Feliquote:
EXA niet KLB.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:02 schreef DeBassist het volgende:
waarom op je eigenlijk een VMBO topic in KLB?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonieme tievesclown
Alles wat ze krijgt moet ze ook afgeven hè.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet jij op iedereen altijd commentaar geven.
quote:
Ja jij bent slim wou je zeggen.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:16 schreef Tamashii het volgende:
Omgwtfbbq, ik begrijp al geen fuck van som 1 van wiskunde a havo tijdvak 1.
Mavo. Ja. VMBO TL dus. Hoezo? Wil je me nu uitlachen?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Probeer je haar te kutten omdat ze VMBO gedaan heeft?
Geslaagd.quote:
Gefeliciteerd.quote:
Triesd!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geslaagd.
[..]
Gefeliciteerd.
Kom op, iemand van VMBO moet jullie verbeteren.
Jij weed me die vbmo-rs nooit!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ned alsov dad cheen chrapje fan haar waz.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mavo. Ja. VMBO TL dus. Hoezo? Wil je me nu uitlachen?
Waarom dat? Er zijn genoeg intelligente mensen die helaas niet slim genoeg zijn voor de havo maar zich uiteindelijk wel een stuk intelligenter gedragen dan de meeste havo'ers en soms zelf vwo'ers.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind het niet bepaald goed nee. Had je wat slimmer ingeschat. Sorry.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij dan met je goede cijfers.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
[..]
hello no dat jij VMBO doet. Jij moet nog een jaartje en dan VWO-examen doenquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mavo. Ja. VMBO TL dus. Hoezo? Wil je me nu uitlachen?
Deze man kent haarquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:58 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
hello no dat jij VMBO doet. Jij moet nog een jaartje en dan VWO-examen doen
helaas als je daar mee klaar bent zijn er nog genoeg mensen die MBO bashenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:00 schreef Dennisweb het volgende:
Zo jammer dit hé, mensen die eeuwig VMBO moeten bashen. Alsof je VMBO'er voor het leven bent....
Ja, maar kom op, na het VMBO heb je zat mogelijkheden een hogere opleiding/studie te genieten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:02 schreef DeBassist het volgende:
[..]
helaas als je daar mee klaar bent zijn er nog genoeg mensen die MBO bashen
Kan er niets aan doen dat VMBO wordt gezien als hét afvalputje. Ze gunnen iedereen een diploma. Genoeg mensen nodig die laaggeschoold werk kunnen doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:00 schreef Dennisweb het volgende:
Zo jammer dit hé, mensen die eeuwig VMBO moeten bashen. Alsof je VMBO'er voor het leven bent....
Gefelici! Had je een mooie cijverlijst?quote:
Heet zij ook Sanna?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Gefelici! Had je een mooie cijverlijst?
Nou sorry dat ik niet aan je verwachtingen voldeed. Kan er nou niet echt van wakker liggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah come on.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Rockabella het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ja maar waarom moet ze mij hier bij betrekken, dat kan ze ook gewoon laten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja idd. Zoiets zou ze nooit doen.Ze zegt ook echt wel af en toe iets negatiefs hoor.
Jij kan er niets aan doen dat Tamashii dat doet, dus jij bent er eigenlijk ook niet bij betrokken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja maar waarom moet ze mij hier bij betrekken, dat kan ze ook gewoon laten.
En waarom moet jij dan weer hier komen reageren? Ga dat lekker per PM oplossen met elkaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja maar waarom moet ze mij hier bij betrekken, dat kan ze ook gewoon laten.
Sommigenquote:
Haha jij maakt een taalfout, dus je doet vast VMBO.quote:
quote:
Kom vechten dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha jij maakt een taalfout, dus je doet vast VMBO.
Nee foutje. Ik wou eerst reageren op die quote.quote:
Sorry. Ik kon het niet laten. Hoe oud is Wolvendagen dan dat ze nu pas d'r VMBO heeft gehaald?quote:
Oké, maar je reageert nu toch ook op een quote? Of welke quote dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:31 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nee foutje. Ik wou eerst reageren op die quote.
Ik ben 17. Dat kan je ook aan mij vragen in plaats van aan Chai.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Sorry. Ik kon het niet laten. Hoe oud is Wolvendagen dan dat ze nu pas d'r VMBO heeft gehaald?
Wowah. Didn't see that coming. Het was ook in het algemeen bedoeld. Die quotes vallen me niet zo goed vandaag.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben 17. Dat kan je ook aan mij vragen in plaats van aan Chai.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen dat VMBO wordt gezien als hét afvalputje. Ze gunnen iedereen een diploma. Genoeg mensen nodig die laaggeschoold werk kunnen doen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:31 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nee foutje. Ik wou eerst reageren op die quote.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Sorry. Ik kon het niet laten. Hoe oud is Wolvendagen dan dat ze nu pas d'r VMBO heeft gehaald?
Mens, rot op. Nogmaals, dit is een felicitatietopic.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Wowah. Didn't see that coming. Het was ook in het algemeen bedoeld. Die quotes vallen me niet zo goed vandaag.. Wat is de volgende stap?
Denigrerende ondertoon van heb ik me jou daarquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Je smiley kwam nogal denigrerend over.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Wowah. Didn't see that coming. Het was ook in het algemeen bedoeld. Die quotes vallen me niet zo goed vandaag.. Wat is de volgende stap?
Ach jochiequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen dat VMBO wordt gezien als hét afvalputje. Ze gunnen iedereen een diploma. Genoeg mensen nodig die laaggeschoold werk kunnen doen.
Komt door jou. Ben je trots op je prestatie?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Komt door jou. Ben je trots op je prestatie?
Je kwam als eerst binnenvallen met je gemuik over Mavo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alsof ik de enige ben die zoiets zei.
Mensen die putdeksels stelen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:42 schreef reetveter het volgende:
MBOSCHOOL
Mensen die niet met putdeksels werken!!!!!!
En ook deze uni-leerling (zeg gewoon universiteit) heeft natuurlijk het hele topic doorgelezen.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kwam als eerst binnenvallen met je gemuik over Mavo.Geeft niet hoor. Ik kom er wel.
Hij maakt een grapje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
En ook deze uni-leerling (zeg gewoon universiteit) heeft natuurlijk het hele topic doorgelezen.
Ja gemuik. Je zeikt op zo'n beetje alles.quote:
Was niet de bedoelingquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je smiley kwam nogal denigrerend over.
Ik neem aan dat je met volgende stap op mijn vervolgopleiding doelt. Ik ga 1 jaar MBO4 International Event Management Studies doen en dan kan ik doorstromen naar 3 jaar HBO om diezelfde opleiding af te maken.
Mijn handen jeuken om opmerkingen te typen over het feit dat jij je o zo goed voelt met je havo en wiskunde A (quote:
Faalhaas. Niet direct zo gepikeerd, ik bedoel het goed. Ik plaats alleen niet alle quotes even goed en mik een beetje verkeerd met de smilies, ben al iets te langer wakker!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mens, rot op. Nogmaals, dit is een felicitatietopic.
Fijn als je wilt bitchen maar doe dat dan per PM ofzo. Dit is bedoeld ls gezellig topic en niet als afkattopic. Gewoon opflikkeren dus als jij je niet kan gedragen.
Havoquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn handen jeuken om opmerkingen te typen over het feit dat jij je o zo goed voelt met je havo en wiskunde A (!!)
Op het Albeda ven daarna moet ik nog even kijken waar ik heen ga voor de HBO studie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:44 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling. Waar ga je die studie doen? Een vriendin van mij doet het ook, een studie die je goed bezighoudt!
Tsja dat is niet mijn probleem. Jij komt hier gewoon over als één grote zeiksnol.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Faalhaas. Niet direct zo gepikeerd, ik bedoel het goed. Ik plaats alleen niet alle quotes even goed en mik een beetje verkeerd met de smilies, ben al iets te langer wakker!
Als je dit al zeiksnol modus vindt, lees eens wat beter en stop je jeukende handjes in wat ijsquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja dat is niet mijn probleem. Jij komt hier gewoon over als één grote zeiksnol.
Top als je het niet zo bedoelt maar je kwam wel zo over.
Had ik ook. Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn handen jeuken om opmerkingen te typen over het feit dat jij je o zo goed voelt met je havo en wiskunde A (!!)
Nee. Je zit hier gewoon te kankeren in een felicitatietopic, dat is een feit. Punt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Als je dit al zeiksnol modus vindt, lees eens wat beter en stop je jeukende handjes in wat ijs.
Oke, ik ben 2 jaar geleden geslaagd, heb 2 jaar HBO gedaan en ben nu aan het werk, ik wist ook echt niet wat ik moest doen maar ben er nu inmiddels uitquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op het Albeda ven daarna moet ik nog even kijken waar ik heen ga voor de HBO studie.Het leek me wel leuk en ik wist niet echt wat ik anders moest doen.
Jij geeft dan ook niet af op vmbo'ers, Tamashii wel.quote:
Ja. Jij bent een faalhaas. Punt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee. Je zit hier gewoon te kankeren in een felicitatietopic, dat is een feit. Punt.
Jij mag dat, jij bent sexy.quote:
Wat heb je gedaan voor opleiding en wat doe je nu voor werk?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Oke, ik ben 2 jaar geleden geslaagd, heb 2 jaar HBO gedaan en ben nu aan het werk, ik wist ook echt niet wat ik moest doen maar ben er nu inmiddels uit.
Nee, dat ben jijquote:
Grafische vormgeving.. Ben nu barista en werk in een kroeg achter de bar. In Januari ga ik naar de KMS, eindelijk de actie die ik zoek!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij mag dat, jij bent sexy.
[..]
Wat heb je gedaan voor opleiding en wat doe je nu voor werk?
Droombaan!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Grafische vormgeving.. Ben nu barista en werk in een kroeg achter de bar. In Januari ga ik naar de KMS, eindelijk de actie die ik zoek!
Ah tof! Ik wil volgend jaar in het café hier werken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Grafische vormgeving.. Ben nu barista en werk in een kroeg achter de bar. In Januari ga ik naar de KMS, eindelijk de actie die ik zoek!
Niet echt, maar het is leuk en koffie is lekkerquote:
How you doin?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Als je dit al zeiksnol modus vindt, lees eens wat beter en stop je jeukende handjes in wat ijs.
Snap ik, is ook echt een top baan als het je ligt, veel vaste klanten, altijd wel een praatje en je verdiend geld terwijl je feest!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ah tof! Ik wil volgend jaar in het café hier werken.Mocht niet want ik was geen 18.
En nice!
Ja het lijkt me ook echt leuk om daar te gaan, ik kom daar al heel mijn leven en het is echt supergezellig altijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:53 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Snap ik, is ook echt een top baan als het je ligt, veel vaste klanten, altijd wel een praatje en je verdiend geld terwijl je feest!
Moest die negroïde smiley?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:57 schreef zarGon het volgende:
Fuck yeah! [ afbeelding ].
Gefeliciteerd, damesmeisje. Drie vleespetjes voor jou! [ afbeelding ].
[ afbeelding ].
Ik hoor het morgen pasquote:
Dat uur. Je gaat stuk van de zenuwen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik hoor het morgen pas. Of niet. Dat hoop ik eig eerder
.
Ja, ik was van plan andere te gaan bellen. Maar dadelijk wordt ik zelf gebeldquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat uur. Je gaat stuk van de zenuwen.
Haha ik ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik was van plan andere te gaan bellen. Maar dadelijk wordt ik zelf gebeld_!
Dit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand feliciteren met VMBO. Dit moet een trolltopic zijn.
Dan doe je het niet en blijf je weg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het is idd niet zo'n prestatie naar mijn mening.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar nu kan ze HAVO gaan doen, dat is toch fijn voor haar?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het is idd niet zo'n prestatie naar mijn mening.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan doe je het niet en blijf je weg.
Dat kun je toch moeilijk bepalen voor een ander, weet jij veel wat ze ervoor heeft moeten doen/laten om het te halen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dankjewel!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat kun je toch moeilijk bepalen voor een ander, weet jij veel wat ze ervoor heeft moeten doen/laten om het te halen.
Altijd dat afzeiken van mensen die op een ander niveau zitten, maar ondertussen wel kankeren als de post te laat is, de supermarkt je avondeten niet op voorraad heeft liggen of het afval nog op straat zwerft.
OT: Gefeliciteerd.
True. Een vriend van me deed vwo, maar is uiteindelijk geslaagd met z'n vmbo diploma vanwege pfeiffer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat kun je toch moeilijk bepalen voor een ander, weet jij veel wat ze ervoor heeft moeten doen/laten om het te halen.
Altijd dat afzeiken van mensen die op een ander niveau zitten, maar ondertussen wel kankeren als de post te laat is, de supermarkt je avondeten niet op voorraad heeft liggen of het afval nog op straat zwerft.
OT: Gefeliciteerd.
Ohja. Vanwege Pfeiffer zak je inderdaad van VWO naar VMBO. Die kerel is goed bezig! En maar de schuld geven aan de ziekte van Pfeiffer. Wie houd je dan voor de gek?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
True. Een vriend van me deed vwo, maar is uiteindelijk geslaagd met z'n vmbo diploma vanwege pfeiffer.
Alle neven en nichten en nog een paar aangetrouwde ooms.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ohja. Vanwege Pfeiffer zak je inderdaad van VWO naar VMBO. Die kerel is goed bezig! En maar de schuld geven aan de ziekte van Pfeiffer. Wie houd je dan voor de gek?
en in bepaalde situaties zelfs slimmer dan vwo'ers..quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het is gebleken dat mensen die Havo hebben gedaan op de middelbare school slim en sociaal zijn, Vmbo is dom en sociaal, Vwo is slim en contactgestoord.
Jep. De een heeft er helemaal een lasr van (ik had niet door dat ik het had) en sommigen juist heel erg. Dus loop niet zo te bitchenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ohja. Vanwege Pfeiffer zak je inderdaad van VWO naar VMBO. Die kerel is goed bezig! En maar de schuld geven aan de ziekte van Pfeiffer. Wie houd je dan voor de gek?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jep. De een heeft er helemaal een lasr van (ik had niet door dat ik het had) en sommigen juist heel erg. Dus loop niet zo te bitchen
Ik ook, vwoquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Ik had dit jaar ook pfeiffer, nog steeds overigens. Ben wel geslaagd, voor havo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:32 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ik ook, vwo![]()
In de categorie 'baas boven baas'.
Nee hoor schatje, totally agree with you, dacht dat WD ook vwo deed.
En dat is geen belediging maar een compliment, voornamelijk gebaseerd op haar feilloze gevoel voor de Nederlandse taal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vwo.ik ga dat hierna wellicht ook doen maar ergens heb ik toch geen zin om nog twee jaar op de middelbare school te zitten. Dan ga ik liever hbo journalistiek doen en daarna wellicht universiteit politicologie.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Vreemde manier van feliciteren heb je.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
vwo.ik ga dat hierna wellicht ook doen maar ergens heb ik toch geen zin om nog twee jaar op de middelbare school te zitten. Dan ga ik liever hbo journalistiek doen en daarna wellicht universiteit politicologie.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Vreemde manier van feliciteren heb je.
Check mijn posthistorie, ik weet iig waar het hoort en waar niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is geen feliciteren maar met iemand praten, iets waar jij schijnbaar de kwaliteiten niet voor beschikt.
Zal ik je tevreden stellen? Ik heb havo gedaan, maar wegens omstandigheden ben ik vmbo tl gaan doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Check mijn posthistorie, ik weet iig waar het hoort en waar niet.
Same story, ik heb VWO gedaan m'n eerste 3 jaar en kwam er daarna wegens omstandigheden achter dat het VWO voor mij gewoon bullshit is. Ik kon het op m'n sloffen maar vind universitaire studies iets voor de carriereballetjes, het past niet bij me. Ik wil genieten van het leven en dingen doen die ik leuk vind. Vandaar dat ik toen lekker naar Havo 4 ben gegaan, de Havo heb afgemaakt en nu na 2 jaar HBO eindelijk heb gevonden wat ik wil. Geen enkel middelbareschool diploma is garantie voor je toekomst. Je moet het zelf doen en je kunt er zelf van maken wat je wilt. Ook met een Vmbo papiertje. Plus ik vind Vwo'ers vaak een stuk irritanter dan de mensen van het Vmbo, ik zat in een Vwo+ klas en die lui zijn simpelweg contactgestoord! Laat wel daar dat ik een hekel heb aan de nike-pet jochies met een grote bek, peuk uit de mond en die kutscooters. het is ietsje langer geworden dan gepland maar toch. Go Sanna!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal ik je tevreden stellen? Ik heb havo gedaan, maar wegens omstandigheden ben ik vmbo tl gaan doen.
Ik heb terminale teelbalkanker maar was ook geslaagd voor de havo. Wat is je punt?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Ik had dit jaar ook pfeiffer, nog steeds overigens. Ben wel geslaagd, voor havo.
Nog m'n condoleances voor het verliezen van je linkerbal, rv.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb terminale teelbalkanker maar was ook geslaagd voor de havo. Wat is je punt?
thanks mattiequote:Op donderdag 17 juni 2010 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nog m'n condoleances voor het verliezen van je linkerbal, rv.
Veel plezier met het versnipperen van papier op je kantoorbaan van 8 tot 5.quote:
Daarom. Je kan er met allemaal omwegen komen. En ik snap best dat mensen een verkeerd beeld hebben van VMBO'ers, maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn. Ik ben heus niet dom, ik heb gewoon wegens omstandigheden mijn havo niet afgemaakt. En nu met de opleiding die ik ga doen, kan ik al na 1 jaar doorstromen naar hbo en dat gaat lukken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:42 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Same story, ik heb VWO gedaan m'n eerste 3 jaar en kwam er daarna wegens omstandigheden achter dat het VWO voor mij gewoon bullshit is. Ik kon het op m'n sloffen maar vind universitaire studies iets voor de carriereballetjes, het past niet bij me. Ik wil genieten van het leven en dingen doen die ik leuk vind. Vandaar dat ik toen lekker naar Havo 4 ben gegaan, de Havo heb afgemaakt en nu na 2 jaar HBO eindelijk heb gevonden wat ik wil. Geen enkel middelbareschool diploma is garantie voor je toekomst. Je moet het zelf doen en je kunt er zelf van maken wat je wilt. Ook met een Vmbo papiertje. Plus ik vind Vwo'ers vaak een stuk irritanter dan de mensen van het Vmbo, ik zat in een Vwo+ klas en die lui zijn simpelweg contactgestoord! Laat wel daar dat ik een hekel heb aan de nike-pet jochies met een grote bek, peuk uit de mond en die kutscooters. het is ietsje langer geworden dan gepland maar toch. Go Sanna!
denk het welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je grammatica is dramatisch, heb jij überhaupt wel een diploma?
wat is er fout aan de grammatica dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je grammatica is dramatisch, heb jij überhaupt wel een diploma?
Alsof je niet kunt genieten van het leven met VWO.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:42 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Same story, ik heb VWO gedaan m'n eerste 3 jaar en kwam er daarna wegens omstandigheden achter dat het VWO voor mij gewoon bullshit is. Ik kon het op m'n sloffen maar vind universitaire studies iets voor de carriereballetjes, het past niet bij me. Ik wil genieten van het leven en dingen doen die ik leuk vind. Vandaar dat ik toen lekker naar Havo 4 ben gegaan, de Havo heb afgemaakt en nu na 2 jaar HBO eindelijk heb gevonden wat ik wil. Geen enkel middelbareschool diploma is garantie voor je toekomst. Je moet het zelf doen en je kunt er zelf van maken wat je wilt. Ook met een Vmbo papiertje. Plus ik vind Vwo'ers vaak een stuk irritanter dan de mensen van het Vmbo, ik zat in een Vwo+ klas en die lui zijn simpelweg contactgestoord! Laat wel daar dat ik een hekel heb aan de nike-pet jochies met een grote bek, peuk uit de mond en die kutscooters. het is ietsje langer geworden dan gepland maar toch. Go Sanna!
Omg, wat een domme post.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:42 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Haha je weet niet wat je mist jongen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof je niet kunt genieten van het leven met VWO.![]()
...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha je weet niet wat je mist jongen.Jij denkt dat je nu geniet, omdat je niet beter weet.
Als je niet snapt wat de bedoeling van m'n post is reageer dan ook niet zo dom, je post reflecteert in ieder geval dat je nog veel te leren hebt.quote:
That's not what it says. En ik heb inderdaad niet genoten van het VWO.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof je niet kunt genieten van het leven met VWO.![]()
So fucking what.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:35 schreef zarGon het volgende:
Grmbl, vwo, havo, vmbo, hbo en mbo worden allemaal met kleine letters geschreven.
Nee, jij hebt nog veel te leren gezien jouw generalisaties/kortzichtigheid.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:14 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Als je niet snapt wat de bedoeling van m'n post is reageer dan ook niet zo dom, je post reflecteert in ieder geval dat je nog veel te leren hebt.
DAT JE HET MET KLEINE LETTERS MOET SCHRIJVEN, KUTJE.quote:
Ik generaliseer niet en ben ook niet kortzichtig. Ik heb gewoon een iets andere kijk op dingen dan jij hebt. Daarom is het nog geen domme post. Het is des te kortzichtiger dat het volgens jou een domme post is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, jij hebt nog veel te leren gezien jouw generalisaties/kortzichtigheid.
Niks kortzichtig.quote:
Sorry, piemeltje!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
DAT JE HET MET KLEINE LETTERS MOET SCHRIJVEN, KUTJE.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:37 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik generaliseer niet en ben ook niet kortzichtig. Ik heb gewoon een iets andere kijk op dingen dan jij hebt. Daarom is het nog geen domme post. Het is des te kortzichtiger dat het volgens jou een domme post is.
Wat?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:42 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat heet een mening, kutje. Niks generaliserend, ervaringen. Daarom staat er ook 'vaak'.. Lezen voordat je, je mening uitspreekt wil ook wel eens helpen. En nu wegwezen, fascination, m'n reet.quote:
Kut dat dat jouw ervaring is, bij mij was dat juist niet zo. De Havo zat nog vol met mensen die het humorniveau hadden van een theelepel, bij VWO waren de mensen tenminste normaal.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:42 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Zo zal het altijd zijn. Niemand verloochent zijn afkomst en elke keus die we in het verleden hebben gemaakt is een goede. En dan met name relatief tegenover keuzes van andere mensen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kut dat dat jouw ervaring is, bij mij was dat juist niet zo. De Havo zat nog vol met mensen die het humorniveau hadden van een theelepel, bij VWO waren de mensen tenminste normaal.
Maar goed, ieder zijn ding enzo
Je bent niet erg slim hè.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 03:19 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat heet een mening, kutje. Niks generaliserend, ervaringen. Daarom staat er ook 'vaak'.. Lezen voordat je, je mening uitspreekt wil ook wel eens helpen. En nu wegwezen, fascination, m'n reet.
Dankjewel Suuzieee.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeetje, wat een ZEIKERS in dit topic zeg.Boeiend of iemand VMBO, HAVO of VWO doet. Sowieso, wees er trots op dat er nog enkele VMBO-ers zijn die de Nederlandse taal fatsoenlijk beheersen en geen woorden zoals "fatsoendelijk" gebruiken.
Gefeliciteerd Sanna.
Analyseer je eigen stuk nog eens. Je kon het vwo gewoon niet meer aan icm de dingen die je graag wilde doen; jammer voor je dat andere mensen het wel kunnen! Volgens mij werd je ook nog gepest in de brugklasquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:42 schreef Rockabella het volgende:
[..]
(...) Ik kon het op m'n sloffen maar vind universitaire studies iets voor de carriereballetjes, het past niet bij me. Ik wil genieten van het leven en dingen doen die ik leuk vind. Vandaar dat ik toen lekker naar Havo 4 ben gegaan, (...) Plus ik vind Vwo'ers vaak een stuk irritanter dan de mensen van het Vmbo, ik zat in een Vwo+ klas en die lui zijn simpelweg contactgestoord!(...)
Ik mis de hoofdletters en punten, komma's, apostrofs, et cetera.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:36 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
wat is er fout aan de grammatica dan?
En hoort anders ook geen komma voor 'et cetera'.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik mis de hoofdletters en punten, komma's, apostrofs, et cetera.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:29 schreef ThePianoMan het volgende:
O ja; op je 15/16e al weten dat de uni alleen voor carriereballetjes zijn!!stop dan met school als je geen carriere wil maken.. Kortzichtig persoontje.
Beter te veel dan te weinig.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:37 schreef Chule het volgende:
[..]
En hoort anders ook geen komma voor 'et cetera'.
Wat ben jij een ontzettende mongolquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:42 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Je weet niet eens in welk land ik woon, misschien hoort het daar wel zo.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:18 schreef Chule het volgende:
[..]
Nee, het is correct of incorrect. Laatste dus.
Dit is een Nederlands forum waar we met z'n allen gezellig Nederlands praten.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je weet niet eens in welk land ik woon, misschien hoort het daar wel zo.
Ik moest kkhard lachen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:28 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al vrij vroeg door, dankzij iets wat ik jou nooit zal gunnen. Het doet verschrikkelijk pijn en het iets wat ik nooit met jullie zal delen. All I can say, ik hoop dat jij het nooit hoeft mee te maken! En dat meen ik vanuit het diepste van mijn hart. Laat mij m'n mening hebben!
Het is ook kkgrappig als je vader 8 jaar kk heeft en er dan aan overlijdt.quote:
Ik ben niet jaloers op het Vwo. Ik heb gekozen om mijn aandacht op m'n pa te richten inplaats op school. En op die manier heb ik nog 2 jaar meer aandacht aan hem kunnen spenderen ipv. me stuk te werken op het leren waar ik me door zijn ziekte niet op kon concentreren. En ik ben nooit gepest neequote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:26 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Analyseer je eigen stuk nog eens. Je kon het vwo gewoon niet meer aan icm de dingen die je graag wilde doen; jammer voor je dat andere mensen het wel kunnen! Volgens mij werd je ook nog gepest in de brugklas
Afgeven op het vwo; alleen voor de jaloerse bobo's.
Goed van je dat je gekozen hebt voor je papa, zou ik ook doenquote:Op zondag 20 juni 2010 18:00 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers op het Vwo. Ik heb gekozen om mijn aandacht op m'n pa te richten inplaats op school. En op die manier heb ik nog 2 jaar meer aandacht aan hem kunnen spenderen ipv. me stuk te werken op het leren waar ik me door zijn ziekte niet op kon concentreren. En ik ben nooit gepest nee.
Kortzichtige klootzakken genoeg hier in dit topic, ik heb iets meegemaakt wat me dusdanig beinvloedt heeft dat ik deze mening heb opgebouwd. Ik ben niet zo prestatie gericht als de meeste mensen, ik leef veel liever m'n leventje zoals ik dat wil in plaats van wat goed voor me zou zijn..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |