Goed voor jou, eboss.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Tyf op met je moment, mongool. Alsof ik rekening ga houden of het jouw 'moment' is. Je gedraagt je fucking triest en daar lach ik om. Niet meer, niet minder.
Ga jij maar lekker met 'Brita' bezigquote:
hoe kom jij aan deze infoquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met 'Brita' bezig
quote:
Wat klopt hier niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik raad je aan om een keertje met mij uit te gaan. Dan moet je als ik niet kijk iemand vragen om mij te irriteren en helemaal gek te maken. Dan zul je het zien. Zorg wel dat ik het niet merk, want als ik weet dat het met voorbedachte rade is dan reageer ik niet.
Geen. En 3e van links onder dwang.quote:
Ik weet het.quote:
Ik doe mij hier niet anders voor dan ik ben. Als ik kwaad ben en hier niet met frustratie kan typen omdat jij met je blije gezicht hier ook aanwezig bent dan moet je het negeren, zoals er is gezegd.quote:
Volgens mij is het goeie antwoord:quote:
Ik vind je wel grappig als je zo stoer doetquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik doe mij hier niet anders voor dan ik ben. Als ik kwaad ben en hier niet met frustratie kan typen omdat jij met je blije gezicht hier ook aanwezig bent dan moet je het negeren, zoals er is gezegd.
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Volgens mij is het goeie antwoord:
hij noemt jou een eboss maar gedraagt zichzelf er ook naar![]()
KLOPT DAT ANTWOORD?
NICE. Die had ik ook toen ik moeilijk bezopen was.quote:
Jij had haar pica hier gepostquote:
Hahaquote:
Thanks ik ben nu ook geslaagd dus. Iedereen moet me nu feliciterenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
NICE. Die had ik ook toen ik moeilijk bezopen was.
Dit was mijn maandelijkse check.
Nee, ik gebruik af en toe de nieuwe FOK! search om te kijken of het niet te ver gaat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En je googlet jezelf, fucking schattig.
Wat is ditquote:
Ohh ja ik weet het weerquote:
Ik lees het woordje ook. Kun je mijn vermoedens bevestigen dat je heb hier snitcht?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Volgens mij is het goeie antwoord:
hij noemt jou een eboss maar gedraagt zichzelf er ook naar![]()
KLOPT DAT ANTWOORD?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik lees het woordje ook. Kun je mijn vermoedens bevestigen dat je heb hier snitcht?
quote:
Leuke grap.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij zei iets van dat er hier iemand rondloopt!
Ik zou het idd kut vindenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik af en toe de nieuwe FOK! search om te kijken of het niet te ver gaat.
80x mongool
60 x pedo
300 x gehoste youtube filmpjes
200 x fotos zonder aanleiding
Daar zou iedereen zich lichtelijk aan ergeren, al geven ze het nooit toe.
Al geven ze zelf nooit toe dat het klopt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik af en toe de nieuwe FOK! search om te kijken of het niet te ver gaat.
80x mongool
60 x pedo
300 x gehoste youtube filmpjes
200 x fotos zonder aanleiding
Daar zou iedereen zich lichtelijk aan ergeren, al geven ze het nooit toe.
Wat verwacht je van onsquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Even een check. Ik kwam dat weer tegen op hyves.
Yep.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohh ja ik weet het weerJij kende dr van school ofzo toch?
Koetsjie, naast degene die aan de telefoon zit ben jij de 2e die een glimlach tevoorschijn krijgt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:35 schreef Otis2.0 het volgende:
eten en weg; kusjes voor iedereen en een kusje speciaal op pv's boze snoetje.
Geen idee of ik überhaupt iemand op dit forum echt ken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of je dacht dat t een fokker was, t was geen grap
quote:
Dat is ook de reden dat ik dikwijls gelijk krijg in confrontaties. Anderen kennen de fatsoensgrenzen niet zo goed.quote:
Volgens mij staat het vandaag meer in het teken van Potloodvis die poep aan zijn stuur had en nu gezeik met zijn ex heeft.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik dikwijls gelijk krijg in confrontaties. Anderen kennen de fatsoensgrenzen niet zo goed.
Maar vandaag staat in het teken van Japsnars en of hij zijn eerste vriendinnetje gaat scoren, dus ik drop het onderwerp.
Heb haar toegevoegd, ja.quote:
Chef, je krijgt bijna nooit gelijk in confrontatiesquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik dikwijls gelijk krijg in confrontaties. Anderen kennen de fatsoensgrenzen niet zo goed.
Maar vandaag staat in het teken van Japsnars en of hij zijn eerste vriendinnetje gaat scoren, dus ik drop het onderwerp.
Die linker 3 of de vijfde.quote:
Zo poseren met dat op hun shirt en dan GEEN ASS hebbenquote:
Dat heb ik niet gevolgd. Dit is normaler, dus interessanter.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij staat het vandaag meer in het teken van Potloodvis die poep aan zijn stuur had en nu gezeik met zijn ex heeft.
Nee, Lamon weet alles.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij staat het vandaag meer in het teken van Potloodvis die poep aan zijn stuur had en nu gezeik met zijn ex heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |