lieve Lie, het gaat om de tekst die je zelf schrijft, hoe moeilijk dat ook kan zijn... bij wat je docente meemaakt schieten woorden te kort, maar juist een geschreven woord, hoe kort of lang dan ook, kan zoveel troost biedenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef LieLie het volgende:
kaartje gekocht voor de docente die haar dochtertje is verloren. we hebben maar niet gekozen voor een standaard kaart, maar voor een blanco met roze en vlinders. er stond in de advertenties een aantal keren iets over vlinders en voor de begrafenis vroegen ze om niet te somber gekleed te gaan. dus dan is dit mooier denk ik.
standaardkaart is sowieso nooit echt een goed idee vind ik zelf, alleen als er een oud iemand is overledenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef LieLie het volgende:
kaartje gekocht voor de docente die haar dochtertje is verloren. we hebben maar niet gekozen voor een standaard kaart, maar voor een blanco met roze en vlinders. er stond in de advertenties een aantal keren iets over vlinders en voor de begrafenis vroegen ze om niet te somber gekleed te gaan. dus dan is dit mooier denk ik.
Ik heb echt zo'n ontzettende hekel aan dat mens. Daar is overigens wel een directe reden voor maar die gooi ik hier niet onlinequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat onaardig![]()
Ik vind Gerda best sympathiek
Wat, het is stiekem je tante die het hart van je oma heeft gebroken door naar Den Haag te gaan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n ontzettende hekel aan dat mens. Daar is overigens wel een directe reden voor maar die gooi ik hier niet online
1x in ierland zoiets gegeten, rest van de dag missellijk idd... brrr das echt niets voor mij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een keer in mijn leven mezelf gepusht om full english breakfast te eten. de rest van de dag misselijk en een akelig vette bekIk hou op z'n tijd erg van vettig eten, maar niet 's morgens
BTW, dat is dus vettig in Hollandse zin, niet in Vlaamse
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat, het is stiekem je tante die het hart van je oma heeft gebroken door naar Den Haag te gaan?
Vind ik ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:37 schreef DarkElf het volgende:
standaardkaart is sowieso nooit echt een goed idee vind ik zelf, alleen als er een oud iemand is overledenmaar vlinders is wel heel lief denk ik, iig over nagedacht.
sorry hoor, maar je wordt toch altijd in de wacht gezet of 'doorverbonden' als je een ziekenhuis belt? Maar ik vind het best fijn praten tegen zo'n bandje hoorquote:
De schotten eten ook nog wel havermout en aanverwanten. Als je dat lust... Jouw Mr gaat wel voor de full english?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
1x in ierland zoiets gegeten, rest van de dag missellijk idd... brrr das echt niets voor mij.
ga in schotland ook echt braaf eten om buikproblemen of pijn te voorkomen's ochtends thee/toast en/of yoghurt... en rest van de dag ook zo braaf mogelijk (niet te veel spices, niet te veel vet etc). ergens wel jammer dat ik nog zo op moet letten soms maar ik ben allang blij dat we weggaan!
Nee hoor, de meeste mensen bellen rechtstreeks ons nummer. Of we nemen niet op, of ze krijgen in gesprek óf er wordt opgenomenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:44 schreef SeaOfLove het volgende:
sorry hoor, maar je wordt toch altijd in de wacht gezet of 'doorverbonden' als je een ziekenhuis belt? Maar ik vind het best fijn praten tegen zo'n bandje hoorEn ik begrijp ook dat mensen heel dat bandje vergeten en niet horen dat er aan de andere kant eindelijk respons is
Schunnig. Vettige praat = schuine moppen enzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
CF: wat is vettig in het Vlaams dan?
Hele gave omgeving, Maarten z'n familie komt er oorspronkelijk vandaag, lekker centraal en zó ver van het Noorden is het ook niet, je rijdt er in 2 uur heenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Is toch heel ver van je familie vandaan? En waarom Laag Soeren of Eerbeek?
wat spannend Elf! heb je een jurkje aan van ashley of bavaria-oranjequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:46 schreef DarkElf het volgende:
zo eens wat gehaktballetjes gaan draaien en een tomatensausje maken erbij... dan ben ik vanavond zo klaar.
Morgen hebben we trouwens een bruiloft in Scheveningen! Leuk en spannend want ik ken de bruid niet eens, de bruidegom heel vaag... (oud collega van de mr) dus allemaal mensen die ik niet ken daar. (jaja daar is DE toch wat verlegen in) Gelukkig ben ik de laatste jaren wat zekerder van mezelf en heb een heel leuk jurkje
voor morgen dus t komt wel goed
de mr wil het wel eens eten als we er zijn maar zeker niet te veelquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De schotten eten ook nog wel havermout en aanverwanten. Als je dat lust... Jouw Mr gaat wel voor de full english?
Wij kregen in de guesthouse in Edinburgh heel lekkere versgebakken scones
Ik ben trouwens stiekem aan het kijken voor een weekendje Boekarest, iemand daar weleens geweest? Is het leuk?
van S Oliverquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat spannend Elf! heb je een jurkje aan van ashley of bavaria-oranje
ben nooit verder geweest dan boedapest, maar boekarest zal ook super zijn, minder toeristisch endezo en very cheap!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De schotten eten ook nog wel havermout en aanverwanten. Als je dat lust... Jouw Mr gaat wel voor de full english?
Wij kregen in de guesthouse in Edinburgh heel lekkere versgebakken scones
Ik ben trouwens stiekem aan het kijken voor een weekendje Boekarest, iemand daar weleens geweest? Is het leuk?
Maar Laag Soeren is écht een gat!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Hele gave omgeving, Maarten z'n familie komt er oorspronkelijk vandaag, lekker centraal en zó ver van het Noorden is het ook niet, je rijdt er in 2 uur heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |