Dat maakt macht van je he. Onbereikbaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht even hoopvol dat ie MIJ uit etebn ging vragen, of m'n nr ging vragen of zo![]()
![]()
![]()
![]()
De meligheid slaat toequote:Thom [11:45 AM]: Serienummer dus, witte lange sticker op de onderkant. kan je dat vanmiddag voordat je weggaat dit nog even doorgeven? voordat je gaat eten samen met SAP
Stephan van [11:46 AM]:
Ik zal proberen 5 min niet aan SAP te denken en dan ff te ontdocken en kijken. Maar tis moeilijk zeg ik je, moeilijk!
Thom [11:48 AM]: haha begrijp ik.. SAP spookt de hele dag in je hoofd! zelfs in dromen
Stephan van [11:48 AM]: Ik vraag me wel af wie die GUI dan is. Of is dat de achternaam van SAP?
Thom [11:49 AM]: Ja wist je dat niet? SAP GUI! ok genoeg fruitSAP
Stephan van [11:50 AM]: Ja, beter chocomel
Thom [11:51 AM]: chocosap
Stephan van [11:51 AM]: O jij gaat met chocosap uit eten?
Thom [11:52 AM]: We gaan vanavond naar de kroeg een sapje drinken denk ik
Stephan van [11:52 AM]: Mocht ik op dat moment met Sap Gui langskomen, dan roep ik wel even hoi
Thom [11:53 AM]: ja isgoed
Stephan van [11:53 AM]: Ik denk sowieso dat het familie is, die Sap Gui en Choco Sap
Thom [11:53 AM]: Nee denk ik niet.. Choco Sap heeft een andere huidskleur
Stephan van [11:54 AM]: Multiculti SAP-familie?
Thom [11:55 AM]: ja ik zat net al te denken.. moeder SAP heeft meerdere mannensapjes gehad
Stephan van [11:55 AM]: Wat een sloerie-SAP!
Thom [11:56 AM]:ja he! ik ga lunchen... zonder choco sap
Stephan van [11:57 AM]: Dus dat zijn allemaal halfsapjes
Stephan van [11:57 AM]: ja snap ik, ik zou chocosap ff laten rusten. Wie weet is die net als de moeder!
Thom [11:58 AM]: wat ik al niet allemaal heb gedaan met choco sap!
Stephan van [11:58 AM]:Ik hoop voor je dat dat veilig was, anders krijg je sapziektes!
Thom [12:00 PM]: hohoho ik heb het niet over zulke dingennouja ik ga iig lunchen! byebye
Stephan van [12:01 PM]: Bye!
Sorry het moest even vlug tussen boze collega's en klanten door...quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef RealZeus het volgende:
Die TT![]()
Leer het nou eens: het is Singles, niet singels.
Een single is heel wat anders dan een singel.
Mjaquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De meligheid slaat toe
Enne.... byebye?
Vrijdagmiddag? Nu al?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De meligheid slaat toe
Enne.... byebye?
schattig hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De meligheid slaat toe
Enne.... byebye?
Dan ga ik al naar Awake. Maar zag dat Alain Clarke ook komt, misschien neem ik huisgenootje wel mee daarnaartoe.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:57 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
26 juni, clubdubb met brutuzzz en gomez bijvoorbeeld.
Ik ben vrijgzelquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet dat we allemaal geil en nat zijn enzo maar je kan overdrijven..
Dat ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
MjaMet andere woorden: GEEF ME DAT SERIENUMMER EN DAN OPBOKKEN
das in oktober pas. .quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan ga ik al naar Awake. Maar zag dat Alain Clarke ook komt, misschien neem ik huisgenootje wel mee daarnaartoe.
Ik ben niet nat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet dat we allemaal geil en nat zijn enzo maar je kan overdrijven..
Wel vastgelegd, toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef zwaaibaai het volgende:
iemand letterlijk zien schuimbekken omdat zijn laptop niet werkt blijft toch een prachtig gezicht...
*slice across the neck with nails*quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat maakt macht van je he. Onbereikbaar.
Veel plezier ermee
Ik bedoelde meer: Welke zichzelf respecterende jonge man roept "byebye!"quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
MjaMet andere woorden: GEEF ME DAT SERIENUMMER EN DAN OPBOKKEN
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:11 schreef Tally het volgende:
26 juni ga ik naar de TT. Maar ik zie dat een beetje in het water vallen
Ik begrijp dat je dat bedoeldequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: Welke zichzelf respecterende jonge man roept "byebye!"
Staan op naamquote:
Egnie. Hij kwebbelt net zo hard terug.quote:
Ik niet iig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:11 schreef Ang3l het volgende:
Homo's? (dat hoop je hequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuk! Maar hoezo het water in?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:11 schreef Tally het volgende:
26 juni ga ik naar de TT. Maar ik zie dat een beetje in het water vallen
Ja, erg he. Misschien helpt het dat ik toen 17 was en nog jong en onbezonnen.quote:
Nooit!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*slice across the neck with nails*
Be gone.
het lichtpuntje van de gemiddelde it-er in zijn uitzichtloze bestaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef zwaaibaai het volgende:
iemand letterlijk zien schuimbekken omdat zijn laptop niet werkt blijft toch een prachtig gezicht...
Jup. 19.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Egnie. Hij kwebbelt net zo hard terug.
En hier toen ie hier zat ging ie ook allemaal dingen over me vragen.
En ik dus ook maar over hem... volgens mij is ie echt heel jong!
Dit is zijn 3e jaars stage van het ROC... dan ben je... 19 of zo?
Ziekenhuisgedoe. De vorige keer wilde mijn lichaam niet luisteren en maakte niets aan. Nu mag je tussen de 5 en 10 follikels hebben en ik heb er 19quote:
Ik ga die van mij ook ff slopen. Dan moet de stagiair weer komenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef zwaaibaai het volgende:
Het is ook een kutberoep natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:14 schreef dawg het volgende:
[..]
het lichtpuntje van de gemiddelde it-er in zijn uitzichtloze bestaan?
wat was et geworden?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:14 schreef vencodark het volgende:
Zo, dat smaakte.En nu weer aan het werk.
Maak je geen illusies. Wat ziet die jonge knul nou in een oude vent zoals jij?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Egnie. Hij kwebbelt net zo hard terug.
En hier toen ie hier zat ging ie ook allemaal dingen over me vragen.
En ik dus ook maar over hem... volgens mij is ie echt heel jong!
Dit is zijn 3e jaars stage van het ROC... dan ben je... 19 of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |