Ik ben net Tazmanian Devil. Overal waar ik kom kom ik als een wervelwind achter en laat een tyfuszooi achter.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:53 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben Bugs wel, lekker makkelijk en altijd tof
Al vergeven!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben net Tazmanian Devil. Overal waar ik kom kom ik als een wervelwind achter en laat een tyfuszooi achter.
Je bedoelt dat ik op Betty Boop lijk?quote:
Dat was iig het eerste tekenfilm karakter waar ik aan dacht, toen je vroeg welke het beste bij je past.quote:
Geloof me, het past beter bij mij.quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind RZ ook meer Elmer Fudd, maar hoe doe je die na?
[ afbeelding ]
Het is iig altijd beter nog dat zeggen dat ik op Zwarte Magica lijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat was iig het eerste tekenfilm karakter waar ik aan dacht, toen je vroeg welke het beste bij je past.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind RZ ook meer Elmer Fudd, maar hoe doe je die na?
[ afbeelding ]
Had gekund toch.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
wil je beweren dat je nog onbevlekt bent?
Met die roze UI eerder Katrien Duck.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:58 schreef Kluts het volgende:
Het is iig altijd beter nog dat zeggen dat ik op Zwarte Magica lijk.
Madam Mikmak?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is iig altijd beter nog dat zeggen dat ik op Zwarte Magica lijk.
Das best heel erg jaquote:
Zelfs Bugs heeft toch wel een beetje liefde voor Elmer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hou je niet van Elmer? Wie houdt er nou niet van Elmer?
Ik pas dan ook goed op haar. En ze noemt me al papa.quote:
Natuurlijk. Anders zou bugs geen lol meer hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zelfs Bugs heeft toch wel een beetje liefde voor Elmer.
Heb je je kelder al omgetoverd tot een kamertje dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik pas dan ook goed op haar. En ze noemt me al papa.
Het keldertje van Duim bedoel je?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:02 schreef Belsezar het volgende:
Heb je je kelder al omgetoverd tot een kamertje dan?
Geef je nu informatie weg?quote:
Nee, maar goed, dat is de enige waarvan ik bedenken dat het leeftijdstechnisch nog een beetje bij Myraela past.quote:
Bengeltjelief!quote:
GMTAquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte ja.
"Fwhere is that wabbit"?
Ik help je wel als je je verspreektquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh ja.. I'd better keep my mouth shut.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar goed, dat is de enige waarvan ik bedenken dat het leeftijdstechnisch nog een beetje bij Myraela past.
Nee. Gewoon echt. Nee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar goed, dat is de enige waarvan ik bedenken dat het leeftijdstechnisch nog een beetje bij Myraela past.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef vencodark het volgende:
Wiki: Over Tweety’s geslacht is lange tijd discussie geweest. Veel fans dachten dat Tweety een vrouwtje was, maar in de tv-serie The Sylvester and Tweety Mysteries werd bevestigd dat hij een mannetje is.
2 maanden en 3 dagen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
oh en de rest wacht braaf tot ze 18 is?
Mijn ondergrens is 20.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
oh en de rest wacht braaf tot ze 18 is?
In Deventer woonde een gozer die door iedereen Tweety genoemd werd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef vencodark het volgende:
Wiki: Over Tweety’s geslacht is lange tijd discussie geweest. Veel fans dachten dat Tweety een vrouwtje was, maar in de tv-serie The Sylvester and Tweety Mysteries werd bevestigd dat hij een mannetje is.
Waarom heb je eigenlijk deze nickname?quote:
Voelden we ons ook maar zoals nu als we straks echt bejaard zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja sorry, de rest hier is bejaard in jouw ogen.
Niemand is ouder dan ik. Dus niemand is bejaard.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Ja sorry, de rest hier is bejaard in jouw ogen.
euhm..... zo zal je maar bekent staanquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
In Deventer woonde een gozer die door iedereen Tweety genoemd werd.
Maar dat was omdat hij een kip geneukt zou hebben.
Wat een pauperdorp is het toch ook.
Serieus? Welke taal is dat dan? Dat wist ik niet eens.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk deze nickname?
Want als je hem in twee snijd en vertaald betekend het "Kijk naar haar"
Zo jong nog? Zeker met korsakovquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
de grens waar jij kans maakt ligt toch boven de 60?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
de grens waar jij kans maakt ligt toch boven de 60?
En woont hij er nog, of is hij met pek en veren uit dat dorp verjaagd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
In Deventer woonde een gozer die door iedereen Tweety genoemd werd.
Maar dat was omdat hij een kip geneukt zou hebben.
Wat een pauperdorp is het toch ook.
Ben jij ouder dan Techno?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niemand is ouder dan ik. Dus niemand is bejaard.
Ik dacht dat ik de oudste was hier?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef Bengeltje het volgende:
Niemand is ouder dan ik. Dus niemand is bejaard.
Ik heb nou al medelijden met eventuele vriendjes van je dochter.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmmmz, wie heeft er met zijn tengeltjes aan je gezeten?
/alvast shotgun uit kast pakt.
Oh, in Deventer kun je dan wel blijven wonen hoor, tussen de mafkezen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:10 schreef Techno het volgende:
[..]
En woont hij er nog, of is hij met pek en veren uit dat dorp verjaagd?
Ik zeg het niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmmmz, wie heeft er met zijn tengeltjes aan je gezeten?
/alvast shotgun uit kast pakt.
Spaansquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus? Welke taal is dat dan? Dat wist ik niet eens.![]()
Eigenlijk omdat ik een zwak heb voor "M" namen. Normaal altijd een soort mystique, mystic of iets dergelijks, maar dit vond ik wel mooi klinken.
al die grensen kunnen mij aan me reet roestenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef stbabylon het volgende:
De wet heeft de ondergrens al bepaald, daar dan zelf weer een grens bij bedenken is onzinnig
Jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is Techno oud? Dan niet, maar volgens mij ben ik ouder.
Nee, gevoelsmatig is onder de 20 niet te verkopen. Alles uit de jaren 90 is in mijn ogen nog kind.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De wet heeft de ondergrens al bepaald, daar dan zelf weer een grens bij bedenken is onzinnig
Vriendjes mag hoor, alleen seks niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:11 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb nou al medelijden met eventuele vriendjes van je dochter.
Schoonvader schiet ze hoogstpersoonlijk de kloten onder kont vandaan.
Zonde!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg het niet.Ik zal het nooit meer doen.
Misschien had hij de veren er nog wel aan hangen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:10 schreef Techno het volgende:
[..]
En woont hij er nog, of is hij met pek en veren uit dat dorp verjaagd?
Mira elaquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Spaans
Mira ela is letterlijk "kijk haar" maar dat is hun manier van zeggen kijk naar haar
Ja, maar dat gaat toch gebeuren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Vriendjes mag hoor, alleen seks niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |