ik ben nu al een paar keer langs t voetbal gezapt, maar worden jullie niet helemaal debiel van dat FIFA wat steeds in beeld komtquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat geld is waar, maar dat boeit me geen reet. Op het moment dat ze spelen is het de sport en de toeschouwers en is de rest bijzaak.
Overigens; de gekte er omheen is ook niet mijn ding, gaat me puur om het volgen van het toernooi zelf.
Toch wel leuk, voetbalquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:55 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Fysieke schoonheid is vergankelijk dus geniet er maar van dames![]()
![]()
Wij het wielrennen krijg je alleen maar de duivel achter je aanquote:
Die moet je voor zien te blijven, uiteindelijk wacht de rondemissquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:58 schreef borisz het volgende:
Wij het wielrennen krijg je alleen maar de duivel achter je aan
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:52 schreef freecell het volgende:
en TARA heeft het snoer van de kettingzaag door gekettingzaagden daarna de verkeerde stop vervangen waardoor alles zonder stroom zat
Zo wel jaquote:
Nee. Snap ik niets vanquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:17 schreef ColdFeet het volgende:
Begeleid door een fles bubbels en een fles rood begrijpen jullie dat ik vandaag wat opstartproblemen had
ahaquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
Grappig. Hij komt op die dag ook langs waar mijn ouders wonen.
Curry's maken met gele of rode linzen (dan vallen ze wat uit elkaar en bindt het mooi de saus). Groene/bruine vind ik zelf erg lekker in salades, of bijvoorbeeld in koolrolletjes.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:26 schreef SeaOfLove het volgende:
CF, wat heerlijk zo'n manNu jij en DE toch online zijn: ik heb bergen linzen, in alle kleuren. Wat moet ik daarmee
Het is echt schandalig veel, een aantal kilo ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |