THE GAMEquote:
Mwa kan van die eerste pic toch ook niet zeggen dat je lelijk bent hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lelijk zijn is vaak een keuze.
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
Ik vind mezelf er echt op vooruit gegaan. Volgens mij kan iedereen dat.
Plastische chirurgie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lelijk zijn is een keuze.!
Je kunt jezelf tot op zekere hoogte erg oppimpen door een leuk kapsel, leuke kleding etc. Maar als je echt lelijk bent valt er weinig te doen.
Ik vond er toen ook niets mis mee hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
Geeft niet je moet rustig opbouwen.quote:
Lang niet altijd. Je bouw, gezichtsverhoudingen e.d. kun je niet zoveel aan doen. Maar veel mensen kunnen er idd makkelijk wat aantrekkelijker worden door simpele aanpassingen. Alleen je natuurlijke pakketje blijft altijd het zwaarst wegen voor je aantrekkelijkheid.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil niet weten met hoeveel jongens ik gekust heb die ik niet eens leuk vind. Ik schaam me voor mijn verleden.
Ik eentje die al lelijk was en de volgende ochtend toen ik haar hyves bekeek nog lelijker was.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef Mozy het volgende:
Ik heb een meisje gezoend die van spang, naar lelijk, naar geefbaar ging.
Hihi ik ben net bij vingers door elkaar heen handje vasthoudenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent nog in de fase handje vasthouden?
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben pas bij aankijken, ik denk dat ik over een maand wel hand mag vasthouden.
Dat zijn de ergstenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
[..]
Ik eentje die al lelijk was en de volgende ochtend toen ik haar hyves bekeek nog lelijker was.
Waarom dacht ik dat Lakitu dit had gepost?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
Jij kuste ook met jongens?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
[..]
Ik eentje die al lelijk was en de volgende ochtend toen ik haar hyves bekeek nog lelijker was.
chuck is een spook en kan door vingers heenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hihi ik ben net bij vingers door elkaar heen handje vasthouden
Ahquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hihi ik ben net bij vingers door elkaar heen handje vasthouden
Nouja op je 23e kon je blijkbaar nog zonder die gepijnigde blik kijken dus of de afgelopen 10 jaar leuk voor je waren betwijfel ik als je er zo'n hoofd aan over hebt gehoudenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat Lakitu dit had gepost?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
[..]
Dat zei ik al muts.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja op je 23e kon je blijkbaar nog zonder die gepijnigde blik kijken dus of de afgelopen 10 jaar leuk voor je waren betwijfel ik als je er zo'n hoofd aan over hebt gehouden!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
chuck is een spook en kan door vingers heen
JULLIE ZIJN GEWAARSCHUWD
haha.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Japsnars het volgende:
Wie o wie kan mij helpen?
Daarnet Flashpoint gekeken op TV (gave serie) en aan het einde was een of ander liedje met daarin onder andere de lyrics:
"wrong place" "wrong time" en toen iets met "turn around" en "balconies".
Ik kan het echter nergens terugvinden en heb ook geen shazam meer, iemand met enig idee welk nummer het kan zijn?
Hahah wel een keer met iemand waarbij de neus gewoon in mijn wang prikte. Volgens mij ben ik toen ook gewoon weggelopenquote:
Op maandag 7 juni 2010 16:22 schreef reetveter het volgende:quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hahah wel een keer met iemand waarbij de neus gewoon in mijn wang prikte. Volgens mij ben ik toen ook gewoon weggelopen.
Laki die foto's van zichzelf post?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het was geen belediging, maar de stijl van posten kwam een beetje overeen.
n00b. Er wordt van je verwacht eerst de SC door te nemen om te voorkomen dat dingen meerdere malen worden gezegd. Beetje zonde van de ruimte namelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jongeik ga toch niet al jullie hersenscheten lezen
!
Zal ik je anders eens een hersenscheet laten ruiken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jongeik ga toch niet al jullie hersenscheten lezen
!
Ik ben knap en goed gebouwd. Het enige waar niet iedereen gecharmeerd van is, is mijn kapsel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef Mozy het volgende:
Ik ben niet knap, ik ben gewoon lekker gebouwd ofzo.
Lekker groot zeker?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef Mozy het volgende:
Ik ben niet knap, ik ben gewoon lekker gebouwd ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Yep.quote:
HOOOOO.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja op je 23e kon je blijkbaar nog zonder die gepijnigde blik kijken dus of de afgelopen 10 jaar leuk voor je waren betwijfel ik als je er zo'n hoofd aan over hebt gehouden!
Foto's vind ik altijd zo slecht om mee te oordelen, sommige mooie meisjes kunnen er dan lelijk uit zien en visa versa.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
[..]
Gast, het was toch niet met een kerel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op maandag 7 juni 2010 16:22 schreef reetveter het volgende:
Hij kijkt wel schattig boos. OMG ik word echt homo ofzo
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lekker groot zeker?Niet op die manier, maar ik ben lang, brede schouders, grote borstkas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op de middelbaar, als het koud was, had ik eigenlijk altijd wel een meisje die zich aan mij vastklampte in de hoop het wat warmer te krijgen.![]()
Een collega van mijn vriend had 3000 euro erop gezet dat Spanje zou winnen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:36 schreef MouzurX het volgende:
Lol goal zwitserland was eig buitenspel
Speler van zwitserland raakt bal, dan keeper, dan die speler weer terwijl hij verder dan de keeper is, en die bal komt bij een andere speler van zwitserland terecht waar alleen nog maar 1 verdediger van spanje voor stond.
Hoor hem praten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet op die manier, maar ik ben lang, brede schouders, grote borstkas.
Op de middelbaar, als het koud was, had ik eigenlijk altijd wel een meisje die zich aan mij vastklampte in de hoop het wat warmer te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |