Maar ik vind het wel liefquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
OkeNu heb ik dus zo'n MI dat als ik morgen op die stoel wijdbeens lig, iedereen van Singles over mijn schouder mee kijkt
Je denkt echt dat Singles aan je schouderkant zou staan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
OkeNu heb ik dus zo'n MI dat als ik morgen op die stoel wijdbeens lig, iedereen van Singles over mijn schouder mee kijkt
Ik iig niet wat ik moet morgen naar schoolquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan met de hedendaagse techniek.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ah, weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Is de e.o.a. kloon of klapjosti die in random topics random onzin uitkraamt.
De mannen (hetero) over de schouder van de gyn en de rest (en Ang3l) over mijn schouderquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je denkt echt dat Singles aan je schouderkant zou staan?
Auquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]Allemaal mogen we een keer het eendebekje vasthouden!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dood aan de eendenbekquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]Allemaal mogen we een keer het eendebekje vasthouden!
[ afbeelding ]
Ik had niet dezelfde Mac in gedachtenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:28 schreef Tally het volgende:
En ik denk dat ik mezelf trakteer op de mac
Owh maar ik maak me ook niet de illusie dat men wil kijken naar mijn doos. Die heeft "iedereen" wel gezienquote:
Vaseline in de neusholtes, zonnebril op en zo min mogelijk praten als je buiten bentquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef RealZeus het volgende:
Leuk hoor, hooikoorts, maar je moet er geen last van hebben.
Welke dan wel?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had niet dezelfde Mac in gedachten.
Ik zal daar nooit belanden, maar blijf jezelf maar van alles wijsmaken als je je daardoor beter voelt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt ie lager bij de grond. Wederom dus waar je hoort
Ik probeer het eerst wel met een tabletje Allerfréquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vaseline in de neusholtes, zonnebril op en zo min mogelijk praten als je buiten bent
dat zou idd al een hele vooruitgang zijn ja.quote:
Maakt niet uitquote:
Die met de aangevreten Appelquote:
De nieuwe held van de vrouwen!quote:
Ingebouwde sprinkler is de volgende stap.quote:
Die heb ikquote:
Nou, door jullie mannen hebben wij dat soort dingen nodig? Zwangerschappen, SOA-tests, spiraaltjes zetten, het is allemaal jullie schuld!quote:
Squirten krijgt zo een heel andere betekenis.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ingebouwde sprinkler is de volgende stap.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
dat zou idd al een hele vooruitgang zijn ja.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Maakt niet uitZe verwarmen hem eerst voor ze hem dr in vrotten
Die eendebek die ik er in krijg is altijd verwarmt. Soms een beetje te warmquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, door jullie mannen hebben wij dat soort dingen nodig? Zwangerschappen, SOA-tests, spiraaltjes zetten, het is allemaal jullie schuld!
Mooi hequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, door jullie mannen hebben wij dat soort dingen nodig? Zwangerschappen, SOA-tests, spiraaltjes zetten, het is allemaal jullie schuld!
En dan vinden we het nog gek dat vrouwen ons oplossingsgericht denken niet altijd op prijs stellenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi heHoe we de problemen zelf maken en dan als held met de oplossing komen
Indd. mannen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar loop je gelukkig geen SOA van opquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:34 schreef Tally het volgende:
Die eendebek die ik er in krijg is altijd verwarmt. Soms een beetje te warm
Dat ding ff onder de warme kraan houden helpt niet echt naar mijn idee.quote:
Oh, is dat het?quote:
Ik voelde het weerquote:
Dat is natuurlijk gespeeldquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan vinden we het nog gek dat vrouwen ons oplossingsgericht denken niet altijd op prijs stellen.
Ik heb dat een keer gehad met McDreamy. Ik had een meningsverschil met een vriendin en dat zat me dwars, dus ik had het daar met hem over. Waarop hij allerlei oplossingen ging aandragen wat ik kon doen om het op te lossen. Waarop ik zei: Je snapt het niet, ik kan het zelf ook wel oplossen, en dat is ook niet zo moeilijk, maar ik wil er gewoon ff over zeiken!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan vinden we het nog gek dat vrouwen ons oplossingsgericht denken niet altijd op prijs stellen.
Hey hey hey, niet zo flauw he!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Is de e.o.a. kloon of klapjosti die in random topics random onzin uitkraamt.
Gaat het om de teleurstelling dat een eendebek niet van echte eend gemaakt blijkt?quote:
In zijn verdediging, dat is niet altijd even duidelijk. Mannen die het 'goed' doen hebben grotendeels door ervaring geleerd om het zekere voor het onzekere te nemen, maar dat is iets anders dan duidelijkheidquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gehad met McDreamy. Ik had een meningsverschil met een vriendin en dat zat me dwars, dus ik had het daar met hem over. Waarop hij allerlei oplossingen ging aandragen wat ik kon doen om het op te lossen. Waarop ik zei: Je snapt het niet, ik kan het zelf ook wel oplossen, en dat is ook niet zo moeilijk, maar ik wil er gewoon ff over zeiken!
Wie is nou weer mcdreamy?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gehad met McDreamy. Ik had een meningsverschil met een vriendin en dat zat me dwars, dus ik had het daar met hem over. Waarop hij allerlei oplossingen ging aandragen wat ik kon doen om het op te lossen. Waarop ik zei: Je snapt het niet, ik kan het zelf ook wel oplossen, en dat is ook niet zo moeilijk, maar ik wil er gewoon ff over zeiken!
Dr ex/collega/zeikerd/mieperd.quote:
Oh die.quote:
Dude. Als je nou niet de passant had uitgehangen de laatste maanden, had je dat geweten.quote:
Autch!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat dat ding ingebracht wordt gevolgd door een hoop gesis en een wolkje stoom.
geen sex dus voor jou, als je de consequenties niet aan kan!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:40 schreef Myraela het volgende:
Ik word een beetje akelig van het eendenbek idee.
Je leest de Donald Duck voortaan toch anders?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:40 schreef Myraela het volgende:
Ik word een beetje akelig van het eendenbek idee.
Met van die achteruit-rij-piepjes.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook.
ik zag tally opspringen alsof ze net in een te heet bad staptequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook.
Strak plan. Ik word de nieuwe heilige maagd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
geen sex dus voor jou, als je de consequenties niet aan kan!
Objects in mirror can be even larger than they appearquote:
Vind het niet echt een goede benaming voor hem eigenlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dude. Als je nou niet de passant had uitgehangen de laatste maanden, had je dat geweten.
En daarbij, je weet wel wie het is, maar buiten fok noem ik hem uiteraard anders.
goed idee!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:42 schreef Myraela het volgende:
Strak plan. Ik word de nieuwe heilige maagd.
blame it on the dreamsquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vind het niet echt een goede benaming voor hem eigenlijk
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Strak plan. Ik word de nieuwe heilige maagd.
Dan had je de voorgeschiedenis maar beter mee moeten krijgen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vind het niet echt een goede benaming voor hem eigenlijk
Hij kwam over als een slechte bijrol uit een ziekenhuissoap?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan had je de voorgeschiedenis maar beter mee moeten krijgen.
Heilig is helemaal hip. En jij bent geen goede maagd, jij kan niet onbevlekt zwanger raken! Zo gaat het sprookje.quote:
Je zal maar zo'n lolbroek hebben als dokterquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Achteruitrijpiepjes gevolgd door gesis ken ik, maar niet in combinatie met stoom.
Dat zou wel een wonder vereisen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef Myraela het volgende:
En jij bent geen goede maagd, jij kan niet onbevlekt zwanger raken!
Neuh, niet nodig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan had je de voorgeschiedenis maar beter mee moeten krijgen.
Na het noemen van zijn leeftijd, want dat hoort zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef Belsezar het volgende:
"Hier komt de eendenbek" en dan begint hij donald duck na te doen ofzo
Ik kan ook niet bevlekt zwanger raken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heilig is helemaal hip. En jij bent geen goede maagd, jij kan niet onbevlekt zwanger raken! Zo gaat het sprookje.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je zal maar zo'n lolbroek hebben als dokter
"Hier komt de eendenbek" en dan begint hij donald duck na te doen ofzo
Zeg nooit, nooit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kan ook niet bevlekt zwanger raken.
Jawel, want dan had je geweten dat die benaming briljant was.quote:
Zit Han Peekel er dan ook bij?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Na het noemen van zijn leeftijd, want dat hoort zo.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij gebrek aan baarmoeder en eierstokken zie ik mezelf niet zwanger worden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg nooit, nooit.
Oh, je zei nergens nooit.![]()
Ik ben Kluts en ik doe Woody Woodpecker na.quote:
val jij dus ook mooi af!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heilig is helemaal hip. En jij bent geen goede maagd, jij kan niet onbevlekt zwanger raken! Zo gaat het sprookje.
volgens mij zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben Kluts en ik doe Woody Woodpecker na.
(hoe typ je dat in godsnaam uit.)
Nee hoor, KI wil ik geen wonder noemenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou wel een wonder vereisen.
Oh wacht...
Je zegt het maar ik zie het niet voor me. Misschien moet je een karakter uitzoeken wat beter bij je past.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:50 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben RealZeus, ik ben 33 jaar en ik doe Roadrunner na:
Miepmiepzoefff
Zoals?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zegt het maar ik zie het niet voor me. Misschien moet je een karakter uitzoeken wat beter bij je past.
Ik vind RZ ook meer Elmer Fudd, maar hoe doe je die na?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:53 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben Bugs wel, lekker makkelijk en altijd tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |