Ik wel. Sletjes ook nogquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
WAT
Ik weiger te geloven dat er ook maar 1 spange chick korfbalt
Vanwege, jezelf of wat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan dit ook wel bevestigen hoor. Ja.
Ja ik ook niet maar ik ben blij dat ze er zitten. Bij ons heb je 1 hockey en 1 korfbal vereniging. CHICKS UNITED.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oke. Ik zou m'n dochter echt nooit daarop zetten
denk t welquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klopt het serieus dat mannen echt veel meer naar uiterlijk kijken dan vrouwen?
Dit moet jij ook wel goed kunnen vinden, Laki.quote:
Nee gewoon als je als boi beetje gemiddeld bent maar wel kan smoothtalken kun je gewoon alles regelen. Maar middelmatige chicks hoeven niet aan te komen kloppen bij de meeste mannen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vanwege, jezelf of wat?
Maar dat roept iedereen wel ja.
Ja.....quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het over dat mn dochters niet op hockey mogen he...
Dat is toch vreemd, je wilt er zelf goed uitzien, maar vindt dat anderen allemaal mooi zijn op hun eigen manier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar dan nog kunnen smaken verschillen
Ik geef niet zoveel om uiterlijkAlleen mn eigen
Nou... De meeste lelijke vrouwen kunnen ook nog wel een man krijgen hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee gewoon als je als boi beetje gemiddeld bent maar wel kan smoothtalken kun je gewoon alles regelen. Maar middelmatige chicks hoeven niet aan te komen kloppen bij de meeste mannen.
Ja kende het nummer al, van de radio.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit moet jij ook wel goed kunnen vinden, Laki.
Lelijke mannen krijgen ze. Het gaat hier over mannen die gewoon normaal zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou... De meeste lelijke vrouwen kunnen ook nog wel een man krijgen hoor
Die ook lelijk is, of niet kan hosselen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou... De meeste lelijke vrouwen kunnen ook nog wel een man krijgen hoor
Niet man. Jij weet zelf ook wel dat als jij en je boys aangeschoten zijn dat je met elke middelmatige gaat chitchatten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee gewoon als je als boi beetje gemiddeld bent maar wel kan smoothtalken kun je gewoon alles regelen. Maar middelmatige chicks hoeven niet aan te komen kloppen bij de meeste mannen.
Dan zien ze er wel meestal uit als bovengemiddeld.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niet man. Jij weet zelf ook wel dat als jij en je boys aangeschoten zijn dat je met elke middelmatige gaat chitchatten.
Waarom?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is toch vreemd, je wilt er zelf goed uitzien, maar vindt dat anderen allemaal mooi zijn op hun eigen manier.
Ik geloof dat nooit zo.
Of subtieler gezegd, ik zie daar wel een paradox in..
Geen commentaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niet man. Jij weet zelf ook wel dat als jij en je boys aangeschoten zijn dat je met elke middelmatige gaat chitchatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Nou, de lekkere jongens duiken ook gewoon in bed met de mindere meisjes, misschien durven ze dat gewoon niet te vertellen dan, want het gebeurt echt welquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lelijke mannen krijgen ze. Het gaat hier over mannen die gewoon normaal zijn.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:04 schreef wolvendagen het volgende:Maar ff serieus jij deed Havo toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yer not one of dem smart felers are ye?
Ik DEED havo, ja. Mavo geslaagd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:05 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Maar ff serieus jij deed Havo toch?
Ik ben nu nooit meer onzeker over mijn uiterlijk, en sinds die tijd kijk ik of de vrouwen die ik benader ook knap zijn, tenzij ik per ongeluk echt verliefd zou worden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ben met vlagen redelijk onzeker over mijn uiterlijk en dan ben ik veel bezig met hoe ik eruit zie, wat ik draag enz. Dat heeft weinig te maken met hoe ik naar anderen kijk.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:34 schreef Rookert het volgende:
FOK! Forum tijdens WK-wedstrijd
WhehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:04 schreef wolvendagen het volgende:De oranje pruik ook nog steeds rechtsboven hebben hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat ben ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:05 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Maar ff serieus jij deed Havo toch?
Oh, oké op die fietsquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik DEED havo, ja. Mavo geslaagd.
Minder idd, niet lelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, de lekkere jongens duiken ook gewoon in bed met de mindere meisjes, misschien durven ze dat gewoon niet te vertellen dan, want het gebeurt echt wel
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan zien ze er wel meestal uit als bovengemiddeld.
STALLOWNED BITCH.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:04 schreef wolvendagen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Ik bevestig het, 2 van de eerste 3 waren niet zo heel geweldig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, de lekkere jongens duiken ook gewoon in bed met de mindere meisjes, misschien durven ze dat gewoon niet te vertellen dan, want het gebeurt echt wel
Inderdaad. Echt zonde, maar meestal maken ze die fout maar 1x.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar als je dan om meningen vraagt zegt niemand ook nee, iedereen zegt dat je ervoor moet gaan.quote:
Troll.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt zonde, maar meestal maken ze die fout maar 1x.
quote:
Ben jij weleens met een lelijke jongen gegaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt zonde, maar meestal maken ze die fout maar 1x.
Doh. Iedereen wil die cultverhalen om je weken lang mee te dissenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Maar als je dan om meningen vraagt zegt niemand ook nee, iedereen zegt dat je ervoor moet gaan.
Wie niet? Vooral met uitgaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben jij weleens met een lelijke jongen gegaan?
Trouwens, Dexterquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
True that. In Bulgarije hebben we iemand zelfs zo ver gekregen om met een lokhoer te laten zoenen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Doh. Iedereen wil die cultverhalen om je weken lang mee te dissen.
Michael C. Hall.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
True that. In Bulgarije hebben we iemand zelfs zo ver gekregen om met een lokhoer te laten zoenen.
Groep 8, zie hem nu nog weleens, pure kanker is dat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Groep 8. TOEN AL. SLETT.SLOERIEEquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Groep 8, zie hem nu nog weleens, pure kanker is dat.
Maar verder niet.
Haha, heb je een hyveslinkje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Groep 8, zie hem nu nog weleens, pure kanker is dat.
Maar verder niet.
Nee 7 eigenlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Groep 8. TOEN AL. SLETT.SLOERIEE
Heeft ie niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, heb je een hyveslinkje?![]()
Verdomme man, ik zit op de laptop van m'n moeder en fok gaat nu niet sloom.![]()
Dat komt volgens mij omdat de echt mooie vrouwen bang zijn dat ze enkel voor seks gebruikt worden, en dat worden ze wel eens zat, dus zijn ze wat minder makkelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |