Goed voor jou, eboss.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Tyf op met je moment, mongool. Alsof ik rekening ga houden of het jouw 'moment' is. Je gedraagt je fucking triest en daar lach ik om. Niet meer, niet minder.
Ga jij maar lekker met 'Brita' bezigquote:
hoe kom jij aan deze infoquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met 'Brita' bezig
quote:
Wat klopt hier niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik raad je aan om een keertje met mij uit te gaan. Dan moet je als ik niet kijk iemand vragen om mij te irriteren en helemaal gek te maken. Dan zul je het zien. Zorg wel dat ik het niet merk, want als ik weet dat het met voorbedachte rade is dan reageer ik niet.
Geen. En 3e van links onder dwang.quote:
Ik weet het.quote:
Ik doe mij hier niet anders voor dan ik ben. Als ik kwaad ben en hier niet met frustratie kan typen omdat jij met je blije gezicht hier ook aanwezig bent dan moet je het negeren, zoals er is gezegd.quote:
Volgens mij is het goeie antwoord:quote:
Ik vind je wel grappig als je zo stoer doetquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik doe mij hier niet anders voor dan ik ben. Als ik kwaad ben en hier niet met frustratie kan typen omdat jij met je blije gezicht hier ook aanwezig bent dan moet je het negeren, zoals er is gezegd.
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Volgens mij is het goeie antwoord:
hij noemt jou een eboss maar gedraagt zichzelf er ook naar![]()
KLOPT DAT ANTWOORD?
NICE. Die had ik ook toen ik moeilijk bezopen was.quote:
Jij had haar pica hier gepostquote:
Hahaquote:
Thanks ik ben nu ook geslaagd dus. Iedereen moet me nu feliciterenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
NICE. Die had ik ook toen ik moeilijk bezopen was.
Dit was mijn maandelijkse check.
Nee, ik gebruik af en toe de nieuwe FOK! search om te kijken of het niet te ver gaat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En je googlet jezelf, fucking schattig.
Wat is ditquote:
Ohh ja ik weet het weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |