haha die linkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zo poseren met dat op hun shirt en dan GEEN ASS hebben![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:38 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=134628129887183
3,2, 5quote:
Wtf is dit danquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:45 schreef Lakitu het volgende:
Hahaha waar is wd? Nickelodeon is nu een barnyard episode in het zweeds
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:45 schreef Potloodvis het volgende:
Alleen de tweede van links en derde van rechts zijn nog een beetje normaal.
quote:
Zie mij goede smaak hebbenquote:
quote:
Ja geen idee manquote:
Ja, die poesjes zie je alleen nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een gelul over een stel ruggen
O en@ Japsnars
Poesjes![]()
Heerlijk he, ik zit nu ook te kijkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:45 schreef Lakitu het volgende:
Dit is echt geniaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Zoiets, dacht ik al.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik poesjes aan het kijken ben
Oke. Ik vind 'm altijd wel grappig eigenlijk. Ook dat stuk van 'm in Uitpakkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:48 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind die Adje (Adonis) wel grappig in dat nummer. Maar normaal gesproken heb ik een hekel aan hem.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:48 schreef MouzurX het volgende:
Welke?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 1 gekleurde for the sake of it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Welke?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen die in het midden achteraan. De rest niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk die linker van die 3 zittende chicks daarachter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Welke?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer 2de van links, maar dan achteraan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hockeyteams zijn GEIL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Welke?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die links achteraanzittendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yer not one of dem smart felers are ye?
quote:
Kijk Lamon smaak hebben danquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Weer 2de van links, maar dan achteraan.
Welke?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou zeg gooi die walvis eens even heel snel terug in zeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
50% van het Gooi hockeyt, wat zegt dat over onze regio.quote:
Beter gaat ie meepraten met onze hosselverhalenquote:
Jou heb ik nodigquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:45 schreef Lakitu het volgende:
Waarom niet, dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn dochters mogen niet op hockey
Is al afgelopenquote:
Haha we moeten gewoon uit met Lamon vriendquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Beter gaat ie meepraten met onze hosselverhalen
Die foto van Zlatan in dat topic!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:47 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Heerlijk he, ik zit nu ook te kijken![]()
Barnyard in het zweeds ofzo
Vol met hockeyhoeren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
50% van het Gooi hockeyt, wat zegt dat over onze regio.
Geil ja. Van die tutjes die allemaal stiekem een buitenlander willenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
50% van het Gooi hockeyt, wat zegt dat over onze regio.
dammitquote:
Hij heeft iig wel smaak.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha we moeten gewoon uit met Lamon vriend
trollquote:
Dat slaat echt de ballenquote:
trollquote:
Mijn sma's nu zitten ook op hockeyquote:
Ja, das wat kort door de bocht, maar wat ik hoor van hockeyfeestjes, wil ik mn dochters er niet hebbenquote:
Dankje.quote:
Spange shit.quote:
Ik heb het niet bijgehouden maar sowieso de meeste chicks waar ik mee gegaan ben en op een sport zaten deden hockeyquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn sma's nu zitten ook op hockey
quote:
Ik ben erg kritisch op uiterlijk.quote:
Haha ik ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het niet bijgehouden maar sowieso de meeste chicks waar ik mee gegaan ben en op een sport zaten deden hockey
Slechte troll.quote:
Jane?quote:
WATquote:
quote:
Maar dan nog kunnen smaken verschillenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben erg kritisch op uiterlijk.
Wil ik niet, want het is oppervlakkig, maar het is wel zo helaas.
Klopt het serieus dat mannen echt veel meer naar uiterlijk kijken dan vrouwen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar dan nog kunnen smaken verschillen
Ik geef niet zoveel om uiterlijkAlleen mn eigen
Volgens mij heb ik heel wat gemistquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan zou jij RV wel kunnen krijgen, in tegenstelling tot WD.
In Heerenveen zijn er sowieso 5 kk spange chicks die korfballenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
WAT
Ik weiger te geloven dat er ook maar 1 spange chick korfbalt
Ik kan dit ook wel bevestigen hoor. Ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klopt het serieus dat mannen echt veel meer naar uiterlijk kijken dan vrouwen?
Oke. Ik zou m'n dochter echt nooit daarop zettenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In Heerenveen zijn er sowieso 5 kk spange chicks die korfballenIk snap ook niet dat ze daarop gaan.
Ik wel. Sletjes ook nogquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
WAT
Ik weiger te geloven dat er ook maar 1 spange chick korfbalt
Vanwege, jezelf of wat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan dit ook wel bevestigen hoor. Ja.
Ja ik ook niet maar ik ben blij dat ze er zitten. Bij ons heb je 1 hockey en 1 korfbal vereniging. CHICKS UNITED.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oke. Ik zou m'n dochter echt nooit daarop zetten
denk t welquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klopt het serieus dat mannen echt veel meer naar uiterlijk kijken dan vrouwen?
Dit moet jij ook wel goed kunnen vinden, Laki.quote:
Nee gewoon als je als boi beetje gemiddeld bent maar wel kan smoothtalken kun je gewoon alles regelen. Maar middelmatige chicks hoeven niet aan te komen kloppen bij de meeste mannen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vanwege, jezelf of wat?
Maar dat roept iedereen wel ja.
Ja.....quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het over dat mn dochters niet op hockey mogen he...
Dat is toch vreemd, je wilt er zelf goed uitzien, maar vindt dat anderen allemaal mooi zijn op hun eigen manier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar dan nog kunnen smaken verschillen
Ik geef niet zoveel om uiterlijkAlleen mn eigen
Nou... De meeste lelijke vrouwen kunnen ook nog wel een man krijgen hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee gewoon als je als boi beetje gemiddeld bent maar wel kan smoothtalken kun je gewoon alles regelen. Maar middelmatige chicks hoeven niet aan te komen kloppen bij de meeste mannen.
Ja kende het nummer al, van de radio.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit moet jij ook wel goed kunnen vinden, Laki.
Lelijke mannen krijgen ze. Het gaat hier over mannen die gewoon normaal zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou... De meeste lelijke vrouwen kunnen ook nog wel een man krijgen hoor
Die ook lelijk is, of niet kan hosselen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou... De meeste lelijke vrouwen kunnen ook nog wel een man krijgen hoor
Niet man. Jij weet zelf ook wel dat als jij en je boys aangeschoten zijn dat je met elke middelmatige gaat chitchatten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee gewoon als je als boi beetje gemiddeld bent maar wel kan smoothtalken kun je gewoon alles regelen. Maar middelmatige chicks hoeven niet aan te komen kloppen bij de meeste mannen.
Dan zien ze er wel meestal uit als bovengemiddeld.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niet man. Jij weet zelf ook wel dat als jij en je boys aangeschoten zijn dat je met elke middelmatige gaat chitchatten.
Waarom?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is toch vreemd, je wilt er zelf goed uitzien, maar vindt dat anderen allemaal mooi zijn op hun eigen manier.
Ik geloof dat nooit zo.
Of subtieler gezegd, ik zie daar wel een paradox in..
Geen commentaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niet man. Jij weet zelf ook wel dat als jij en je boys aangeschoten zijn dat je met elke middelmatige gaat chitchatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Nou, de lekkere jongens duiken ook gewoon in bed met de mindere meisjes, misschien durven ze dat gewoon niet te vertellen dan, want het gebeurt echt welquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lelijke mannen krijgen ze. Het gaat hier over mannen die gewoon normaal zijn.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:04 schreef wolvendagen het volgende:Maar ff serieus jij deed Havo toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yer not one of dem smart felers are ye?
Ik DEED havo, ja. Mavo geslaagd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:05 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Maar ff serieus jij deed Havo toch?
Ik ben nu nooit meer onzeker over mijn uiterlijk, en sinds die tijd kijk ik of de vrouwen die ik benader ook knap zijn, tenzij ik per ongeluk echt verliefd zou worden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ben met vlagen redelijk onzeker over mijn uiterlijk en dan ben ik veel bezig met hoe ik eruit zie, wat ik draag enz. Dat heeft weinig te maken met hoe ik naar anderen kijk.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:34 schreef Rookert het volgende:
FOK! Forum tijdens WK-wedstrijd
WhehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:04 schreef wolvendagen het volgende:De oranje pruik ook nog steeds rechtsboven hebben hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat ben ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:05 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Maar ff serieus jij deed Havo toch?
Oh, oké op die fietsquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik DEED havo, ja. Mavo geslaagd.
Minder idd, niet lelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, de lekkere jongens duiken ook gewoon in bed met de mindere meisjes, misschien durven ze dat gewoon niet te vertellen dan, want het gebeurt echt wel
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan zien ze er wel meestal uit als bovengemiddeld.
STALLOWNED BITCH.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:04 schreef wolvendagen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Ik bevestig het, 2 van de eerste 3 waren niet zo heel geweldig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, de lekkere jongens duiken ook gewoon in bed met de mindere meisjes, misschien durven ze dat gewoon niet te vertellen dan, want het gebeurt echt wel
Inderdaad. Echt zonde, maar meestal maken ze die fout maar 1x.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar als je dan om meningen vraagt zegt niemand ook nee, iedereen zegt dat je ervoor moet gaan.quote:
Troll.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt zonde, maar meestal maken ze die fout maar 1x.
quote:
Ben jij weleens met een lelijke jongen gegaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Doh. Iedereen wil die cultverhalen om je weken lang mee te dissenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Maar als je dan om meningen vraagt zegt niemand ook nee, iedereen zegt dat je ervoor moet gaan.
Wie niet? Vooral met uitgaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben jij weleens met een lelijke jongen gegaan?
Trouwens, Dexterquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
True that. In Bulgarije hebben we iemand zelfs zo ver gekregen om met een lokhoer te laten zoenen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Doh. Iedereen wil die cultverhalen om je weken lang mee te dissen.
Michael C. Hall.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
True that. In Bulgarije hebben we iemand zelfs zo ver gekregen om met een lokhoer te laten zoenen.
Groep 8, zie hem nu nog weleens, pure kanker is dat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Groep 8. TOEN AL. SLETT.SLOERIEEquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Groep 8, zie hem nu nog weleens, pure kanker is dat.
Maar verder niet.
Haha, heb je een hyveslinkje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Groep 8, zie hem nu nog weleens, pure kanker is dat.
Maar verder niet.
Nee 7 eigenlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Groep 8. TOEN AL. SLETT.SLOERIEE
Heeft ie niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, heb je een hyveslinkje?![]()
Verdomme man, ik zit op de laptop van m'n moeder en fok gaat nu niet sloom.![]()
Dat komt volgens mij omdat de echt mooie vrouwen bang zijn dat ze enkel voor seks gebruikt worden, en dat worden ze wel eens zat, dus zijn ze wat minder makkelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook logisch.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben nu nooit meer onzeker over mijn uiterlijk, en sinds die tijd kijk ik of de vrouwen die ik benader ook knap zijn, tenzij ik per ongeluk echt verliefd zou worden.
Geen populair standpunt, wel eerlijk.
Volgens mij worden de gemakkelijke vrouwen gebruikt voor sex, niet de mooiequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij omdat de echt mooie vrouwen bang zijn dat ze enkel voor seks gebruikt worden, en dat worden ze wel eens zat, dus zijn ze wat minder makkelijk.
Ik kan me daar wel wat bij voorstellen.
Nee hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan ben ik ook wel benieuwd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:17 schreef Potloodvis het volgende:
C_N, PM komt eraan. Ik zal trouwens ook even spange foto's van mijzelf uitzoeken daartussen.
Dat dacht ik dus eigenlijk ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij worden de gemakkelijke vrouwen gebruikt voor sex, niet de mooie
Ik heb geen idee, misschien heb je slechte ervaringen met mooie mannen en ben je karakter meer gaan waarderen ofzo?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook logisch.
Maar nu heb je nog niet uitgelegd waarom ik niet minder waarde zou kunnen hechten aan uiterlijk als ik zelf wel bezig ben met het mijne
Oh wacht, het ging over lekkere jongens.quote:
Nee hoor, ik heb niet echt een voorkeur voor mooi of lelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, misschien heb je slechte ervaringen met mooie mannen en ben je karakter meer gaan waarderen ofzo?
Wat dan puur toeval zou zijn, want er is geen enkele reden waarom een lelijk iemand aardiger zou moeten zijn dan een mooi iemand.
Die foto's van mij mag je zien, maar die met de lokhoer niet. Daar staat mijn homeboy ook op.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Naar het surrealisme in het jaar 1932.
Pff groep 7. NOG ERGER.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee 7 eigenlijk.Maar verder met uitgaan eenmalig enzo heb ik nooit gedaan. Ook omdat ik zoenen alleen fijn vind met iemand die ik ook leuk vind en niet alleen lekker.
True, maar toch beperk ik me tot knappe vrouwen. Die ik knap vind dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij worden de gemakkelijke vrouwen gebruikt voor sex, niet de mooie
Dat je opgewonden bent tot daar aan toe, maar door de laptop van je moeder icm fok! is een beetje beangstigend.quote:
Jij weet niet hoe erg ik heb geleden. Die wonden zullen nooit helenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat je opgewonden bent tot daar aan toe, maar door de laptop van je moeder icm fok! is een beetje beangstigend.
Ik heb toch pics gezien van hoe het was moppie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe erg ik heb geleden. Die wonden zullen nooit helen
Ik ga denk ik ook iets knutselen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ook leuk is de kinderen iets laten maken voor vaderdag en ondertussen naar hun geruzie luisteren
Wd is dus al langs geweest om het te vieren?quote:
Ik wil niet weten met hoeveel jongens ik gekust heb die ik niet eens leuk vind. Ik schaam me voor mijn verleden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die alleen zoenen met iemand die ze leuk vinden![]()
GET REAL
Ik tegenwoordig ook hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
GET REAL
Dan weet je nog niet hoe het voooeeeeelttt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb toch pics gezien van hoe het was moppie.
Ben benieuwd wat m'n vader wil, volgens mij heb ik al zeker 5 jaar achter elkaar sokken gegeven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook iets knutselen.![]()
Mijn vader wil anders toch alleen maar iets nuttigs/anders saais wat hij zelf anders ook wel koopt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wd is dus al langs geweest om het te vieren?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
GET REAL
Ja wat is er anders leuk aan alleen zoenen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
GET REAL
Niet schamen. Meisjes als jij doe ik het voor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil niet weten met hoeveel jongens ik gekust heb die ik niet eens leuk vind. Ik schaam me voor mijn verleden.
En mee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet schamen. Meisjes als jij doe ik het voor.
Lelijk zijn is vaak een keuze.quote:
gwoon hosselen jeweettog :pquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wat is er anders leuk aan alleen zoenen?Heb je toch ook niets aan.
Dit dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wat is er anders leuk aan alleen zoenen?Heb je toch ook niets aan.
Oh je kan dus wel normaal kijken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lelijk zijn is vaak een keuze.
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
Ik vind mezelf er echt op vooruit gegaan. Volgens mij kan iedereen dat.
Je lijkt kaler op die eerste foto.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
Oké, then all I need is practice.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lelijk zijn is een keuze.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
Ik vind mijzelf knapper dan jou.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
THE GAMEquote:
Mwa kan van die eerste pic toch ook niet zeggen dat je lelijk bent hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
Plastische chirurgie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lelijk zijn is een keuze.!
Je kunt jezelf tot op zekere hoogte erg oppimpen door een leuk kapsel, leuke kleding etc. Maar als je echt lelijk bent valt er weinig te doen.
Ik vond er toen ook niets mis mee hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
Geeft niet je moet rustig opbouwen.quote:
Lang niet altijd. Je bouw, gezichtsverhoudingen e.d. kun je niet zoveel aan doen. Maar veel mensen kunnen er idd makkelijk wat aantrekkelijker worden door simpele aanpassingen. Alleen je natuurlijke pakketje blijft altijd het zwaarst wegen voor je aantrekkelijkheid.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil niet weten met hoeveel jongens ik gekust heb die ik niet eens leuk vind. Ik schaam me voor mijn verleden.
Ik eentje die al lelijk was en de volgende ochtend toen ik haar hyves bekeek nog lelijker was.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef Mozy het volgende:
Ik heb een meisje gezoend die van spang, naar lelijk, naar geefbaar ging.
Hihi ik ben net bij vingers door elkaar heen handje vasthoudenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent nog in de fase handje vasthouden?
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben pas bij aankijken, ik denk dat ik over een maand wel hand mag vasthouden.
Dat zijn de ergstenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
[..]
Ik eentje die al lelijk was en de volgende ochtend toen ik haar hyves bekeek nog lelijker was.
Waarom dacht ik dat Lakitu dit had gepost?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
Jij kuste ook met jongens?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
[..]
Ik eentje die al lelijk was en de volgende ochtend toen ik haar hyves bekeek nog lelijker was.
chuck is een spook en kan door vingers heenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hihi ik ben net bij vingers door elkaar heen handje vasthouden
Ahquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hihi ik ben net bij vingers door elkaar heen handje vasthouden
Nouja op je 23e kon je blijkbaar nog zonder die gepijnigde blik kijken dus of de afgelopen 10 jaar leuk voor je waren betwijfel ik als je er zo'n hoofd aan over hebt gehoudenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat Lakitu dit had gepost?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
[..]
Dat zei ik al muts.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja op je 23e kon je blijkbaar nog zonder die gepijnigde blik kijken dus of de afgelopen 10 jaar leuk voor je waren betwijfel ik als je er zo'n hoofd aan over hebt gehouden!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
chuck is een spook en kan door vingers heen
JULLIE ZIJN GEWAARSCHUWD
haha.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Japsnars het volgende:
Wie o wie kan mij helpen?
Daarnet Flashpoint gekeken op TV (gave serie) en aan het einde was een of ander liedje met daarin onder andere de lyrics:
"wrong place" "wrong time" en toen iets met "turn around" en "balconies".
Ik kan het echter nergens terugvinden en heb ook geen shazam meer, iemand met enig idee welk nummer het kan zijn?
Hahah wel een keer met iemand waarbij de neus gewoon in mijn wang prikte. Volgens mij ben ik toen ook gewoon weggelopenquote:
Op maandag 7 juni 2010 16:22 schreef reetveter het volgende:quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hahah wel een keer met iemand waarbij de neus gewoon in mijn wang prikte. Volgens mij ben ik toen ook gewoon weggelopen.
Laki die foto's van zichzelf post?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het was geen belediging, maar de stijl van posten kwam een beetje overeen.
n00b. Er wordt van je verwacht eerst de SC door te nemen om te voorkomen dat dingen meerdere malen worden gezegd. Beetje zonde van de ruimte namelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jongeik ga toch niet al jullie hersenscheten lezen
!
Zal ik je anders eens een hersenscheet laten ruiken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jongeik ga toch niet al jullie hersenscheten lezen
!
Ik ben knap en goed gebouwd. Het enige waar niet iedereen gecharmeerd van is, is mijn kapsel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef Mozy het volgende:
Ik ben niet knap, ik ben gewoon lekker gebouwd ofzo.
Lekker groot zeker?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef Mozy het volgende:
Ik ben niet knap, ik ben gewoon lekker gebouwd ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Yep.quote:
HOOOOO.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja op je 23e kon je blijkbaar nog zonder die gepijnigde blik kijken dus of de afgelopen 10 jaar leuk voor je waren betwijfel ik als je er zo'n hoofd aan over hebt gehouden!
Foto's vind ik altijd zo slecht om mee te oordelen, sommige mooie meisjes kunnen er dan lelijk uit zien en visa versa.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
[..]
Gast, het was toch niet met een kerel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op maandag 7 juni 2010 16:22 schreef reetveter het volgende:
Hij kijkt wel schattig boos. OMG ik word echt homo ofzo
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lekker groot zeker?Niet op die manier, maar ik ben lang, brede schouders, grote borstkas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op de middelbaar, als het koud was, had ik eigenlijk altijd wel een meisje die zich aan mij vastklampte in de hoop het wat warmer te krijgen.![]()
Een collega van mijn vriend had 3000 euro erop gezet dat Spanje zou winnen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:36 schreef MouzurX het volgende:
Lol goal zwitserland was eig buitenspel
Speler van zwitserland raakt bal, dan keeper, dan die speler weer terwijl hij verder dan de keeper is, en die bal komt bij een andere speler van zwitserland terecht waar alleen nog maar 1 verdediger van spanje voor stond.
Hoor hem praten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet op die manier, maar ik ben lang, brede schouders, grote borstkas.
Op de middelbaar, als het koud was, had ik eigenlijk altijd wel een meisje die zich aan mij vastklampte in de hoop het wat warmer te krijgen.
HOSSELVERHALEN.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Op de middelbaar, als het koud was, had ik eigenlijk altijd wel een meisje die zich aan mij vastklampte in de hoop het wat warmer te krijgen.
Oh verkeerd gelezenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gast, het was toch niet met een kerel.
Friendzone.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom heb je er geen eentje proberen te regelen dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh van die kapstok neuzenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hahah wel een keer met iemand waarbij de neus gewoon in mijn wang prikte. Volgens mij ben ik toen ook gewoon weggelopen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom heb je er geen eentje proberen te regelen dan?
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
quote:
VMBO.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Niet dat ik uberhaupt die meisjes zou willen hosselen, niet dat ik dat kan ofzo, maar ze waren wel lekker enzo, maar 0 inhoud. gewoon 0.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh van die kapstok neuzenik heb ook wel eens gehad heb je met uitgaan iemand gezoend, vervolgens wil je elkaars nummer uitwisselen gaan de lampen aan, hoe vaak ik toen wel weg ben gelopen
Hoe vaak zijn ze bij jou weggelopen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh van die kapstok neuzenik heb ook wel eens gehad heb je met uitgaan iemand gezoend, vervolgens wil je elkaars nummer uitwisselen gaan de lampen aan, hoe vaak ik toen wel weg ben gelopen
Of gewoon totaal de verkeerde naam invullenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent echt een snolletje zeg.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mensen die niet hun best doen uit de friendzone te komen.quote:
Die regelen sneller dan VWO'ers op de middelbare school hoor. Ik ken mensen uit mijn dorp die zijn 14 jaar en hebben al 3 bedpartners gehad, dan denk ik ook; what the fuck.quote:
Nope is hem niet, toch bedankt.quote:
Hieronder een gigantische kutgrap:quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet dat ik uberhaupt die meisjes zou willen hosselen, niet dat ik dat kan ofzo, maar ze waren wel lekker enzo, maar 0 inhoud. gewoon 0.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Boeiend, ik hoef toch ook niet te regelen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die regelen sneller dan VWO'ers op de middelbare school hoor. Ik ken mensen uit mijn dorp die zijn 14 jaar en hebben al 3 bedpartners gehad, dan denk ik ook; what the fuck.
![]()
Gewicht, haarstijl, kleurtje op je bek en uitstraling als je eenmaal zeker bent kunnen veel doen hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Lang niet altijd. Je bouw, gezichtsverhoudingen e.d. kun je niet zoveel aan doen. Maar veel mensen kunnen er idd makkelijk wat aantrekkelijker worden door simpele aanpassingen. Alleen je natuurlijke pakketje blijft altijd het zwaarst wegen voor je aantrekkelijkheid.
Maar mensen die er mee zitten kiezen vaak de uitweg om hun complex te omarmen ipv te om te zetten.
Mensen die gewoon tevreden zijn met zichzelf vallen daar uiteraard buiten, aangezien ze er ook geen last van hebben.![]()
![]()
Ja mijne ook al 3 jaar geleden trouwensquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
De laatste keer dat ik zomaar iemand heb gezoend kan goed twaalf jaar geleden zijn
Met uitgaan ofzo dan. De tering.
I never workout![]()
Wat zijn kapstok neuzen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
![]()
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Sst. Ik moet stoer blijven op het internet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe vaak zijn ze bij jou weggelopen?
All good things are wild and free.![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hieronder een gigantische kutgrap:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dat is moeilijk, zelf heb ik er ook een keertje een tijdje in gezeten. Uiteindelijk vertelde ik haar toch maar dat ik iets meer zocht dan dat geknuffel en toen was het contact direct over.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die niet hun best doen uit de friendzone te komen.
![]()
quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Oh.quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ah, het einde staat op youtubequote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
Ik vind dat je gelijk hebt hoor. Je kan heel veel aan jezelf veranderen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gewicht, haarstijl, kleurtje op je bek en uitstraling als je eenmaal zeker bent kunnen veel doen hoor.
Maar mensen die er mee zitten kiezen vaak de uitweg om hun complex te omarmen ipv te om te zetten.
Mensen die gewoon tevreden zijn met zichzelf vallen daar uiteraard buiten, aangezien ze er ook geen last van hebben.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Mensen zonder NEGERNEUZEN!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Sowieso neuzen![]()
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Als je dikker wordt of afvalt blijven je verhoudingen wel ongeveer hetzelfde hoor. Verder ben ik het wel met je eens hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gewicht, haarstijl, kleurtje op je bek en uitstraling als je eenmaal zeker bent kunnen veel doen hoor.
Mensen die gewoon tevreden zijn met zichzelf vallen daar uiteraard buiten, aangezien ze er ook geen last van hebben.
![]()
Ik vind niet dat iemand die al een rimpel-gezicht heeft op haar 18-de teveel kritiek kan geven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is 1, maar het kan ook een tijdje goed gaan samen maar vroeg of laat blijkt het toch niet te werken. Maar het kan dus wel, alleen niet aan te raden in de meeste gevallen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is moeilijk, zelf heb ik er ook een keertje een tijdje in gezeten. Uiteindelijk vertelde ik haar toch maar dat ik iets meer zocht dan dat geknuffel en toen was het contact direct over.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Hahaha je hebt mocro's gehad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Marokkanen neuzen. Of Poolse neuzen.I never workout![]()
Tevreden zijn is wel prettigquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
en ik heb een wipneusje![]()
compact en kleverig.![]()
Tof, die acteur heeft het zelf gezongenquote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
SHIT IS AAN!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind niet dat iemand die al een rimpel-gezicht heeft op haar 18-de teveel kritiek kan geven.
![]()
Mijn borstkas bleef even groot, maar mijn buik is wel geslonken, ook mijn bovenbenen hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je dikker wordt of afvalt blijven je verhoudingen wel ongeveer hetzelfde hoor. Verder ben ik het wel met je eens hoor.![]()
![]()
Nee, of zorgen dat het gevoel weg gaat en anders het beste ervan hopen. Je moet er in ieder geval niet langer dan 1 maand in blijven. Met mijn ex heb ik nu trouwens ook friendzone, maar dat vind ik prima.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is 1, maar het kan ook een tijdje goed gaan samen maar vroeg of laat blijkt het toch niet te werken. Maar het kan dus wel, alleen niet aan te raden in de meeste gevallen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: