HOSSELVERHALEN.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet op die manier, maar ik ben lang, brede schouders, grote borstkas.
Op de middelbaar, als het koud was, had ik eigenlijk altijd wel een meisje die zich aan mij vastklampte in de hoop het wat warmer te krijgen.
Oh verkeerd gelezenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gast, het was toch niet met een kerel.
Friendzone.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Op de middelbaar, als het koud was, had ik eigenlijk altijd wel een meisje die zich aan mij vastklampte in de hoop het wat warmer te krijgen.
Waarom heb je er geen eentje proberen te regelen dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh van die kapstok neuzenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hahah wel een keer met iemand waarbij de neus gewoon in mijn wang prikte. Volgens mij ben ik toen ook gewoon weggelopen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom heb je er geen eentje proberen te regelen dan?
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
quote:
VMBO.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Niet dat ik uberhaupt die meisjes zou willen hosselen, niet dat ik dat kan ofzo, maar ze waren wel lekker enzo, maar 0 inhoud. gewoon 0.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh van die kapstok neuzenik heb ook wel eens gehad heb je met uitgaan iemand gezoend, vervolgens wil je elkaars nummer uitwisselen gaan de lampen aan, hoe vaak ik toen wel weg ben gelopen
Hoe vaak zijn ze bij jou weggelopen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh van die kapstok neuzenik heb ook wel eens gehad heb je met uitgaan iemand gezoend, vervolgens wil je elkaars nummer uitwisselen gaan de lampen aan, hoe vaak ik toen wel weg ben gelopen
Of gewoon totaal de verkeerde naam invullenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent echt een snolletje zeg.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mensen die niet hun best doen uit de friendzone te komen.quote:
Die regelen sneller dan VWO'ers op de middelbare school hoor. Ik ken mensen uit mijn dorp die zijn 14 jaar en hebben al 3 bedpartners gehad, dan denk ik ook; what the fuck.quote:
Nope is hem niet, toch bedankt.quote:
Hieronder een gigantische kutgrap:quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet dat ik uberhaupt die meisjes zou willen hosselen, niet dat ik dat kan ofzo, maar ze waren wel lekker enzo, maar 0 inhoud. gewoon 0.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Boeiend, ik hoef toch ook niet te regelen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die regelen sneller dan VWO'ers op de middelbare school hoor. Ik ken mensen uit mijn dorp die zijn 14 jaar en hebben al 3 bedpartners gehad, dan denk ik ook; what the fuck.
![]()
Gewicht, haarstijl, kleurtje op je bek en uitstraling als je eenmaal zeker bent kunnen veel doen hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Lang niet altijd. Je bouw, gezichtsverhoudingen e.d. kun je niet zoveel aan doen. Maar veel mensen kunnen er idd makkelijk wat aantrekkelijker worden door simpele aanpassingen. Alleen je natuurlijke pakketje blijft altijd het zwaarst wegen voor je aantrekkelijkheid.
Maar mensen die er mee zitten kiezen vaak de uitweg om hun complex te omarmen ipv te om te zetten.
Mensen die gewoon tevreden zijn met zichzelf vallen daar uiteraard buiten, aangezien ze er ook geen last van hebben.![]()
![]()
Ja mijne ook al 3 jaar geleden trouwensquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
De laatste keer dat ik zomaar iemand heb gezoend kan goed twaalf jaar geleden zijn
Met uitgaan ofzo dan. De tering.
I never workout![]()
Wat zijn kapstok neuzen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
![]()
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Sst. Ik moet stoer blijven op het internet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe vaak zijn ze bij jou weggelopen?
All good things are wild and free.![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hieronder een gigantische kutgrap:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dat is moeilijk, zelf heb ik er ook een keertje een tijdje in gezeten. Uiteindelijk vertelde ik haar toch maar dat ik iets meer zocht dan dat geknuffel en toen was het contact direct over.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die niet hun best doen uit de friendzone te komen.
![]()
quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Oh.quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ah, het einde staat op youtubequote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
Ik vind dat je gelijk hebt hoor. Je kan heel veel aan jezelf veranderen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gewicht, haarstijl, kleurtje op je bek en uitstraling als je eenmaal zeker bent kunnen veel doen hoor.
Maar mensen die er mee zitten kiezen vaak de uitweg om hun complex te omarmen ipv te om te zetten.
Mensen die gewoon tevreden zijn met zichzelf vallen daar uiteraard buiten, aangezien ze er ook geen last van hebben.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Mensen zonder NEGERNEUZEN!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Sowieso neuzen![]()
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Als je dikker wordt of afvalt blijven je verhoudingen wel ongeveer hetzelfde hoor. Verder ben ik het wel met je eens hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gewicht, haarstijl, kleurtje op je bek en uitstraling als je eenmaal zeker bent kunnen veel doen hoor.
Mensen die gewoon tevreden zijn met zichzelf vallen daar uiteraard buiten, aangezien ze er ook geen last van hebben.
![]()
Ik vind niet dat iemand die al een rimpel-gezicht heeft op haar 18-de teveel kritiek kan geven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja op je 23e kon je blijkbaar nog zonder die gepijnigde blik kijken dus of de afgelopen 10 jaar leuk voor je waren betwijfel ik als je er zo'n hoofd aan over hebt gehouden!
![]()
![]()
Dat is 1, maar het kan ook een tijdje goed gaan samen maar vroeg of laat blijkt het toch niet te werken. Maar het kan dus wel, alleen niet aan te raden in de meeste gevallen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is moeilijk, zelf heb ik er ook een keertje een tijdje in gezeten. Uiteindelijk vertelde ik haar toch maar dat ik iets meer zocht dan dat geknuffel en toen was het contact direct over.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Hahaha je hebt mocro's gehad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Marokkanen neuzen. Of Poolse neuzen.I never workout![]()
Tevreden zijn is wel prettigquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
en ik heb een wipneusje![]()
compact en kleverig.![]()
Tof, die acteur heeft het zelf gezongenquote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
SHIT IS AAN!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind niet dat iemand die al een rimpel-gezicht heeft op haar 18-de teveel kritiek kan geven.
![]()
Mijn borstkas bleef even groot, maar mijn buik is wel geslonken, ook mijn bovenbenen hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je dikker wordt of afvalt blijven je verhoudingen wel ongeveer hetzelfde hoor. Verder ben ik het wel met je eens hoor.![]()
![]()
Nee, of zorgen dat het gevoel weg gaat en anders het beste ervan hopen. Je moet er in ieder geval niet langer dan 1 maand in blijven. Met mijn ex heb ik nu trouwens ook friendzone, maar dat vind ik prima.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is 1, maar het kan ook een tijdje goed gaan samen maar vroeg of laat blijkt het toch niet te werken. Maar het kan dus wel, alleen niet aan te raden in de meeste gevallen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: