idd, dan moet je uit die url dat max_id gedeelte met dat getalletje verwijderen, dan krijg je nog meer gezeik incl. GS gemodder iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
weet je wat vaak nog triester is, zijn die fanboys van geenstijl die er dan ook tussen staan met hun trieste moraalgeridder, echt
quote:
quote:kk man. m'n nigger is gezakt =S.
Wat?quote:En toen was de hele klas gezakt voor praktijk banket examen. Kut school! Ze zijn gek! @ Helemaal gesloopt thuis.
quote:K*T Danny is gezakt!!!! Dat is balen. Dit schooljaar moeten we maar heel snel vergeten, zowel voor Danny als voor Esther. :please: @ Balen
Spoiler, ooit van gehoord?quote:
Alsof iemand iets geeft om de korf van de onderwerpbeginners broertje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:28 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Naast Ashley is natuurlijk ook Carmen makkelijk te vinden ( http://carmen63.hyves.nl ). We weten dat TS z'n broertje respect heeft gegeven op een foto van Carmen. Een kwestie van tijd voor we het broertje te pakken hebben. HELP MEE FOKKERS
Groeten,
Sherlock Lakitu
As good as it gets.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof iemand iets geeft om de korf van de onderwerpbeginners broertje.![]()
Nakende fotografische afbeeldingen van Carmen graag.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:16 schreef Panzermaus het volgende:
Die foto's.Ze zien er overigens wel leuk uit, die 15 jarige VMBO-meisjes. Dat moet je ze 'nageven'.
Wat ook leuk is, is dat de hele crew hier vanavond even langskomt. Want 16, dus bier. Felicitaties doen, 'de J smoken', 'een dikke doen'. Ach, het zijn toffe jongens hoor.
Het klopt gewoon hoor. Geslaagd voor het VMBO, gezakt voor het leven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:37 schreef Panzermaus het volgende:
Normaal is het zo dat alleen de gezakten worden gebeld, maar aangezien de klas van broederlief maar uit 7 mensen ofzo bestaat, werd iedereen gebeld.
Want iedereen die slaagt vergooit zijn leven door de hele dag jointjes te roken ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Het klopt gewoon hoor. Geslaagd voor het VMBO, gezakt voor het leven.
Hoax, er staat in je fobo dat je in noorwegen woont en daar hebben ze geen VMBOquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:37 schreef Panzermaus het volgende:
Nou, nou. Vandaag was het eindelijk zo ver. Mijn broertje mocht naar school om zijn cijferlijst op te halen, want hij was geslaagd voor VMBO KB.
Noorwegen? Voe!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoax, er staat in je fobo dat je in noorwegen woont en daar hebben ze geen VMBO
Dat doet hij al sinds hij 14 is. Overigens is zijn hele vriendengroep zo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef PerrydePool het volgende:
Je doet wel heel luchtig over het neger gedrag van je broertje.
Jij bent toch ook pas 14?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat doet hij al sinds hij 14 is. Overigens is zijn hele vriendengroep zo.
die Carmen ken ik, heeft bij mij op de basisschool gezetenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
Waarschijnlijk ben ik gewoon jaloers.
[ afbeelding ]
Want hij/zij krijgt/krijgen wel alle chicks. Naja, zijn soort chicks dan. De Ashleys, Carmens en Melissa's. Leuke meisjes hoor.
[ afbeelding ]
Haha ik kan hem zien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:23 schreef Lakitu het volgende:
http://ashley403.hyves.nl
hyves staat op privé. maar goed.
Welnee, hoe kom je daar bij?quote:
Heb je leuk met haar kunnen spelen? Het lijkt mij een geschikt meisje, Golaso.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:15 schreef Golaso het volgende:
[..]
die Carmen ken ik, heeft bij mij op de basisschool gezetenen dat meen ik
Whaha ick geeff je ene kUsjEnn trug! xD xD 0.o xxquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |