Ik heb toch pics gezien van hoe het was moppie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe erg ik heb geleden. Die wonden zullen nooit helen
Ik ga denk ik ook iets knutselen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ook leuk is de kinderen iets laten maken voor vaderdag en ondertussen naar hun geruzie luisteren
Wd is dus al langs geweest om het te vieren?quote:
Ik wil niet weten met hoeveel jongens ik gekust heb die ik niet eens leuk vind. Ik schaam me voor mijn verleden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die alleen zoenen met iemand die ze leuk vinden![]()
GET REAL
Ik tegenwoordig ook hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
GET REAL
Dan weet je nog niet hoe het voooeeeeelttt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb toch pics gezien van hoe het was moppie.
Ben benieuwd wat m'n vader wil, volgens mij heb ik al zeker 5 jaar achter elkaar sokken gegeven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook iets knutselen.![]()
Mijn vader wil anders toch alleen maar iets nuttigs/anders saais wat hij zelf anders ook wel koopt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wd is dus al langs geweest om het te vieren?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
GET REAL
Ja wat is er anders leuk aan alleen zoenen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
GET REAL
Niet schamen. Meisjes als jij doe ik het voor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil niet weten met hoeveel jongens ik gekust heb die ik niet eens leuk vind. Ik schaam me voor mijn verleden.
En mee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet schamen. Meisjes als jij doe ik het voor.
Lelijk zijn is vaak een keuze.quote:
gwoon hosselen jeweettog :pquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wat is er anders leuk aan alleen zoenen?Heb je toch ook niets aan.
Dit dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wat is er anders leuk aan alleen zoenen?Heb je toch ook niets aan.
Oh je kan dus wel normaal kijken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lelijk zijn is vaak een keuze.
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
Ik vind mezelf er echt op vooruit gegaan. Volgens mij kan iedereen dat.
Je lijkt kaler op die eerste foto.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
Oké, then all I need is practice.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee gewoon als je als boi beetje gemiddeld bent maar wel kan smoothtalken kun je gewoon alles regelen. Maar middelmatige chicks hoeven niet aan te komen kloppen bij de meeste mannen.
Lelijk zijn is een keuze.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
Ik vind mijzelf knapper dan jou.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |