel erg leuk. Ik geef niets om voetbal, maar ik vind het wel gezellig dat gevoel van samenhorigheid.

Mijn weekend is zojuist begonnen. Heerlijk! Zometeen Bente uit school halen en vanmiddag een beetje rommelen in huis. Lekker rustig!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_82929842
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:53 schreef freecell het volgende:

[..]

Hele gave omgeving, Maarten z'n familie komt er oorspronkelijk vandaag, lekker centraal en zó ver van het Noorden is het ook niet, je rijdt er in 2 uur heen
Maar Laag Soeren is écht een gat!! Best een overgang na jaren in de stad.
Nou ja, gevalletje projectie natuurlijk, ik zou echt nooit meer in een Veluws dorp willen wonen

DE, heb je 'n plaatje van het jurkje?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 juni 2010 @ 14:01:35 #173
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82929900
FF zal wel balen . Zuid-Korea gaf een cadeautje aan de Argentijnen.
pi_82929978
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:58 schreef DarkElf het volgende:

[..]

van S Oliver
vroeger wel wat kleding van gehad ken ik vooral van wat stoerdere kleding
pi_82930010
kan t zo niet vinden nee.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82930021
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:55 schreef borisz het volgende:
Mooie omgeving eerbeek voor een aantal dagen maar ik blijf toch liever in de randstad .
Randstad En de Veluwe is zo fijn en Laag Soeren is inderdaad wel een gat
Dan zou het ook eerder Nijmegen of Arnhem ( ) worden denk ik...

Mosterdpoeder DE? Moet ik me daarbij voorstellen?
pi_82930037
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:02 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

vroeger wel wat kleding van gehad ken ik vooral van wat stoerdere kleding
das dus juist weer niets voor mij, dit is heel girly en fladderig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82930134
snoop dogg gemeente Den Haag
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:05:36 #179
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_82930162
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:00 schreef Tezz het volgende:

Ik vind het WK-sfeertje trouwens wel erg leuk. Ik geef niets om voetbal, maar ik vind het wel gezellig dat gevoel van samenhorigheid.
Goed punt. Nederland mist wel eens chauvinisme en iets om nationaal trots op te zijn. Heb het idee dat andere landen dat meer hebben. Voetbal creëert wel een saamhorigheidsgevoel onder het volk.
Confidence through competence
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:06:10 #180
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_82930193
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:05 schreef SeaOfLove het volgende:
snoop dogg gemeente Den Haag
Where my hos at?
Confidence through competence
pi_82930259
mosterdpoeder is poeder van mosterd fc (engelse mosterd is lekker en ik heb best wat gerechten die om mosterdpoeder vragen en bij de toko kan je t wel halen maar die is minder scherp dan wat in de blikken van colman's zit bijv..)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 juni 2010 @ 14:07:56 #182
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82930295
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Where my hos at?
Jozias doet een PVDAtje en verbiedt het concert van Snoop Dogg.
pi_82930314
Oh, ik weet een heel leuke theewinkel in Edinburgh, zal het adres eens voor je opzoeken! Ik denk dat het aan de Grassmarket was.
Voor meer Edinburgh-voorpret: ken je de serie 44 Scotland Street van Alexander McCall Smith? 't Is niet bepaald hoogdravende literatuur, maar wel zeer vermakelijk.
pi_82930317
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Goed punt. Nederland mist wel eens chauvinisme en iets om nationaal trots op te zijn. Heb het idee dat andere landen dat meer hebben. Voetbal creëert wel een saamhorigheidsgevoel onder het volk.
gewoon in t buitenland gaan wonen, zelfs net over de grens is al voldoende om chauvinistischer van te worden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82930407
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef DarkElf het volgende:
mosterdpoeder is poeder van mosterd fc (engelse mosterd is lekker en ik heb best wat gerechten die om mosterdpoeder vragen en bij de toko kan je t wel halen maar die is minder scherp dan wat in de blikken van colman's zit bijv..)
jamaar...
hm

ok
pi_82930435
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:03 schreef DarkElf het volgende:

[..]

das dus juist weer niets voor mij, dit is heel girly en fladderig
en zo ken ik het dus niet. zal eens kijken als ik in Anvers ben. Hier in nl wordt het bijna niet verkocht, of ik kom in de verkeerde winkels de jurkjes van lein vond ik ook wonderschoon van Steps
pi_82930457
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:08 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik weet een heel leuke theewinkel in Edinburgh, zal het adres eens voor je opzoeken! Ik denk dat het aan de Grassmarket was.
Voor meer Edinburgh-voorpret: ken je de serie 44 Scotland Street van Alexander McCall Smith? 't Is niet bepaald hoogdravende literatuur, maar wel zeer vermakelijk.
theewinkels, graag! sinds ik thuis ben drink ik veel meer thee

hoogdravende literatuur is ook niet altijd leuk heb net 'de pianostemmer' uit bijv (vond t zeker mooi , ben dol op pascal mercier boeken maar een worsteling om doorheen te komen aangezien t vooral herinneringen zijn van mensen en nauwelijks dialogen inzitten maar wel veel heel veel lange zinnen ... dus lees nu iets van James patterson, simpel en snel leesvoer.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82930470
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:08 schreef DarkElf het volgende:

[..]

gewoon in t buitenland gaan wonen, zelfs net over de grens is al voldoende om chauvinistischer van te worden
Ik denk dat veel van die mopperende Nederlanders dat inderdaad vergeten! 't is nog altijd erg goed toeven in Nederland Niet dat er niets mis is, maar in de meeste andere landen is het veel erger.
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:13:15 #189
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82930587
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik denk dat veel van die mopperende Nederlanders dat inderdaad vergeten! 't is nog altijd erg goed toeven in Nederland Niet dat er niets mis is, maar in de meeste andere landen is het veel erger.

QFT! Als mensen hun onvrede eens wat meer in dat perspectief zouden zien zou er een veel gezondere discussie op gang komen denk ik.
pi_82930684
Ik ben geen 'mopperende Nederlander' maar ik denk juist niet dat we hier in Nederland 'goed' zitten.
Ik vind het serieus veel te tolerant tegenover allerlei dingen.

Als ik kijk naar Scandinavië zou ik daar wrs beter kunnen aarden qua politiek klimaat
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:16:19 #191
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82930768
Hmm, Z-Korea gaat niet al te best tegen de Argentijnen zie ik op teletekst...
pi_82930806
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:15 schreef freecell het volgende:
Ik ben geen 'mopperende Nederlander' maar ik denk juist niet dat we hier in Nederland 'goed' zitten.
Ik vind het serieus veel te tolerant tegenover allerlei dingen.

Als ik kijk naar Scandinavië zou ik daar wrs beter kunnen aarden qua politiek klimaat
Noem eens voorbeelden van dingen waarin we te tolerant zijn, dan?
pi_82930810
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef borisz het volgende:

[..]

ahwell, geen reden meer om Milou niet gewoon mee te nemen nu. Ziet zij ook nog iets uit haar moeders jeugd: Nena en Juliette eindelijk eens live te zien.
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:18:17 #194
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82930886
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef borisz het volgende:

[..]

Bizar, terwijl het live gewoon echt een feest is met Snoop.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 juni 2010 @ 14:18:24 #195
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82930895
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:16 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, Z-Korea gaat niet al te best tegen de Argentijnen zie ik op teletekst...
Ze straffen nog wel een fout af en maken 2-1
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:19:49 #196
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82930974
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef borisz het volgende:

[..]

Ze straffen nog wel een fout af en maken 2-1
Ik neem aan dat jij zit te kijken? Is Argentinië gewoon goed of valt Z-Korea zo tegen?
pi_82931105
Moet ik het kaartje nu aan haar richten? Uiteraard ook met sterkte voor allemaal, maar we kennen alleen haar. En wil ook iets schrijven over hoe ze in de les over haar praatte.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 juni 2010 @ 14:23:08 #198
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82931173
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:19 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij zit te kijken? Is Argentinië gewoon goed of valt Z-Korea zo tegen?
Argentinie voetbalt beter dan hun eerste duel. Zuid-Korea is matig.
pi_82931417
l
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ltheewinkels, graag! sinds ik thuis ben drink ik veel meer thee

hoogdravende literatuur is ook niet altijd leuk heb net 'de pianostemmer' uit bijv (vond t zeker mooi , ben dol op pascal mercier boeken maar een worsteling om doorheen te komen aangezien t vooral herinneringen zijn van mensen en nauwelijks dialogen inzitten maar wel veel heel veel lange zinnen ... dus lees nu iets van James patterson, simpel en snel leesvoer.
james p. vind ik dus echt niet door te komen, geef mij maar kellerman. dan heb ik nog liever heatcliff en catherine, dan ploeter ik nog wel even door heb het inmiddels al 3x gelezen, wie had dat ooit gedacht
pi_82931461
2-0 Argentinië?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')