THE GAMEquote:
Mwa kan van die eerste pic toch ook niet zeggen dat je lelijk bent hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lelijk zijn is vaak een keuze.
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
Ik vind mezelf er echt op vooruit gegaan. Volgens mij kan iedereen dat.
Plastische chirurgie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lelijk zijn is een keuze.!
Je kunt jezelf tot op zekere hoogte erg oppimpen door een leuk kapsel, leuke kleding etc. Maar als je echt lelijk bent valt er weinig te doen.
Ik vond er toen ook niets mis mee hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
Geeft niet je moet rustig opbouwen.quote:
Lang niet altijd. Je bouw, gezichtsverhoudingen e.d. kun je niet zoveel aan doen. Maar veel mensen kunnen er idd makkelijk wat aantrekkelijker worden door simpele aanpassingen. Alleen je natuurlijke pakketje blijft altijd het zwaarst wegen voor je aantrekkelijkheid.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil niet weten met hoeveel jongens ik gekust heb die ik niet eens leuk vind. Ik schaam me voor mijn verleden.
Ik eentje die al lelijk was en de volgende ochtend toen ik haar hyves bekeek nog lelijker was.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef Mozy het volgende:
Ik heb een meisje gezoend die van spang, naar lelijk, naar geefbaar ging.
Hihi ik ben net bij vingers door elkaar heen handje vasthoudenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent nog in de fase handje vasthouden?
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben pas bij aankijken, ik denk dat ik over een maand wel hand mag vasthouden.
Dat zijn de ergstenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
[..]
Ik eentje die al lelijk was en de volgende ochtend toen ik haar hyves bekeek nog lelijker was.
Waarom dacht ik dat Lakitu dit had gepost?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
Jij kuste ook met jongens?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
[..]
Ik eentje die al lelijk was en de volgende ochtend toen ik haar hyves bekeek nog lelijker was.
chuck is een spook en kan door vingers heenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hihi ik ben net bij vingers door elkaar heen handje vasthouden
Ahquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hihi ik ben net bij vingers door elkaar heen handje vasthouden
Nouja op je 23e kon je blijkbaar nog zonder die gepijnigde blik kijken dus of de afgelopen 10 jaar leuk voor je waren betwijfel ik als je er zo'n hoofd aan over hebt gehoudenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik toen ik 23 was:
[ afbeelding ]
Ik nu:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat Lakitu dit had gepost?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
[..]
Dat zei ik al muts.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja op je 23e kon je blijkbaar nog zonder die gepijnigde blik kijken dus of de afgelopen 10 jaar leuk voor je waren betwijfel ik als je er zo'n hoofd aan over hebt gehouden!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
chuck is een spook en kan door vingers heen
JULLIE ZIJN GEWAARSCHUWD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |