Je bedoelt dat ik op Betty Boop lijk?quote:
Dat was iig het eerste tekenfilm karakter waar ik aan dacht, toen je vroeg welke het beste bij je past.quote:
Geloof me, het past beter bij mij.quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind RZ ook meer Elmer Fudd, maar hoe doe je die na?
[ afbeelding ]
Het is iig altijd beter nog dat zeggen dat ik op Zwarte Magica lijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat was iig het eerste tekenfilm karakter waar ik aan dacht, toen je vroeg welke het beste bij je past.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind RZ ook meer Elmer Fudd, maar hoe doe je die na?
[ afbeelding ]
Had gekund toch.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
wil je beweren dat je nog onbevlekt bent?
Met die roze UI eerder Katrien Duck.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:58 schreef Kluts het volgende:
Het is iig altijd beter nog dat zeggen dat ik op Zwarte Magica lijk.
Madam Mikmak?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is iig altijd beter nog dat zeggen dat ik op Zwarte Magica lijk.
Das best heel erg jaquote:
Zelfs Bugs heeft toch wel een beetje liefde voor Elmer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hou je niet van Elmer? Wie houdt er nou niet van Elmer?
Ik pas dan ook goed op haar. En ze noemt me al papa.quote:
Natuurlijk. Anders zou bugs geen lol meer hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zelfs Bugs heeft toch wel een beetje liefde voor Elmer.
Heb je je kelder al omgetoverd tot een kamertje dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik pas dan ook goed op haar. En ze noemt me al papa.
Het keldertje van Duim bedoel je?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:02 schreef Belsezar het volgende:
Heb je je kelder al omgetoverd tot een kamertje dan?
Geef je nu informatie weg?quote:
Nee, maar goed, dat is de enige waarvan ik bedenken dat het leeftijdstechnisch nog een beetje bij Myraela past.quote:
Bengeltjelief!quote:
GMTAquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte ja.
"Fwhere is that wabbit"?
Ik help je wel als je je verspreektquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh ja.. I'd better keep my mouth shut.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar goed, dat is de enige waarvan ik bedenken dat het leeftijdstechnisch nog een beetje bij Myraela past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |