Maar ik vind het wel liefquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
OkeNu heb ik dus zo'n MI dat als ik morgen op die stoel wijdbeens lig, iedereen van Singles over mijn schouder mee kijkt
Je denkt echt dat Singles aan je schouderkant zou staan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
OkeNu heb ik dus zo'n MI dat als ik morgen op die stoel wijdbeens lig, iedereen van Singles over mijn schouder mee kijkt
Ik iig niet wat ik moet morgen naar schoolquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan met de hedendaagse techniek.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ah, weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Is de e.o.a. kloon of klapjosti die in random topics random onzin uitkraamt.
De mannen (hetero) over de schouder van de gyn en de rest (en Ang3l) over mijn schouderquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je denkt echt dat Singles aan je schouderkant zou staan?
Auquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]Allemaal mogen we een keer het eendebekje vasthouden!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dood aan de eendenbekquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]Allemaal mogen we een keer het eendebekje vasthouden!
[ afbeelding ]
Ik had niet dezelfde Mac in gedachtenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:28 schreef Tally het volgende:
En ik denk dat ik mezelf trakteer op de mac
Owh maar ik maak me ook niet de illusie dat men wil kijken naar mijn doos. Die heeft "iedereen" wel gezienquote:
Vaseline in de neusholtes, zonnebril op en zo min mogelijk praten als je buiten bentquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef RealZeus het volgende:
Leuk hoor, hooikoorts, maar je moet er geen last van hebben.
Welke dan wel?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had niet dezelfde Mac in gedachten.
Ik zal daar nooit belanden, maar blijf jezelf maar van alles wijsmaken als je je daardoor beter voelt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt ie lager bij de grond. Wederom dus waar je hoort
Ik probeer het eerst wel met een tabletje Allerfréquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vaseline in de neusholtes, zonnebril op en zo min mogelijk praten als je buiten bent
dat zou idd al een hele vooruitgang zijn ja.quote:
Maakt niet uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |