quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:19 schreef Tally het volgende:
Nee. Als het zo door gaat wel. Daarom krijg ik nu ook minder medicijnen.
Ik heb je kroon trouwens omghesmolten en er een leuke cockring van gemaakt. Zo sta je dicht bij m'n ballen, waar je hoortquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ben je ouder dan Ang3l dat je dit zegt?
ja en? nog makkelijker dan maakt zij het voor jequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan.Maar mijn moeder is thuis.
Het verkleint in ieder geval de kans om Stoner een handje te gevenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
en dat verkleint ook meteen de kansen op een goede afloop van waar we mee bezig zijn? of wat?
Don;t worry. I swallow.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weer een beetje in je mond gekotst?
Nee gek, dan moet ik delen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:22 schreef rival het volgende:
[..]
ja en? nog makkelijker dan maakt zij het voor je
Sterkte Tal.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ben afgelopen zondag nog op dat terrein geweest.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:17 schreef Rifoki het volgende:
Gaat er dit weekend nog iemand naar Breakfest?
Dat is dan wel een megaring geworden lijkt me! Over een paar jaar hangt je zaakje tussen je knietjes. Veel plezier ermeequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb je kroon trouwens omghesmolten en er een leuke cockring van gemaakt. Zo sta je dicht bij m'n ballen, waar je hoort
Dank je. Ik baal alleen zo dat mijn lichaam niet een keer normaal kan doenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sterkte Tal.
Ik hoop echt voor je dat het allemaal een keer lukt.
Ik kan me in de verste verte niet voorstellen hoe het voor je moet zijn, maar ik gun je die kleine des te meer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Dank je. Ik baal alleen zo dat mijn lichaam niet een keer normaal kan doen
Het is hollen of stil staan. En op dit moment is het berg af rennen lijkt het
En nu heb ik een dipje. En wil ik eigenlijk vet etenMja
Hein hein heinquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me in de verste verte niet voorstellen hoe het voor je moet zijn, maar ik gun je die kleine des te meer.
Sterkte ermee Tal.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:19 schreef Tally het volgende:
quote:
Ditquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, heel singles leeft met je mee babe!
Komt ie lager bij de grond. Wederom dus waar je hoortquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is dan wel een megaring geworden lijkt me! Over een paar jaar hangt je zaakje tussen je knietjes. Veel plezier ermee
Wie ben jij en wat zeg je'?quote:
Okequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ontbijten met frituur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan.Maar mijn moeder is thuis.
Echt nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |