Zo naïef is niemand natuurlijk Als je het negatief wilt zien is het niet ingewikkeld om de negatieve verschijnselen op te sommen, want die zijn er inderdaad ook. Maar het aantal positieve effecten van dit soort sportevenementen is utieindelijk veel groter dan de negatieve. Of je er nu van houdt of niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jaja iedereen vrolijk en gezellig... ben je nu echt zo naïef? hele voetbalrellen tussen clubs/landen, mensen die gaan vechten om een spelletjeEn dan hebben we het niet eens over zuid-afrika en hun inwoners zelf.... totale armoede, maar wel aan miljoenen stadions bouwen ipv investeren in hun eigen volk.
The Italian Diet!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:17 schreef ColdFeet het volgende:
Wat was hij uberhaupt aan het doen met de kettingzaag, freecell?
, een frittatta met spahetti met simpele bolognese-achtige saus (superleuk, dat recept houden we erin)
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:27 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik lees nu terug van de foto's van Hobje. Wat vreselijk jammer, zegKan me goed voorstellen dat je er verdrietig om bent!
wat een drama Hobsquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:21 schreef MissHobje het volgende:
In mijn geval niet alleen foto's eigenlijk alles ( Motorpak, 2 helmen, skeelers, kookboeken, groot gedeelte koksmessen, bakspullen, bestek, wat servies,al mijn hobby dingen, nouja en zo verderkom achter steeds meer dingen ben een lijst aan het maken maargoed de zon schijnt heerlijk, ben net wakker, ga zo verder met mijn taart om te bekleden enne straks ff denk ik stukje fietsen en dan uurtje tukken proberen en dan nachtje werken
Ja. Tuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En de PVV heeft de schuld alvast bij het CDA gelegd.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:27 schreef MissHobje het volgende:
Thanks allemaal![]()
Enige positieve is dat het een doos of 20 aan verhuizen scheelt
Alles komt daaruit! Behalve het toetjequote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:27 schreef MissHobje het volgende:
Thanks allemaal![]()
Enige positieve is dat het een doos of 20 aan verhuizen scheelt
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Al gedaan, maar ik was nog bezig Meneer te mailenJust a sec!
hobs, wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
In mijn geval niet alleen foto's eigenlijk alles ( Motorpak, 2 helmen, skeelers, kookboeken, groot gedeelte koksmessen, bakspullen, bestek, wat servies,al mijn hobby dingen, nouja en zo verderkom achter steeds meer dingen ben een lijst aan het maken maargoed de zon schijnt heerlijk, ben net wakker, ga zo verder met mijn taart om te bekleden enne straks ff denk ik stukje fietsen en dan uurtje tukken proberen en dan nachtje werken
Misschien moet je eens mee naar Engeland danquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:
haha ik weet niet of ik zoiets erin krijg in de vroege morgen. Verder dan een croissant of gebakken ei ham/kaas ben ik nog niet gegaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |