Dat maakt macht van je he. Onbereikbaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht even hoopvol dat ie MIJ uit etebn ging vragen, of m'n nr ging vragen of zo![]()
![]()
![]()
![]()
De meligheid slaat toequote:Thom [11:45 AM]: Serienummer dus, witte lange sticker op de onderkant. kan je dat vanmiddag voordat je weggaat dit nog even doorgeven? voordat je gaat eten samen met SAP
Stephan van [11:46 AM]:
Ik zal proberen 5 min niet aan SAP te denken en dan ff te ontdocken en kijken. Maar tis moeilijk zeg ik je, moeilijk!
Thom [11:48 AM]: haha begrijp ik.. SAP spookt de hele dag in je hoofd! zelfs in dromen
Stephan van [11:48 AM]: Ik vraag me wel af wie die GUI dan is. Of is dat de achternaam van SAP?
Thom [11:49 AM]: Ja wist je dat niet? SAP GUI! ok genoeg fruitSAP
Stephan van [11:50 AM]: Ja, beter chocomel
Thom [11:51 AM]: chocosap
Stephan van [11:51 AM]: O jij gaat met chocosap uit eten?
Thom [11:52 AM]: We gaan vanavond naar de kroeg een sapje drinken denk ik
Stephan van [11:52 AM]: Mocht ik op dat moment met Sap Gui langskomen, dan roep ik wel even hoi
Thom [11:53 AM]: ja isgoed
Stephan van [11:53 AM]: Ik denk sowieso dat het familie is, die Sap Gui en Choco Sap
Thom [11:53 AM]: Nee denk ik niet.. Choco Sap heeft een andere huidskleur
Stephan van [11:54 AM]: Multiculti SAP-familie?
Thom [11:55 AM]: ja ik zat net al te denken.. moeder SAP heeft meerdere mannensapjes gehad
Stephan van [11:55 AM]: Wat een sloerie-SAP!
Thom [11:56 AM]:ja he! ik ga lunchen... zonder choco sap
Stephan van [11:57 AM]: Dus dat zijn allemaal halfsapjes
Stephan van [11:57 AM]: ja snap ik, ik zou chocosap ff laten rusten. Wie weet is die net als de moeder!
Thom [11:58 AM]: wat ik al niet allemaal heb gedaan met choco sap!
Stephan van [11:58 AM]:Ik hoop voor je dat dat veilig was, anders krijg je sapziektes!
Thom [12:00 PM]: hohoho ik heb het niet over zulke dingennouja ik ga iig lunchen! byebye
Stephan van [12:01 PM]: Bye!
Sorry het moest even vlug tussen boze collega's en klanten door...quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef RealZeus het volgende:
Die TT![]()
Leer het nou eens: het is Singles, niet singels.
Een single is heel wat anders dan een singel.
Mjaquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De meligheid slaat toe
Enne.... byebye?
Vrijdagmiddag? Nu al?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De meligheid slaat toe
Enne.... byebye?
schattig hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De meligheid slaat toe
Enne.... byebye?
Dan ga ik al naar Awake. Maar zag dat Alain Clarke ook komt, misschien neem ik huisgenootje wel mee daarnaartoe.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:57 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
26 juni, clubdubb met brutuzzz en gomez bijvoorbeeld.
Ik ben vrijgzelquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet dat we allemaal geil en nat zijn enzo maar je kan overdrijven..
Dat ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
MjaMet andere woorden: GEEF ME DAT SERIENUMMER EN DAN OPBOKKEN
das in oktober pas. .quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan ga ik al naar Awake. Maar zag dat Alain Clarke ook komt, misschien neem ik huisgenootje wel mee daarnaartoe.
Ik ben niet nat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet dat we allemaal geil en nat zijn enzo maar je kan overdrijven..
Wel vastgelegd, toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef zwaaibaai het volgende:
iemand letterlijk zien schuimbekken omdat zijn laptop niet werkt blijft toch een prachtig gezicht...
*slice across the neck with nails*quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat maakt macht van je he. Onbereikbaar.
Veel plezier ermee
Ik bedoelde meer: Welke zichzelf respecterende jonge man roept "byebye!"quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
MjaMet andere woorden: GEEF ME DAT SERIENUMMER EN DAN OPBOKKEN
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:11 schreef Tally het volgende:
26 juni ga ik naar de TT. Maar ik zie dat een beetje in het water vallen
Ik begrijp dat je dat bedoeldequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: Welke zichzelf respecterende jonge man roept "byebye!"
Staan op naamquote:
Egnie. Hij kwebbelt net zo hard terug.quote:
Ik niet iig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:11 schreef Ang3l het volgende:
Homo's? (dat hoop je hequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuk! Maar hoezo het water in?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:11 schreef Tally het volgende:
26 juni ga ik naar de TT. Maar ik zie dat een beetje in het water vallen
Ja, erg he. Misschien helpt het dat ik toen 17 was en nog jong en onbezonnen.quote:
Nooit!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*slice across the neck with nails*
Be gone.
het lichtpuntje van de gemiddelde it-er in zijn uitzichtloze bestaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef zwaaibaai het volgende:
iemand letterlijk zien schuimbekken omdat zijn laptop niet werkt blijft toch een prachtig gezicht...
Jup. 19.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Egnie. Hij kwebbelt net zo hard terug.
En hier toen ie hier zat ging ie ook allemaal dingen over me vragen.
En ik dus ook maar over hem... volgens mij is ie echt heel jong!
Dit is zijn 3e jaars stage van het ROC... dan ben je... 19 of zo?
Ziekenhuisgedoe. De vorige keer wilde mijn lichaam niet luisteren en maakte niets aan. Nu mag je tussen de 5 en 10 follikels hebben en ik heb er 19quote:
Ik ga die van mij ook ff slopen. Dan moet de stagiair weer komenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef zwaaibaai het volgende:
Het is ook een kutberoep natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:14 schreef dawg het volgende:
[..]
het lichtpuntje van de gemiddelde it-er in zijn uitzichtloze bestaan?
wat was et geworden?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:14 schreef vencodark het volgende:
Zo, dat smaakte.En nu weer aan het werk.
Maak je geen illusies. Wat ziet die jonge knul nou in een oude vent zoals jij?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Egnie. Hij kwebbelt net zo hard terug.
En hier toen ie hier zat ging ie ook allemaal dingen over me vragen.
En ik dus ook maar over hem... volgens mij is ie echt heel jong!
Dit is zijn 3e jaars stage van het ROC... dan ben je... 19 of zo?
Dat blijft het ook, vandaar ook andere projectjes.quote:
te veel is wel beter dan niets? of euhmm?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ziekenhuisgedoe. De vorige keer wilde mijn lichaam niet luisteren en maakte niets aan. Nu mag je tussen de 5 en 10 follikels hebben en ik heb er 19
Dus ik zie mezelf ziek in bed komen te liggen.
Met deze TT? Free lunchquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. Wat ziet die jonge knul nou in een oude vent zoals jij?
Te veel is levensgevaarlijk. Daarom moet ik nu ook nog vaker terugkomen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
te veel is wel beter dan niets? of euhmm?
Ang3l is niet oudquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wat er tussen gezeten heeft zeg maar. Ik was... 21.quote:
Wat friet en soort partjes aardappel met het schilletje.quote:
behalve dat lichtpuntje he, zo nu en dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:16 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat blijft het ook, vandaar ook andere projectjes.
Een geile bicurious tiener mag ook hoorquote:
quote:
Ben je ouder dan Ang3l dat je dit zegt?quote:
nou daar ben je weer mooi klaar meequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:17 schreef Tally het volgende:
Te veel is levensgevaarlijk. Daarom moet ik nu ook nog vaker terugkomen.
Gast! Je bent 22! Wat ga je daar doen tussen de 16 jarigenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:17 schreef Rifoki het volgende:
Gaat er dit weekend nog iemand naar Breakfest?
Hopelijk gaat het snel beterquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Te veel is levensgevaarlijk. Daarom moet ik nu ook nog vaker terugkomen.
Er komt echt niemand waarvoor ik dat pokke-eind naar Landgraaf zou willen reizen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:17 schreef Rifoki het volgende:
Nee. Als het zo door gaat wel. Daarom krijg ik nu ook minder medicijnen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:18 schreef rival het volgende:
[..]
nou daar ben je weer mooi klaar mee
je bent toch niet in gevaar op het moment?
half jaartjequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ben je ouder dan Ang3l dat je dit zegt?
Een leraar in de lust en liefde van male lovers?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wilde alleen aantonen dat het niet bezigen van "byebye" niet aan een bepaalde leeftijd gebonden is.quote:
Weer een beetje in je mond gekotst?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een leraar in de lust en liefde van male lovers?
Ew. Ik werd er zelf een beetje misselijk van
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:19 schreef Tally het volgende:
Nee. Als het zo door gaat wel. Daarom krijg ik nu ook minder medicijnen.
Ik heb je kroon trouwens omghesmolten en er een leuke cockring van gemaakt. Zo sta je dicht bij m'n ballen, waar je hoortquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ben je ouder dan Ang3l dat je dit zegt?
ja en? nog makkelijker dan maakt zij het voor jequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan.Maar mijn moeder is thuis.
Het verkleint in ieder geval de kans om Stoner een handje te gevenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
en dat verkleint ook meteen de kansen op een goede afloop van waar we mee bezig zijn? of wat?
Don;t worry. I swallow.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weer een beetje in je mond gekotst?
Nee gek, dan moet ik delen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:22 schreef rival het volgende:
[..]
ja en? nog makkelijker dan maakt zij het voor je
Sterkte Tal.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ben afgelopen zondag nog op dat terrein geweest.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:17 schreef Rifoki het volgende:
Dat is dan wel een megaring geworden lijkt me! Over een paar jaar hangt je zaakje tussen je knietjes. Veel plezier ermeequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb je kroon trouwens omghesmolten en er een leuke cockring van gemaakt. Zo sta je dicht bij m'n ballen, waar je hoort
Dank je. Ik baal alleen zo dat mijn lichaam niet een keer normaal kan doenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sterkte Tal.
Ik hoop echt voor je dat het allemaal een keer lukt.
Ik kan me in de verste verte niet voorstellen hoe het voor je moet zijn, maar ik gun je die kleine des te meer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Dank je. Ik baal alleen zo dat mijn lichaam niet een keer normaal kan doen
Het is hollen of stil staan. En op dit moment is het berg af rennen lijkt het
En nu heb ik een dipje. En wil ik eigenlijk vet etenMja
Hein hein heinquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me in de verste verte niet voorstellen hoe het voor je moet zijn, maar ik gun je die kleine des te meer.
Sterkte ermee Tal.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:19 schreef Tally het volgende:
quote:
Ditquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, heel singles leeft met je mee babe!
Komt ie lager bij de grond. Wederom dus waar je hoortquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is dan wel een megaring geworden lijkt me! Over een paar jaar hangt je zaakje tussen je knietjes. Veel plezier ermee
Wie ben jij en wat zeg je'?quote:
Okequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ontbijten met frituur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan.Maar mijn moeder is thuis.
Echt nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel liefquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
OkeNu heb ik dus zo'n MI dat als ik morgen op die stoel wijdbeens lig, iedereen van Singles over mijn schouder mee kijkt
Je denkt echt dat Singles aan je schouderkant zou staan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
OkeNu heb ik dus zo'n MI dat als ik morgen op die stoel wijdbeens lig, iedereen van Singles over mijn schouder mee kijkt
Ik iig niet wat ik moet morgen naar schoolquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan met de hedendaagse techniek.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ah, weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Is de e.o.a. kloon of klapjosti die in random topics random onzin uitkraamt.
De mannen (hetero) over de schouder van de gyn en de rest (en Ang3l) over mijn schouderquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je denkt echt dat Singles aan je schouderkant zou staan?
Auquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]Allemaal mogen we een keer het eendebekje vasthouden!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dood aan de eendenbekquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]Allemaal mogen we een keer het eendebekje vasthouden!
[ afbeelding ]
Ik had niet dezelfde Mac in gedachtenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:28 schreef Tally het volgende:
En ik denk dat ik mezelf trakteer op de mac
Owh maar ik maak me ook niet de illusie dat men wil kijken naar mijn doos. Die heeft "iedereen" wel gezienquote:
Vaseline in de neusholtes, zonnebril op en zo min mogelijk praten als je buiten bentquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef RealZeus het volgende:
Leuk hoor, hooikoorts, maar je moet er geen last van hebben.
Welke dan wel?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had niet dezelfde Mac in gedachten.
Ik zal daar nooit belanden, maar blijf jezelf maar van alles wijsmaken als je je daardoor beter voelt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt ie lager bij de grond. Wederom dus waar je hoort
Ik probeer het eerst wel met een tabletje Allerfréquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vaseline in de neusholtes, zonnebril op en zo min mogelijk praten als je buiten bent
dat zou idd al een hele vooruitgang zijn ja.quote:
Maakt niet uitquote:
Die met de aangevreten Appelquote:
De nieuwe held van de vrouwen!quote:
Ingebouwde sprinkler is de volgende stap.quote:
Die heb ikquote:
Nou, door jullie mannen hebben wij dat soort dingen nodig? Zwangerschappen, SOA-tests, spiraaltjes zetten, het is allemaal jullie schuld!quote:
Squirten krijgt zo een heel andere betekenis.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ingebouwde sprinkler is de volgende stap.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
dat zou idd al een hele vooruitgang zijn ja.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Maakt niet uitZe verwarmen hem eerst voor ze hem dr in vrotten
Die eendebek die ik er in krijg is altijd verwarmt. Soms een beetje te warmquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, door jullie mannen hebben wij dat soort dingen nodig? Zwangerschappen, SOA-tests, spiraaltjes zetten, het is allemaal jullie schuld!
Mooi hequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, door jullie mannen hebben wij dat soort dingen nodig? Zwangerschappen, SOA-tests, spiraaltjes zetten, het is allemaal jullie schuld!
En dan vinden we het nog gek dat vrouwen ons oplossingsgericht denken niet altijd op prijs stellenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi heHoe we de problemen zelf maken en dan als held met de oplossing komen
Indd. mannen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar loop je gelukkig geen SOA van opquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:34 schreef Tally het volgende:
Die eendebek die ik er in krijg is altijd verwarmt. Soms een beetje te warm
Dat ding ff onder de warme kraan houden helpt niet echt naar mijn idee.quote:
Oh, is dat het?quote:
Ik voelde het weerquote:
Dat is natuurlijk gespeeldquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan vinden we het nog gek dat vrouwen ons oplossingsgericht denken niet altijd op prijs stellen.
Ik heb dat een keer gehad met McDreamy. Ik had een meningsverschil met een vriendin en dat zat me dwars, dus ik had het daar met hem over. Waarop hij allerlei oplossingen ging aandragen wat ik kon doen om het op te lossen. Waarop ik zei: Je snapt het niet, ik kan het zelf ook wel oplossen, en dat is ook niet zo moeilijk, maar ik wil er gewoon ff over zeiken!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan vinden we het nog gek dat vrouwen ons oplossingsgericht denken niet altijd op prijs stellen.
Hey hey hey, niet zo flauw he!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Is de e.o.a. kloon of klapjosti die in random topics random onzin uitkraamt.
Gaat het om de teleurstelling dat een eendebek niet van echte eend gemaakt blijkt?quote:
In zijn verdediging, dat is niet altijd even duidelijk. Mannen die het 'goed' doen hebben grotendeels door ervaring geleerd om het zekere voor het onzekere te nemen, maar dat is iets anders dan duidelijkheidquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gehad met McDreamy. Ik had een meningsverschil met een vriendin en dat zat me dwars, dus ik had het daar met hem over. Waarop hij allerlei oplossingen ging aandragen wat ik kon doen om het op te lossen. Waarop ik zei: Je snapt het niet, ik kan het zelf ook wel oplossen, en dat is ook niet zo moeilijk, maar ik wil er gewoon ff over zeiken!
Wie is nou weer mcdreamy?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gehad met McDreamy. Ik had een meningsverschil met een vriendin en dat zat me dwars, dus ik had het daar met hem over. Waarop hij allerlei oplossingen ging aandragen wat ik kon doen om het op te lossen. Waarop ik zei: Je snapt het niet, ik kan het zelf ook wel oplossen, en dat is ook niet zo moeilijk, maar ik wil er gewoon ff over zeiken!
Dr ex/collega/zeikerd/mieperd.quote:
Oh die.quote:
Dude. Als je nou niet de passant had uitgehangen de laatste maanden, had je dat geweten.quote:
Autch!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat dat ding ingebracht wordt gevolgd door een hoop gesis en een wolkje stoom.
geen sex dus voor jou, als je de consequenties niet aan kan!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:40 schreef Myraela het volgende:
Ik word een beetje akelig van het eendenbek idee.
Je leest de Donald Duck voortaan toch anders?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:40 schreef Myraela het volgende:
Ik word een beetje akelig van het eendenbek idee.
Met van die achteruit-rij-piepjes.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook.
ik zag tally opspringen alsof ze net in een te heet bad staptequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook.
Strak plan. Ik word de nieuwe heilige maagd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
geen sex dus voor jou, als je de consequenties niet aan kan!
Objects in mirror can be even larger than they appearquote:
Vind het niet echt een goede benaming voor hem eigenlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dude. Als je nou niet de passant had uitgehangen de laatste maanden, had je dat geweten.
En daarbij, je weet wel wie het is, maar buiten fok noem ik hem uiteraard anders.
goed idee!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:42 schreef Myraela het volgende:
Strak plan. Ik word de nieuwe heilige maagd.
blame it on the dreamsquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vind het niet echt een goede benaming voor hem eigenlijk
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Strak plan. Ik word de nieuwe heilige maagd.
Dan had je de voorgeschiedenis maar beter mee moeten krijgen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vind het niet echt een goede benaming voor hem eigenlijk
Hij kwam over als een slechte bijrol uit een ziekenhuissoap?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan had je de voorgeschiedenis maar beter mee moeten krijgen.
Heilig is helemaal hip. En jij bent geen goede maagd, jij kan niet onbevlekt zwanger raken! Zo gaat het sprookje.quote:
Je zal maar zo'n lolbroek hebben als dokterquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Achteruitrijpiepjes gevolgd door gesis ken ik, maar niet in combinatie met stoom.
Dat zou wel een wonder vereisen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef Myraela het volgende:
En jij bent geen goede maagd, jij kan niet onbevlekt zwanger raken!
Neuh, niet nodig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan had je de voorgeschiedenis maar beter mee moeten krijgen.
Na het noemen van zijn leeftijd, want dat hoort zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef Belsezar het volgende:
"Hier komt de eendenbek" en dan begint hij donald duck na te doen ofzo
Ik kan ook niet bevlekt zwanger raken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heilig is helemaal hip. En jij bent geen goede maagd, jij kan niet onbevlekt zwanger raken! Zo gaat het sprookje.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je zal maar zo'n lolbroek hebben als dokter
"Hier komt de eendenbek" en dan begint hij donald duck na te doen ofzo
Zeg nooit, nooit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kan ook niet bevlekt zwanger raken.
Jawel, want dan had je geweten dat die benaming briljant was.quote:
Zit Han Peekel er dan ook bij?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Na het noemen van zijn leeftijd, want dat hoort zo.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij gebrek aan baarmoeder en eierstokken zie ik mezelf niet zwanger worden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg nooit, nooit.
Oh, je zei nergens nooit.![]()
Ik ben Kluts en ik doe Woody Woodpecker na.quote:
val jij dus ook mooi af!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heilig is helemaal hip. En jij bent geen goede maagd, jij kan niet onbevlekt zwanger raken! Zo gaat het sprookje.
volgens mij zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben Kluts en ik doe Woody Woodpecker na.
(hoe typ je dat in godsnaam uit.)
Nee hoor, KI wil ik geen wonder noemenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou wel een wonder vereisen.
Oh wacht...
Je zegt het maar ik zie het niet voor me. Misschien moet je een karakter uitzoeken wat beter bij je past.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:50 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben RealZeus, ik ben 33 jaar en ik doe Roadrunner na:
Miepmiepzoefff
Zoals?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zegt het maar ik zie het niet voor me. Misschien moet je een karakter uitzoeken wat beter bij je past.
Ik vind RZ ook meer Elmer Fudd, maar hoe doe je die na?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:53 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben Bugs wel, lekker makkelijk en altijd tof
Ik ben net Tazmanian Devil. Overal waar ik kom kom ik als een wervelwind achter en laat een tyfuszooi achter.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:53 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben Bugs wel, lekker makkelijk en altijd tof
Al vergeven!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben net Tazmanian Devil. Overal waar ik kom kom ik als een wervelwind achter en laat een tyfuszooi achter.
Je bedoelt dat ik op Betty Boop lijk?quote:
Dat was iig het eerste tekenfilm karakter waar ik aan dacht, toen je vroeg welke het beste bij je past.quote:
Geloof me, het past beter bij mij.quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind RZ ook meer Elmer Fudd, maar hoe doe je die na?
[ afbeelding ]
Het is iig altijd beter nog dat zeggen dat ik op Zwarte Magica lijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat was iig het eerste tekenfilm karakter waar ik aan dacht, toen je vroeg welke het beste bij je past.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind RZ ook meer Elmer Fudd, maar hoe doe je die na?
[ afbeelding ]
Had gekund toch.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
wil je beweren dat je nog onbevlekt bent?
Met die roze UI eerder Katrien Duck.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:58 schreef Kluts het volgende:
Het is iig altijd beter nog dat zeggen dat ik op Zwarte Magica lijk.
Madam Mikmak?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is iig altijd beter nog dat zeggen dat ik op Zwarte Magica lijk.
Das best heel erg jaquote:
Zelfs Bugs heeft toch wel een beetje liefde voor Elmer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hou je niet van Elmer? Wie houdt er nou niet van Elmer?
Ik pas dan ook goed op haar. En ze noemt me al papa.quote:
Natuurlijk. Anders zou bugs geen lol meer hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zelfs Bugs heeft toch wel een beetje liefde voor Elmer.
Heb je je kelder al omgetoverd tot een kamertje dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik pas dan ook goed op haar. En ze noemt me al papa.
Het keldertje van Duim bedoel je?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:02 schreef Belsezar het volgende:
Heb je je kelder al omgetoverd tot een kamertje dan?
Geef je nu informatie weg?quote:
Nee, maar goed, dat is de enige waarvan ik bedenken dat het leeftijdstechnisch nog een beetje bij Myraela past.quote:
Bengeltjelief!quote:
GMTAquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte ja.
"Fwhere is that wabbit"?
Ik help je wel als je je verspreektquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh ja.. I'd better keep my mouth shut.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar goed, dat is de enige waarvan ik bedenken dat het leeftijdstechnisch nog een beetje bij Myraela past.
Nee. Gewoon echt. Nee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar goed, dat is de enige waarvan ik bedenken dat het leeftijdstechnisch nog een beetje bij Myraela past.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef vencodark het volgende:
Wiki: Over Tweety’s geslacht is lange tijd discussie geweest. Veel fans dachten dat Tweety een vrouwtje was, maar in de tv-serie The Sylvester and Tweety Mysteries werd bevestigd dat hij een mannetje is.
2 maanden en 3 dagen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
oh en de rest wacht braaf tot ze 18 is?
Mijn ondergrens is 20.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
oh en de rest wacht braaf tot ze 18 is?
In Deventer woonde een gozer die door iedereen Tweety genoemd werd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef vencodark het volgende:
Wiki: Over Tweety’s geslacht is lange tijd discussie geweest. Veel fans dachten dat Tweety een vrouwtje was, maar in de tv-serie The Sylvester and Tweety Mysteries werd bevestigd dat hij een mannetje is.
Waarom heb je eigenlijk deze nickname?quote:
Voelden we ons ook maar zoals nu als we straks echt bejaard zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja sorry, de rest hier is bejaard in jouw ogen.
Niemand is ouder dan ik. Dus niemand is bejaard.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Ja sorry, de rest hier is bejaard in jouw ogen.
euhm..... zo zal je maar bekent staanquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
In Deventer woonde een gozer die door iedereen Tweety genoemd werd.
Maar dat was omdat hij een kip geneukt zou hebben.
Wat een pauperdorp is het toch ook.
Serieus? Welke taal is dat dan? Dat wist ik niet eens.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk deze nickname?
Want als je hem in twee snijd en vertaald betekend het "Kijk naar haar"
Zo jong nog? Zeker met korsakovquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
de grens waar jij kans maakt ligt toch boven de 60?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
de grens waar jij kans maakt ligt toch boven de 60?
En woont hij er nog, of is hij met pek en veren uit dat dorp verjaagd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
In Deventer woonde een gozer die door iedereen Tweety genoemd werd.
Maar dat was omdat hij een kip geneukt zou hebben.
Wat een pauperdorp is het toch ook.
Ben jij ouder dan Techno?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niemand is ouder dan ik. Dus niemand is bejaard.
Ik dacht dat ik de oudste was hier?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef Bengeltje het volgende:
Niemand is ouder dan ik. Dus niemand is bejaard.
Ik heb nou al medelijden met eventuele vriendjes van je dochter.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmmmz, wie heeft er met zijn tengeltjes aan je gezeten?
/alvast shotgun uit kast pakt.
Oh, in Deventer kun je dan wel blijven wonen hoor, tussen de mafkezen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:10 schreef Techno het volgende:
[..]
En woont hij er nog, of is hij met pek en veren uit dat dorp verjaagd?
Ik zeg het niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmmmz, wie heeft er met zijn tengeltjes aan je gezeten?
/alvast shotgun uit kast pakt.
Spaansquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus? Welke taal is dat dan? Dat wist ik niet eens.![]()
Eigenlijk omdat ik een zwak heb voor "M" namen. Normaal altijd een soort mystique, mystic of iets dergelijks, maar dit vond ik wel mooi klinken.
al die grensen kunnen mij aan me reet roestenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef stbabylon het volgende:
De wet heeft de ondergrens al bepaald, daar dan zelf weer een grens bij bedenken is onzinnig
Jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is Techno oud? Dan niet, maar volgens mij ben ik ouder.
Nee, gevoelsmatig is onder de 20 niet te verkopen. Alles uit de jaren 90 is in mijn ogen nog kind.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De wet heeft de ondergrens al bepaald, daar dan zelf weer een grens bij bedenken is onzinnig
Vriendjes mag hoor, alleen seks niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:11 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb nou al medelijden met eventuele vriendjes van je dochter.
Schoonvader schiet ze hoogstpersoonlijk de kloten onder kont vandaan.
Zonde!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg het niet.Ik zal het nooit meer doen.
Misschien had hij de veren er nog wel aan hangen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:10 schreef Techno het volgende:
[..]
En woont hij er nog, of is hij met pek en veren uit dat dorp verjaagd?
Mira elaquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Spaans
Mira ela is letterlijk "kijk haar" maar dat is hun manier van zeggen kijk naar haar
Ja, maar dat gaat toch gebeuren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Vriendjes mag hoor, alleen seks niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |