abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82992641
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:14 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Als je niet snapt wat de bedoeling van m'n post is reageer dan ook niet zo dom, je post reflecteert in ieder geval dat je nog veel te leren hebt.
Nee, jij hebt nog veel te leren gezien jouw generalisaties/kortzichtigheid.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_82992737
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:17 schreef Rockabella het volgende:

[..]

So fucking what.
DAT JE HET MET KLEINE LETTERS MOET SCHRIJVEN, KUTJE.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2010 18:45:00 ]
pi_82993014
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Omg, wat een domme post.
Inderdaad, nogal kortzichtig.
pi_82997124
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee, jij hebt nog veel te leren gezien jouw generalisaties/kortzichtigheid.
Ik generaliseer niet en ben ook niet kortzichtig. Ik heb gewoon een iets andere kijk op dingen dan jij hebt. Daarom is het nog geen domme post. Het is des te kortzichtiger dat het volgens jou een domme post is.
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
pi_82997136
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:51 schreef Chule het volgende:

[..]

Inderdaad, nogal kortzichtig.
Niks kortzichtig.
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
pi_82997147
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

DAT JE HET MET KLEINE LETTERS MOET SCHRIJVEN, KUTJE.
Sorry, piemeltje!
pi_82997477
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:37 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Ik generaliseer niet en ben ook niet kortzichtig. Ik heb gewoon een iets andere kijk op dingen dan jij hebt. Daarom is het nog geen domme post. Het is des te kortzichtiger dat het volgens jou een domme post is.
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:42 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Same story, ik heb VWO gedaan m'n eerste 3 jaar en kwam er daarna wegens omstandigheden achter dat het VWO voor mij gewoon bullshit is. Ik kon het op m'n sloffen maar vind universitaire studies iets voor de carriereballetjes, het past niet bij me. Ik wil genieten van het leven en dingen doen die ik leuk vind. Vandaar dat ik toen lekker naar Havo 4 ben gegaan, de Havo heb afgemaakt en nu na 2 jaar HBO eindelijk heb gevonden wat ik wil. Geen enkel middelbareschool diploma is garantie voor je toekomst. Je moet het zelf doen en je kunt er zelf van maken wat je wilt. Ook met een Vmbo papiertje. Plus ik vind Vwo'ers vaak een stuk irritanter dan de mensen van het Vmbo, ik zat in een Vwo+ klas en die lui zijn simpelweg contactgestoord! Laat wel daar dat ik een hekel heb aan de nike-pet jochies met een grote bek, peuk uit de mond en die kutscooters. het is ietsje langer geworden dan gepland maar toch. Go Sanna!
Wat?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_83002583
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

[..]

Wat?
All good things are wild and free.
pi_83003599
Het is aan hier.
pi_83011432
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

[..]

Wat?
Dat heet een mening, kutje. Niks generaliserend, ervaringen. Daarom staat er ook 'vaak'.. Lezen voordat je, je mening uitspreekt wil ook wel eens helpen. En nu wegwezen, fascination, m'n reet.
pi_83013322
quote:

[..]

Same story, ik heb VWO gedaan m'n eerste 3 jaar en kwam er daarna wegens omstandigheden achter dat het VWO voor mij gewoon bullshit is. Ik kon het op m'n sloffen maar vind universitaire studies iets voor de carriereballetjes, het past niet bij me. Ik wil genieten van het leven en dingen doen die ik leuk vind. Vandaar dat ik toen lekker naar Havo 4 ben gegaan, de Havo heb afgemaakt en nu na 2 jaar HBO eindelijk heb gevonden wat ik wil. Geen enkel middelbareschool diploma is garantie voor je toekomst. Je moet het zelf doen en je kunt er zelf van maken wat je wilt. Ook met een Vmbo papiertje. Plus ik vind Vwo'ers vaak een stuk irritanter dan de mensen van het Vmbo, ik zat in een Vwo+ klas en die lui zijn simpelweg contactgestoord! Laat wel daar dat ik een hekel heb aan de nike-pet jochies met een grote bek, peuk uit de mond en die kutscooters. het is ietsje langer geworden dan gepland maar toch. Go Sanna!
Kut dat dat jouw ervaring is, bij mij was dat juist niet zo. De Havo zat nog vol met mensen die het humorniveau hadden van een theelepel, bij VWO waren de mensen tenminste normaal.

Maar goed, ieder zijn ding enzo
pi_83014338
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:16 schreef Rookert het volgende:

[..]

Kut dat dat jouw ervaring is, bij mij was dat juist niet zo. De Havo zat nog vol met mensen die het humorniveau hadden van een theelepel, bij VWO waren de mensen tenminste normaal.

Maar goed, ieder zijn ding enzo
Zo zal het altijd zijn. Niemand verloochent zijn afkomst en elke keus die we in het verleden hebben gemaakt is een goede. En dan met name relatief tegenover keuzes van andere mensen.
pi_83014504
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 03:19 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Dat heet een mening, kutje. Niks generaliserend, ervaringen. Daarom staat er ook 'vaak'.. Lezen voordat je, je mening uitspreekt wil ook wel eens helpen. En nu wegwezen, fascination, m'n reet.
Je bent niet erg slim hè.
pi_83016637
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeetje, wat een ZEIKERS in dit topic zeg. Boeiend of iemand VMBO, HAVO of VWO doet. Sowieso, wees er trots op dat er nog enkele VMBO-ers zijn die de Nederlandse taal fatsoenlijk beheersen en geen woorden zoals "fatsoendelijk" gebruiken.

Gefeliciteerd Sanna.
Dankjewel Suuzieee.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_83017134
quote:

[..]

(...) Ik kon het op m'n sloffen maar vind universitaire studies iets voor de carriereballetjes, het past niet bij me. Ik wil genieten van het leven en dingen doen die ik leuk vind. Vandaar dat ik toen lekker naar Havo 4 ben gegaan, (...) Plus ik vind Vwo'ers vaak een stuk irritanter dan de mensen van het Vmbo, ik zat in een Vwo+ klas en die lui zijn simpelweg contactgestoord!(...)
Analyseer je eigen stuk nog eens. Je kon het vwo gewoon niet meer aan icm de dingen die je graag wilde doen; jammer voor je dat andere mensen het wel kunnen! Volgens mij werd je ook nog gepest in de brugklas

Afgeven op het vwo; alleen voor de jaloerse bobo's.
pi_83017208
O ja; op je 15/16e al weten dat de uni alleen voor carriereballetjes zijn!! stop dan met school als je geen carriere wil maken.. Kortzichtig persoontje.
pi_83025732
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:36 schreef ThePianoMan het volgende:

[..]

wat is er fout aan de grammatica dan?
Ik mis de hoofdletters en punten, komma's, apostrofs, et cetera.
pi_83026015
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:27 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Ik mis de hoofdletters en punten, komma's, apostrofs, et cetera.
En hoort anders ook geen komma voor 'et cetera'.
pi_83026147

[ Bericht 47% gewijzigd door wolvendagen op 19-06-2010 19:13:30 ]
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_83027283
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:29 schreef ThePianoMan het volgende:
O ja; op je 15/16e al weten dat de uni alleen voor carriereballetjes zijn!! stop dan met school als je geen carriere wil maken.. Kortzichtig persoontje.

Ja, dat had ik al vrij vroeg door, dankzij iets wat ik jou nooit zal gunnen. Het doet verschrikkelijk pijn en het iets wat ik nooit met jullie zal delen. All I can say, ik hoop dat jij het nooit hoeft mee te maken! En dat meen ik vanuit het diepste van mijn hart. Laat mij m'n mening hebben!
pi_83047565
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:37 schreef Chule het volgende:

[..]

En hoort anders ook geen komma voor 'et cetera'.
Beter te veel dan te weinig.
  zondag 20 juni 2010 @ 11:14:10 #172
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_83047848
quote:

[..]

Wat ben jij een ontzettende mongol
Words cannot describe this shit
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_83047932
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:00 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Beter te veel dan te weinig.
Nee, het is correct of incorrect. Laatste dus.
pi_83048427
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:18 schreef Chule het volgende:

[..]

Nee, het is correct of incorrect. Laatste dus.
Je weet niet eens in welk land ik woon, misschien hoort het daar wel zo.
pi_83048857
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:40 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Je weet niet eens in welk land ik woon, misschien hoort het daar wel zo.
Dit is een Nederlands forum waar we met z'n allen gezellig Nederlands praten.
pi_83051451
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:28 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Ja, dat had ik al vrij vroeg door, dankzij iets wat ik jou nooit zal gunnen. Het doet verschrikkelijk pijn en het iets wat ik nooit met jullie zal delen. All I can say, ik hoop dat jij het nooit hoeft mee te maken! En dat meen ik vanuit het diepste van mijn hart. Laat mij m'n mening hebben!
Ik moest kkhard lachen.
pi_83063331
quote:
Op zondag 20 juni 2010 13:17 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik moest kkhard lachen.
Het is ook kkgrappig als je vader 8 jaar kk heeft en er dan aan overlijdt.
pi_83063521
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:26 schreef ThePianoMan het volgende:

[..]

Analyseer je eigen stuk nog eens. Je kon het vwo gewoon niet meer aan icm de dingen die je graag wilde doen; jammer voor je dat andere mensen het wel kunnen! Volgens mij werd je ook nog gepest in de brugklas

Afgeven op het vwo; alleen voor de jaloerse bobo's.
Ik ben niet jaloers op het Vwo. Ik heb gekozen om mijn aandacht op m'n pa te richten inplaats op school. En op die manier heb ik nog 2 jaar meer aandacht aan hem kunnen spenderen ipv. me stuk te werken op het leren waar ik me door zijn ziekte niet op kon concentreren. En ik ben nooit gepest nee .

Kortzichtige klootzakken genoeg hier in dit topic, ik heb iets meegemaakt wat me dusdanig beinvloedt heeft dat ik deze mening heb opgebouwd. Ik ben niet zo prestatie gericht als de meeste mensen, ik leef veel liever m'n leventje zoals ik dat wil in plaats van wat goed voor me zou zijn..
pi_83063592
Laat ook maar.
All good things are wild and free.
pi_83076537
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:00 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Ik ben niet jaloers op het Vwo. Ik heb gekozen om mijn aandacht op m'n pa te richten inplaats op school. En op die manier heb ik nog 2 jaar meer aandacht aan hem kunnen spenderen ipv. me stuk te werken op het leren waar ik me door zijn ziekte niet op kon concentreren. En ik ben nooit gepest nee .

Kortzichtige klootzakken genoeg hier in dit topic, ik heb iets meegemaakt wat me dusdanig beinvloedt heeft dat ik deze mening heb opgebouwd. Ik ben niet zo prestatie gericht als de meeste mensen, ik leef veel liever m'n leventje zoals ik dat wil in plaats van wat goed voor me zou zijn..
Goed van je dat je gekozen hebt voor je papa, zou ik ook doen MAAR dan hoeft heel het VWO toch niet kut te zijn Je doet uitspraken over het VWO op grond van jouw eigen belevenis en zegt vervolgens 'ja het is mijn mening' , maar je presenteert het op een feitenblaadje. Nogmaals.. prima dat je je eigen mening hebt, maar mensen over een kam scheren = Dan ben je inderdaad kortzichtig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')