Ook logisch.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben nu nooit meer onzeker over mijn uiterlijk, en sinds die tijd kijk ik of de vrouwen die ik benader ook knap zijn, tenzij ik per ongeluk echt verliefd zou worden.
Geen populair standpunt, wel eerlijk.
Volgens mij worden de gemakkelijke vrouwen gebruikt voor sex, niet de mooiequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij omdat de echt mooie vrouwen bang zijn dat ze enkel voor seks gebruikt worden, en dat worden ze wel eens zat, dus zijn ze wat minder makkelijk.
Ik kan me daar wel wat bij voorstellen.
Nee hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt zonde, maar meestal maken ze die fout maar 1x.
Dan ben ik ook wel benieuwd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:17 schreef Potloodvis het volgende:
C_N, PM komt eraan. Ik zal trouwens ook even spange foto's van mijzelf uitzoeken daartussen.
Dat dacht ik dus eigenlijk ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij worden de gemakkelijke vrouwen gebruikt voor sex, niet de mooie
Ik heb geen idee, misschien heb je slechte ervaringen met mooie mannen en ben je karakter meer gaan waarderen ofzo?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook logisch.
Maar nu heb je nog niet uitgelegd waarom ik niet minder waarde zou kunnen hechten aan uiterlijk als ik zelf wel bezig ben met het mijne
Oh wacht, het ging over lekkere jongens.quote:
Nee hoor, ik heb niet echt een voorkeur voor mooi of lelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, misschien heb je slechte ervaringen met mooie mannen en ben je karakter meer gaan waarderen ofzo?
Wat dan puur toeval zou zijn, want er is geen enkele reden waarom een lelijk iemand aardiger zou moeten zijn dan een mooi iemand.
Die foto's van mij mag je zien, maar die met de lokhoer niet. Daar staat mijn homeboy ook op.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Naar het surrealisme in het jaar 1932.
Pff groep 7. NOG ERGER.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee 7 eigenlijk.Maar verder met uitgaan eenmalig enzo heb ik nooit gedaan. Ook omdat ik zoenen alleen fijn vind met iemand die ik ook leuk vind en niet alleen lekker.
True, maar toch beperk ik me tot knappe vrouwen. Die ik knap vind dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij worden de gemakkelijke vrouwen gebruikt voor sex, niet de mooie
Dat je opgewonden bent tot daar aan toe, maar door de laptop van je moeder icm fok! is een beetje beangstigend.quote:
Jij weet niet hoe erg ik heb geleden. Die wonden zullen nooit helenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat je opgewonden bent tot daar aan toe, maar door de laptop van je moeder icm fok! is een beetje beangstigend.
Ik heb toch pics gezien van hoe het was moppie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe erg ik heb geleden. Die wonden zullen nooit helen
Ik ga denk ik ook iets knutselen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ook leuk is de kinderen iets laten maken voor vaderdag en ondertussen naar hun geruzie luisteren
Wd is dus al langs geweest om het te vieren?quote:
Ik wil niet weten met hoeveel jongens ik gekust heb die ik niet eens leuk vind. Ik schaam me voor mijn verleden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die alleen zoenen met iemand die ze leuk vinden![]()
GET REAL
Ik tegenwoordig ook hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
GET REAL
Dan weet je nog niet hoe het voooeeeeelttt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb toch pics gezien van hoe het was moppie.
Ben benieuwd wat m'n vader wil, volgens mij heb ik al zeker 5 jaar achter elkaar sokken gegeven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook iets knutselen.![]()
Mijn vader wil anders toch alleen maar iets nuttigs/anders saais wat hij zelf anders ook wel koopt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wd is dus al langs geweest om het te vieren?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
GET REAL
Ja wat is er anders leuk aan alleen zoenen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
GET REAL
Niet schamen. Meisjes als jij doe ik het voor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil niet weten met hoeveel jongens ik gekust heb die ik niet eens leuk vind. Ik schaam me voor mijn verleden.
En mee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet schamen. Meisjes als jij doe ik het voor.
Lelijk zijn is vaak een keuze.quote:
gwoon hosselen jeweettog :pquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wat is er anders leuk aan alleen zoenen?Heb je toch ook niets aan.
Dit dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wat is er anders leuk aan alleen zoenen?Heb je toch ook niets aan.
Oh je kan dus wel normaal kijken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lelijk zijn is vaak een keuze.
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
Ik vind mezelf er echt op vooruit gegaan. Volgens mij kan iedereen dat.
Je lijkt kaler op die eerste foto.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
Oké, then all I need is practice.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee gewoon als je als boi beetje gemiddeld bent maar wel kan smoothtalken kun je gewoon alles regelen. Maar middelmatige chicks hoeven niet aan te komen kloppen bij de meeste mannen.
Lelijk zijn is een keuze.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
Ik vind mijzelf knapper dan jou.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |