quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:12 schreef Disana het volgende:
Ja Leandra, Bavariameisjes zijn van hun bed gelicht:
http://nos.nl/wk2010/arti(...)van-bed-gelicht.html
quote:Also during the tournament, ITV media pundit Robbie Earle was sacked from his role when it was claimed by FIFA that he had sold tickets meant for family and friends on to the Dutch beer company 'Bavaria', who allegedly used them to mount an ambush marketing campaign during the Holland vs. Denmark match on 14th June 2010.
Ik snap best dat er een verschil is tussen een gewone supporter die een Bavaria jurkje draagt, maar wel op eigen kosten en gelegenheid reist en de entreekaarten gekocht heeft en een groep meiden die simpelweg ingehuurd is door Bavaria, voor wie de reis, entree en het verblijf ook nog een keer betaald zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:19 schreef Disana het volgende:
Ik hoop niet dat de FIFA hierin zijn zin krijgt en er mensen daadwerkelijk gestraft gaan worden. Kom op zeg, als we zo'n geintje serieus moeten gaan nemen kan er straks niets meer.
Da's niet vanwege de stunt op zich, maar omdat hij illegaal kaartjes heeft doorverkocht. Als dat aan het licht was gekomen zónder dat er sprake geweest was van een stunt, was hij ook ontslagen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:20 schreef Leandra het volgende:
Darn, kijk nou dan, er is al iemand ontslagen vanwege die Bavariastunt?!
Volgens die Wiki ambush marketing pagina:
[..]
Naamsbekendheid, lijkt me.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:36 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij zouden ze er goed aan doen de sponsoring gewoon te verdelen... want wat verdient slootwater Budweiser er nou werkelijk aan als ze een westrijd van het NL-elftal tegen Denemarken sponsoren??
Dat kost meer dan het oplevert, terwijl een in beide landen verkrijgbaar bier er wellicht wel voordeel aan zou behalen.
Ja okay, maar wel typisch dat ik het op de ambushpagina tegenkom en niet op zijn eigen paginaquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's niet vanwege de stunt op zich, maar omdat hij illegaal kaartjes heeft doorverkocht. Als dat aan het licht was gekomen zónder dat er sprake geweest was van een stunt, was hij ook ontslagen.
quote:He was dismissed from his punditry role with ITV in 2010 after he passed ITV World Cup tickets to a third party.
Maakt me niet uit, ik heb nog geen last van m'n rugquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vond andersom niet makkelijker??
Met de vriezer onder dus?
Natuurlijk moet het verschil tussen een supporter of een lid van een promotieteam in merkkleding gemaakt worden. Maar dan nog vind ik het strafbaar stellen van kleine stunts zwaar overtrokken. Als ze het hadden genegeerd, had Bavaria al deze gratis reclame niet gehad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap best dat er een verschil is tussen een gewone supporter die een Bavaria jurkje draagt, maar wel op eigen kosten en gelegenheid reist en de entreekaarten gekocht heeft en een groep meiden die simpelweg ingehuurd is door Bavaria, voor wie de reis, entree en het verblijf ook nog een keer betaald zijn.
Het een is gewoon een normale supporter die daar voor het voetbal van "haar land" is, het ander is gewoon een promotieteam meisje, wat vandaag Marlboro promoot en morgen nicotinepleisters.
Het is simpelweg van een andere orde, en ik snap best dat ze er niet blij mee zijn, maar ik hoop wel dat het niet betekent dat een normale supporter ook met zulk geweld te maken kan krijgen.
En wat betreft de meiden zou Bavaria gewoon een boete moeten krijgen wegens het moedwillig overtreden van de sponsorregels, maar om die dames daar nou persoonlijk voor verantwoordelijk te houden en voor de rechter te brengen is ronduit belachelijk.
En daarbij: hoe groot is Bavaria wereldwijd nou eigenlijk??
Is het werkelijk bekend (zoals Heineken) of is het eigenlijk alleen de NL markt en wat landen om ons heen, waar men weet wat Bavaria is en waar je amper een Budweiser kunt vinden?
LOL, ik vind het alleen zo zonde... dat nutteloos bukken als het ook gewoon staand kanquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik heb nog geen last van m'n rug
True, nu is de naamsbekendheidvergroting voor Bavaria veel rianter dan wanneer ze het stil gehouden hadden, maar ik hoop wel dat een "gewone" supporter wel het stadion inmag in een Dutch Dress.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk moet het verschil tussen een supporter of een lid van een promotieteam in merkkleding gemaakt worden. Maar dan nog vind ik het strafbaar stellen van kleine stunts zwaar overtrokken. Als ze het hadden genegeerd, had Bavaria al deze gratis reclame niet gehad.
Nee, een tas om het te dragen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijg je daar ook een spannend jurkje bij als je een sixpack koopt??
Ah joh, ik deed laatst veel ergere dingen: tot twee keer toe in een TT 'convooi' i.p.v. 'konvooi' schrijven en het zelf niet eens doorhebben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
Oh, en ik zie alweer een paar spelfouten van mezelf die te triest voor woorden zijn, dus bij deze vraag ik bij voorbaat ontzien te worden... het begon al met "peg" waar het "pech" moest zijn de dag voor ik een positieve zwangerschapstest had, maar af en toe is het echt ernstig![]()
Goed, dan moeten ze eerst 20 jaar sklaven arbeit machen en krijgen ze dán een spuitjequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Jahaaaaaaa!![]()
Nee!![]()
Te humaan. Dat moeten ze eerst verdienen.
Oké maar dan wel met een hele lange spuit dwars door hun hoofd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, dan moeten ze eerst 20 jaar sklaven arbeit machen en krijgen ze dán een spuitje![]()
![]()
Terwijl we ze heel geniepig in hun bovenarm knijpenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Oké maar dan wel met een hele lange spuit dwars door hun hoofd.
Dat is idd goed bierquote:
"We"?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terwijl we ze heel geniepig in hun bovenarm knijpen
En prikkeldraad,"Lust je cola of sinas?" op hun pols uitvoeren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terwijl we ze heel geniepig in hun bovenarm knijpen
Hoe weet jij dat toch altijd preciesquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
"We"?
O god, hij heeft de broek alweer op de enkels.
Takes one to know one.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat toch altijd precies![]()
Ik doe 'm wel weer omhoog![]()
![]()
Ja want het is stom!quote:
Daar is geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
´middag.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
[UPD] Explosie in Dordrecht, 18 gewonden
echt he, wat een gek.quote:
Als je hier klikt krijg je de wedstrijd met het commentaar van de beste voetbalcommentator: Opaatje!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, wat een gek.
nou eindelijk weer leuke wedstrijd gezien, nu naar Zwitserland-Spanje![]()
denk dat dit een hele mooie wedstrijd gaat worden.
Rot toch op met het spammen van die ouwe gek.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Als je hier klikt krijg je de wedstrijd met het commentaar van de beste voetbalcommentator: Opaatje!
Nou, gun ze dat maar niet, met een strafblad komen ze nooit meer aan een baan in ZA.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Bavaria Babes zijn nog het enige leuke aan het hele WK voetbal.![]()
Als ze voor moeten komen moeten ze maar veroordeeld worden tot een heropvoeding. Ik offer mij daar overigens graag voor op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opaatje is da bomb!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rot toch op met het spammen van die ouwe gek.
Dan komen ze hier maar naar toe. Ik heb plek zatquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou, gun ze dat maar niet, met een strafblad komen ze nooit meer aan een baan in ZA.
Plaats die even onder zijn stoel waar hij op vastgelijmd zit. Ik druk wel op het ontstekingsmechanisme.quote:
Ach, volgens mij zie jij Oop heimelijk best wel zitten. Was sich liebt, das neckt sich.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Plaats die even onder zijn stoel waar hij op vastgelijmd zit. Ik druk wel op het ontstekingsmechanisme.![]()
ik zweer het je, al zijn ze spuuglelijk, al heeft er 1 dame een wrat op haar kin, een andere een houten poot, weer een andere dame een oor op haar voorhoofd, en de rest meurt uit hun bakkes, dan nog *offer* jij je op.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Bavaria Babes zijn nog het enige leuke aan het hele WK voetbal.![]()
Als ze voor moeten komen moeten ze maar veroordeeld worden tot een heropvoeding. Ik offer mij daar overigens graag voor op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is gelul, ze reageert alleen maar zo op foto's van dame's die er echtwel goed uit zien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zweer het je, al zijn ze spuuglelijk, al heeft er 1 dame een wrat op haar kin, een andere een houten poot, weer een andere dame een oor op haar voorhoofd, en de rest meurt uit hun bakkes, dan nog *offer* jij je op.
heb jij nu eigenlijk geen *oog* voor klasse want echt alles met een kut mag zich bij jou aanmelden.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is gelul, ze reageert alleen maar zo op foto's van dame's die er echtwel goed uit zien.
Alleen word je daar nu eenmaal mee doodgegooid in de mediadusja dan krijg je dit
"Kut is kut" zei de boer en hij neukte zijn varken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:29 schreef Toverheks het volgende:
oh Mera ik vind je lief, en ja ik vind PB ook lief, maar echt, zodra er een vrouwelijk persoon weer ergens langs komt, stream, chat,topic of foto of een joetoepfilmpje, hoppa daar is PB en bied zich vrijwillig aan
Ja maar dat zijn meestal ook gewoon mooie meiden, want ja een zeekoe komt heul niet met dr kop in die mediaquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh Mera ik vind je lief, en ja ik vind PB ook lief, maar echt, zodra er een vrouwelijk persoon weer ergens langs komt, stream, chat,topic of foto of een joetoepfilmpje, hoppa daar is PB en bied zich vrijwillig aan
'Kut is kut' zei het varken en wederom kwam ze niet klaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
"Kut is kut" zei de boer en hij neukte zijn varken.
Ik ben slecht met woordjes en beter met plaatjes! Misschien dat ik het dan snap!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:51 schreef Toverheks het volgende:
nou er is wel degelijk verschil tussen een kut of een andere kut, de 1 is groot, de ander hangt al een beetje, weer een ander is verschrompeld en schraal, de andere is weer uitgewoond, moet ik nog ff doorgaan
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:51 schreef Toverheks het volgende:
nou er is wel degelijk verschil tussen een kut of een andere kut, de 1 is groot, de ander hangt al een beetje, weer een ander is verschrompeld en schraal, de andere is weer uitgewoond, moet ik nog ff doorgaan
kut, heb het geprobeerd voor je een foto`tje te maken, maar helaas mislukt, de camera verdween zo floep naar binnen, nu ben ik door jou schuld weer een camera armerquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
'Kut is kut' zei het varken en wederom kwam ze niet klaar.
En de camera-man? Heeft die het overleefd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kut, heb het geporbeerd voor je een foto`tje te maken, maar helaas mislukt, de camera verdween zo floep naar binnen, nu ben ik door jou schuld weer een camera armer
ik heb toch helemaal geen mannetje, zelf niet een camera mannetje, wat moet ik ermee, mannen zijn meer last dan een lust, of was het andersomquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En de camera-man? Heeft die het overleefd?
Kally jij bent mijn HELD van vandaag.. Heel erg bedankt voor die yt... Ook namens mijn zus. Ik heb het net even in haar hyves geplakt. We brullen het na al die jaren nog steedsquote:
Allemaal leuk en aardig, dat rijden "met de Franse slag". Maar lekker opschieten doet het niet volgens mij, dat nonchalante.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:01 schreef beequeen het volgende:
Dit is ook niet mis zeg.
[ afbeelding ]
Voor meer foto's, klik.
En Terror Jaap dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb toch helemaal geen mannetje, zelf niet een camera mannetje, wat moet ik ermee, mannen zijn meer last dan een lust, of was het andersom![]()
we gaan weer verder zwitserland-spanje.
quote:
Ik ben de beste speler en daarom heb ik een WK-verbod!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o ja, de liefde van me leven.
1-0 vo0r zwitserland, en Torres komt van de bank dus denk dat ie ff mee mag pingelen, Torres de beste speler en ik denk ook straks de beste speler van het WK.
nou, welkom thuis dan, geniet van je wijn maar zorg dat je niet weg waait van je terras, hier staat een stevig windje in amsterdamquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hè hè, thuis, op het terras in de zon na een duffe kantoordag. Morgen een filedag, richting Rijswijk. Nu eerst een glas wijn
Maar dat toeteren hè? Vooral op de Périphérique.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:03 schreef Gert het volgende:
Allemaal leuk en aardig, dat rijden "met de Franse slag". Maar lekker opschieten doet het niet volgens mij, dat nonchalante.
mew...wat is het verschil?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat ploatje bestaat dus echtquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Kally jij bent mijn HELD van vandaag.. Heel erg bedankt voor die yt... Ook namens mijn zus. Ik heb het net even in haar hyves geplakt. We brullen het na al die jaren nog steeds [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb een bruine boterham met banaan en een beker melkquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hè hè, thuis, op het terras in de zon na een duffe kantoordag. Morgen een filedag, richting Rijswijk. Nu eerst een glas wijn
Hij had het vanmiddag nog over je, zei dat jij een hekel aan hem hebt en hij niet begrijpt waarom. Ik moet hem trouwens ook niet, rare ventquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rot toch op met het spammen van die ouwe gek.
Eeeew beequeen, hij vindt je spannendquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij had het vanmiddag nog over je, zei dat jij een hekel aan hem hebt en hij niet begrijpt waarom. Ik moet hem trouwens ook niet, rare vent
Is dat zo ? Ik moet zeggen dat ik dat gekwijl van haar ook spuug zat ben. Tis een vies oud ventje in het kwadraat (ja ik weet dat het een lesbo is) Maar sjesus zeg ga lekker daar de KPD ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
mew...wat is het verschil?
Hier reageren de dames ook metof
of
als er een foto van een lekkere vent wordt
geplaatst...
of een toepje![]()
komt eigenlijk op het zelfde neer, niet allemaal zo serieus nemen heksie
Ze is hier van harte welkomquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo ? Ik moet zeggen dat ik dat gekwijl van haar ook spuug zat ben. Tis een vies oud ventje in het kwadraat (ja ik weet dat het een lesbo is) Maar sjesus zeg ga lekker daar de KPD ofzo![]()
Als het mijn vriend/in was kon ze opzouten![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo ? Ik moet zeggen dat ik dat gekwijl van haar ook spuug zat ben. Tis een vies oud ventje in het kwadraat (ja ik weet dat het een lesbo is) Maar sjesus zeg ga lekker daar de KPD ofzo![]()
Als het mijn vriend/in was kon ze opzouten
Trek je tuinbroek maar aanquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is hier van harte welkom![]()
Ik kan nog wel een traumatische ervaring extra gebruiken
eigenlijk moeten ze jouw ook verbannen naar het keldertjequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niks mis met een tuinbroek, maar ik trek hem liever uit
Uittellenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:12 schreef FANN het volgende:
Is mevrouwtje Pearlbitch nog aanwezig in de zaal?
misschien ken ze effe uitellen waarom ze zo doet
Hey, doe 's wat lief tegen mij? Er is meer dan dát hoor. Niet veel meer, maar goed, 't is er welquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:13 schreef FANN het volgende:
[..]
eigenlijk moeten ze jouw ook verbannen naar het keldertje
Levenslang !
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Uittellen
Mevrouw heeft vermoedelijk gewoon een gezonde lust
In dat geval kan je het beter dichterbij zoekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niks mis met een tuinbroek, maar ik trek hem liever uit
Heb hem vanmorgen geluisterd hoor, dacht al dat hij voor mij was en ik heb je in stilte bedankt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
In dat geval kan je het beter dichterbij zoeken![]()
Hééé dezee had ik vannacht voor jou gepost en toen kwam het van het één tot een ander![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hey, doe 's wat lief tegen mij? Er is meer dan dát hoor. Niet veel meer, maar goed, 't is er wel
SPECIAAL DIEET OF GEWOON NIET SNAAIEN EN GEZOND ETEN?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben op een fucking dieet, daar zit geen ijs in.
Ze staan ook niet geel maar rood gloeiend ... Ik heb het zo druk enzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die takketrut van een muis leest ook geen enkele PM hè
Vijf weken bezig, vijftien kilo kwijt. Gewoon één keer per dag eten plus een fles wijn plus een hopeloze liefde. Vooral dat laatste doet wonderenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
SPECIAAL DIEET OF GEWOON NIET SNAAIEN EN GEZOND ETEN?
OF HEB JE ECHT ZO'N SCHEMA WAAR JE JE AAN MOET HOUDEN
EN BEN JE AL AFGEVALLLEn?
oeps caps![]()
![]()
en als je al bent afgevallen hoeveel dan?
Heb je een PM gestuurd dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die takketrut van een muis leest ook geen enkele PM hè
Ja, jij zal van nog meer mensen PM's krijgen, zure sloot als je bentquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze staan ook niet geel maar rood gloeiend ... Ik heb het zo druk enzo
15 kg !quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vijf weken bezig, vijftien kilo kwijt. Gewoon één keer per dag eten plus een fles wijn plus een hopeloze liefde. Vooral dat laatste doet wonderen
Over jouw eeuwige gegiechel (onder andere)quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je een PM gestuurd dan?
waar ging het over ?![]()
Later, altijd weer later, dan lach je d'r omquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
15 kg !
dan ben ik dood![]()
serieus ben je d'r zo ziek van? da's niet zo leuk...
Zal ik mijn PM box ff delenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je een PM gestuurd dan?
waar ging het over ?![]()
dat is echt niet altijd heur...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Over jouw eeuwige gegiechel (onder andere)
nah.. ik kan die aai smiley effe niet vinden dan maar ditquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Later, altijd weer later, dan lach je d'r om
Dat overleef ik niet eens als ik zoveel kwijtraak!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
15 kg !
dan ben ik dood![]()
serieus ben je d'r zo ziek van? da's niet zo leuk...
hoe groot ben jij dan en hoeveel weeg je...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat overleef ik niet eens als ik zoveel kwijtraak!
Pijn is fijn, hoort bij het leven, in ieder geval bij mij. Hoge pieken, diepe dalen. Er vol voor gaan en hard op je muil vallen. Ik weet niet anders en ik wil schijnbaar niet anders! Anders zou ik niet alle signalen negeren en er volgas doorheen kachelen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:26 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.. ik kan die aai smiley effe niet vinden dan maar dit![]()
en da's echt een uitzondering heur
Die is zo dement als een deur, ze kijkt vast nog 30 keerquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:30 schreef FANN het volgende:
da's nieuw heh..
Muis waarom heb jij 2x gekeken ?
1m02 en 45 kilo!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:28 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe groot ben jij dan en hoeveel weeg je...
mew... pijn is niet fijn..quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pijn is fijn, hoort bij het leven, in ieder geval bij mij. Hoge pieken, diepe dalen. Er vol voor gaan en hard op je muil vallen. Ik weet niet anders en ik wil schijnbaar niet anders! Anders zou ik niet alle signalen negeren en er volgas doorheen kachelen.
Ok, ok, jij je zin!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
mew... pijn is niet fijn..![]()
kan je nog zo hard gaan roepen van wel maar dat geloof ik toch niet ...
Het is buiten heerlijk, lekker verkoelend windje uit het Noord-oostenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:34 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik gaat effe een douche nemen.. tis echt van dat ''plakweer''
Af en toe een sopje er over! En ik blijf als nieuw!quote:
Zo is dat! Maar niet samen een lekkere fles leeggedronken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:43 schreef Lotusss het volgende:
Pfff.... ben aardig gaar. Vanaf 10u 's morgens geschilderd samen met een vriend...
Vrijdag weer, maar dan hulp van een andere vriend.
Vrienden
We hebben beiden even een biertje gehad na afloop ja! Op mijn balkon, in de zon!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo is dat! Maar niet samen een lekkere fles leeggedronken?
dat wist ik nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:30 schreef FANN het volgende:
da's nieuw heh..
je ziet nu de laatste 5 sneaks..![]()
Laatste voyeur(s)
liesje1979
Soury
Soury
Deisyy
Anthraxx
2 keer ...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:30 schreef FANN het volgende:
da's nieuw heh..
je ziet nu de laatste 5 sneaks..![]()
Laatste voyeur(s)
liesje1979
Soury
Soury
Deisyy
Anthraxx
Geen speld tussen te krijgen. Maar soms weet je dat het één het gevolg is of kan zijn van het ander en toch doe je het.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:52 schreef Disana het volgende:
Als je wezenlijk pijn lijdt, weet je dat je een ding niet wilt en dat is pijn lijden.
Pijn wentquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen. Maar soms weet je dat het één het gevolg is of kan zijn van het ander en toch doe je het.
Maar zo schreef je het niet. 'Pijn is fijn.' Als je weet wat echte pijn is, en dat is meer dan 'pieken en dalen', dan wil je dat gewoon niet en nooit meer voelen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen. Maar soms weet je dat het één het gevolg is of kan zijn van het ander en toch doe je het.
Dat is pas leuk als er ook PM's van Mods instaan.... die kunnen zien dat die PM door een ander gelezen wordtquote:
Ten dele waar. Zonder het ene had ik het andere niet gehad en dat had ik niet willen missen. Ik zou het dan ook zo weer doen, willens en wetens. Ook al omdat ik weet dat tijd wonderen doet. 't Gaat gewoon weer over.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zo schreef je het niet. 'Pijn is fijn.' Als je weet wat echte pijn is, en dat is meer dan 'pieken en dalen', dan wil je dat gewoon niet en nooit meer voelen.
Wat jaren ervaring. Plus nu verlost, daar ben ik elke dag nog dankbaar voorquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt je er geestelijk misschien wat op instellen, maar of het ooit went, dat betwijfel ik.
Ah ja, dat was fysieke pijn, dat is nog iets andersquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat jaren ervaring. Plus nu verlost, daar ben ik elke dag nog dankbaar voor
Oh okquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah ja, dat was fysieke pijn, dat is nog iets anders
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is pas leuk als er ook PM's van Mods instaan.... die kunnen zien dat die PM door een ander gelezen wordt
Sorry maar die modten me nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is pas leuk als er ook PM's van Mods instaan.... die kunnen zien dat die PM door een ander gelezen wordt
Volgens mij het jij het over gekwetste gevoelens. Doen ook zeer, maar ik zou dat toch geen pijn willen noemen. Sowieso is pijn niet iets om mee te pochen, vind ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ten dele waar. Zonder het ene had ik het andere niet gehad en dat had ik niet willen missen. Ik zou het dan ook zo weer doen, willens en wetens. Ook al omdat ik weet dat tijd wonderen doet. 't Gaat gewoon weer over.
Ja, allicht heb ik het over gekwetste gevoelens en dat heet dan ook gewoon pijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij het jij het over gekwetste gevoelens. Doen ook zeer, maar ik zou dat toch geen pijn willen noemen. Sowieso is pijn niet iets om mee te pochen, vind ik.
Pijn in mijn hart vanwegen persoonlijke dingen deden meer zeer dan mijn lichamelijke pijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, allicht heb ik het over gekwetste gevoelens en dat heet dan ook gewoon pijn.
Sowieso schrijf ik altijd alles was ik wil schrijven, zo eigenwijs ben ik wel
Dat is niet zo 'allicht' hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, allicht heb ik het over gekwetste gevoelens en dat heet dan ook gewoon pijn.
Sowieso schrijf ik altijd alles was ik wil schrijven, zo eigenwijs ben ik wel
Dus als ik van jou een PM krijg met een uitroepteken of weetikveel ervoor dan moet ik m van de account die m krijgt verwijderen voor m'n inboxdeelaccount m kan zien?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen bij push-pm's trouwens, en hoevaak stuur je die? Ik amper, iig.
Nah een paar handboeien een een zweepiequote:
wat zijn push-pm's ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen bij push-pm's trouwens, en hoevaak stuur je die? Ik amper, iig.
zeker weten ...quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Pijn in mijn hart vanwegen persoonlijke dingen deden meer zeer dan mijn lichamelijke pijn
Ja, dat is een alom bekende uitspraak toch? Ik begrijp dat jij het erg serieus neemt. Vanuit jouw positie kan ik dat volgen, maar ik hou hier, qua uitspraken, lang niet altijd met iemand rekening. Laat het gewoon losquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Disana het volgende:
Ja, jij schreef het. 'Pijn is fijn.'
Welnee (zeggen ze )quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
wat zijn push-pm's ?
en kan een modje gewoon al je PM's lezen ?
dit is dus totaal chinees voor mijquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus als ik van jou een PM krijg met een uitroepteken of weetikveel ervoor dan moet ik m van de account die m krijgt verwijderen voor m'n inboxdeelaccount m kan zien?
Hoe bedoel je dat Disana?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
Iemand stelt zich hier vreselijk aan en anderen reageren erop. Niets mis mee.
Hoeerrrrrrrrrrquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is dus totaal chinees voor mij![]()
![]()
beter dat ik die PM lekker dicht laat, als ze wat te zeggen hebben doen ze dat maar lekker hier
Stel je je eigenlijk zelf niet aan. Pfffquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
Iemand stelt zich hier vreselijk aan en anderen reageren erop. Niets mis mee.
Lul zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oh God, nu krijg ik natuurlijk op m'n lazer![]()
Een puntquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:20 schreef Disana het volgende:
Gewoon, iemand die bralt over fijne pijn en pieken en dalen terwijl het over sentimenten en gekwetste gevoelens gaat.
Maar ik heb mijn punt gemaakt
Wat ben jij een ongelovenlijk zeikwijf soms he ??? Zie je dat zelf nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:20 schreef Disana het volgende:
Gewoon, iemand die bralt over fijne pijn en pieken en dalen terwijl het over sentimenten en gekwetste gevoelens gaat.
Maar ik heb mijn punt gemaakt
Misschien heb ik wel een goede reden om Teun en zijn bombast uit te lachenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelovenlijk zeikwijf soms he ??? Zie je dat zelf nietKap er es mee !!!
Deze krijg je om je oren. Geluk ermee. Ik ga zuipenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
3. Je maakt niet één punt, je melkt het uit tot een hark met veertien tanden
Nee, die kun jij nooit hebben Disana. Ik weet niet wat jij voelt en jij weet niet wat een ander ervaart.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een goede reden om Teun en zijn bombast uit te lachen
Geen idee hoe dat werkt, nooit een gedeelde box gehad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus als ik van jou een PM krijg met een uitroepteken of weetikveel ervoor dan moet ik m van de account die m krijgt verwijderen voor m'n inboxdeelaccount m kan zien?
neeheequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:12 schreef FANN het volgende:
wat zijn push-pm's ?
en kan een modje gewoon al je PM's lezen ?
Zelfs die nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... owkee.. maar Remspoor wel toch? die is FA
Wat ik begrepen heb is dat Danny en de FA's een onthutsenklutsprogrammaatje hebben waarmee ze met veel moeite pm wel kunnen lezen. Maar dat ze dat zelden doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
PM's van derden lezen op een forum is voor een beheerder een fluitje van een cent. Wie die rechten allemaal hebben zullen ze natuurlijk nooit zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Hallo, PM's aan Remlof zelf gestuurd kandie wel lezen hèquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
dan gaat ik vandaag of morgen eens vuige PM's rondsturen
ik sou het je niet kenne vertellequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:30 schreef Toverheks het volgende:
kan iemand me ff uitleggen wat een pusch-up pm is, heb wel van een pusch up beha gehoord maar een pusch up pmof is dat een grapje van 1 van jullie.
Ongeacht wie je geblokkeerd hebt in je mailbox, als een pief met voldoende rechten een push pm stuurt, komt ie er gewoon in. Gedwongen en geforceerd zeg maar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:30 schreef Toverheks het volgende:
kan iemand me ff uitleggen wat een pusch-up pm is, heb wel van een pusch up beha gehoord maar een pusch up pmof is dat een grapje van 1 van jullie.
Een push-pm is een pm die erdoor wordt gedrukt bij iemand die zijn/haar pm-box niet open heeft staan. Mods kunnen dat doen als ze iets belangrijks willen zeggen tegen zo iemand, bijvoorbeeld over postgedrag.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:30 schreef Toverheks het volgende:
dan wordt je dus gewoon gemolesteerd net als die kip van Coosquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ongeacht wie je geblokkeerd hebt in je mailbox, als een pief een push pm stuurt, komt ie er gewoon in. Gedwongen en geforceerd zeg maar.
ah.. die heb ik wel eens gekregenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Een push-pm is een pm die erdoor wordt gedrukt bij iemand die zijn/haar pm-box niet open heeft staan. Mods kunnen dat doen als ze iets belangrijks willen zeggen tegen zo iemand, bijvoorbeeld over postgedrag.
Zoiets, al ken ik én Coos én zijn kip nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
dan wordt je dus gewoon gemolesteerd net als die kip van Coos
oke, bedanktTeun, FANN deze onthouden we dan maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ongeacht wie je geblokkeerd hebt in je mailbox, als een pief met voldoende rechten een push pm stuurt, komt ie er gewoon in. Gedwongen en geforceerd zeg maar.
Gewoon je deur op slot draaien heksjequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, bedanktTeun, FANN deze onthouden we dan maarmaar ik heb nog nooit iemand geblokkeerd ( weet ook dat niet hoe dat moet)
Dat zijn toch push bh's voor Remlofquote:
ach nee, iedereen mag me pm sturen, en als die pm me niet aanstaat flikker hem gewoon weg, en als het te grof wordt ga ik wel scheldenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon je deur op slot draaien heksje
Ben jij eigenlijk wel een vrouw? Zo ongecompliceerd simpel en eenvoudig, dat kunnen ze heul nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach nee, iedereen mag me pm sturen, en als die pm me niet aanstaat flikker hem gewoon weg, en als het te grof wordt ga ik wel scheldenmaar zelfde las ik ooit ( ben dat topic weer eens kwijt) van als iemand een ban krijgt, of de mods houden je in de gaten etc.
kookse, en mogen we niet weten wat je gaat maken, of heb je een kant en klaar magnetron maaltijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op het gevaar af dat ik mij aanstel
Roerbakgroente met wat kipfilet er doorheenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kookse, en mogen we niet weten wat je gaat maken, of heb je een kant en klaar magnetron maaltijd![]()
ook best lekker een keertje hoor, lekker vlug en lekker simpel.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk wel een vrouw? Zo ongecompliceerd simpel en eenvoudig, dat kunnen ze heul niet
ook lekker en ook vlug klaar, nou vast eet smakelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Roerbakgroente met wat kipfilet er doorheen
Dat wil ik meemaken. Even iets lelijks bedenken en dan pm ik jequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef Toverheks het volgende:
als het te grof wordt ga ik wel schelden
Wat een man voeltquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ben echt een vrouw, maar in mijn volgend leven kom ik terug als prof. voetballer let maar op
![]()
dan zal ik ook wel eens willen ervaren wat een man voelt/doet en van plan is.
lijkt me zo simpel he, man zijn
ik scheld gewoon terug hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wil ik meemaken. Even iets lelijks bedenken en dan pm ik je
Dat schoot ook al door mijn hoofdquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wil ik meemaken. Even iets lelijks bedenken en dan pm ik je
Maar dan versta ik het nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik scheld gewoon terug hoorop zijn amsterdams dat wel.
Die had toch een netwerk-etentje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat schoot ook al door mijn hoofd![]()
Waar is Cc eigenlijk?
Dan denk ik aan een gestopt-met-roken kalender maar jij waarschijnlijk aan een buik-wordt-dikker kalenderquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah ok, dat had ik ff gemist
ipv een gedeelde inbox lijkt een gedeelde kalender me wel wat
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef Soury het volgende:
@ Kally
Van me zus:
Ha ha ha, vet leuk HABADABADIRIKIRRI , en zo stonden we nog samen de boel te verzieken met het afdrogen. Echt leuk, dat je dat gevonden hebt. Ma zag en hoorde het ook, ze wist het nog van ons geklier op dat liedje. Thanks
Ze is vandaag jarig en mijn moeder was er
Zit je dadelijk op een verjaardag, blijk je die mensen niet eens te kennen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:48 schreef Marrije het volgende:
ipv een gedeelde inbox lijkt een gedeelde kalender me wel wat
lol, niet zozeer voor mn eigen afspraken maar om te zien waar iedereen uithangt als ze hier niet zijn, beetje sociale controle kan geen kwaadquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan denk ik aan een gestopt-met-roken kalender maar jij waarschijnlijk aan een buik-wordt-dikker kalender
Hugo Borst =cooolquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook lekker en ook vlug klaar, nou vast eet smakelijk.
ondertussen hoor ik Hugo Borst, aardige vent maar af en toe ppfftt ooooh en nu pluisje leuk item van de NOS.
Een eigen leven hebben is toch veel leuker?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
lol, niet zozeer voor mn eigen afspraken maar om te zien waar iedereen uithangt als ze hier niet zijn, beetje sociale controle kan geen kwaad
Echt een cool stom ding .....Waar we blij mee zijn. En moeders over de stress hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Goed zo, ik wist het meteen maar moest ook even zoeken
O en gefeliciteerd natuurlijk![]()
Hey, ik sta in zijn msn, dus IK mag eerst!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Remlof maak mij eens even moderator!
Dat is info ...quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hey, ik sta in zijn msn, dus IK mag eerst!
Ook lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:28 schreef Laysa het volgende:
Hier was het spitskool met spekjes en varkenslapjes
Zonder kaas ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Macaroni met ham en kaas is ook erg lekker en maggi
ik nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:41 schreef Marrije het volgende:
Nog meer mensen hier die naar de Joran docu kijken?
Rundergehakt kost me zoveel tijd om het bloed eruit te wassen, bij kalfsgehakt is het 3 x spoelen en klaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Psies, ik doe ook altijd geruld rundergehakt
Hoe laat komtie?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:41 schreef Marrije het volgende:
Nog meer mensen hier die naar de Joran docu kijken?
is nu op sbs6quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe laat komtie?
Kan het zelf wel opzoeken, maar ik wil de laatste 10 posts nog even lezen
Bloed eruit wassenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Rundergehakt kost me zoveel tijd om het bloed eruit te wassen, bij kalfsgehakt is het 3 x spoelen en klaar.
Ook lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond spaghetti met een heerlijke rode saus gegeten
O, nu al. Dan mag ik wel zorgen dat ik boven kom, want hier staat natuurlijk voetbal op, maar ik moet eerst nog douchen, want gesportquote:
ja als je dat eenmaal gewend bent dan is gehakt zonder het te wassen echt niet smakelijk meer, een wereld van verschil.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bloed eruit wassen
Dat doe ik dus nooit
Gehakt wassen?!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja als je dat eenmaal gewend bent dan is gehakt zonder het te wassen echt niet smakelijk meer, een wereld van verschil.
Zit er een snackbar dichtbij? Haal een lekker kroketjequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:56 schreef Laysa het volgende:
Ik krijg spontaan weer honger van al dat eten wat hier langskomt
Haha, nee geen grap, dat doe ik echtquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gehakt wassen?!![]()
Ik dacht dat je een grapje maakte![]()
Hoe was je in hemelsnaam gehakt
Maar waarom dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, nee geen grap, dat doe ik echt![]()
In een zeef.
Oh en met koud water, anders ben je na 20 x spoelen nog niet klaar.
Zit aan de yogert met aardbeien en heeeeeeeeeeeeeel veel suikerquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit er een snackbar dichtbij? Haal een lekker kroketje
ik zit het toch maar eens op te zoeken dat gehakt wassen en er zijn meer mensen die het doen, niet veel, maar Marrije is niet de enige.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:02 schreef Disana het volgende:
Maar wordt gehakt doordrenkt van water niet enorm 'rubberig' als je het bakt? Net zoals goedkoop gehakt zeg maar?
Laysa, da's ook heel lekker natuurlijk![]()
jammiequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zit aan de yogert met aardbeien en heeeeeeeeeeeeeel veel suiker
Toen ik nog op school zat werkte ik in het weekend in een slagerij en daar wasten we ook weleens een kippepoot, maar dat was dan omdat hij op de grond gevallen wasquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:04 schreef Laysa het volgende:
Ik weet wel dat mensen vaak kip wassen.....
Ja bij het 'bereiden' misschien, maar als je het braadt wordt het toch grijs en rubberig? Niet dat ik het ooit heb geprobeerd hoor, maar dat goedkope gehakt waar veel vocht in zit doet dat wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zit het toch maar eens op te zoeken dat gehakt wassen en er zijn meer mensen die het doen, niet veel, maar Marrije is niet de enige.
Het water wat in het gehakt komt te zitten schijnt te verdampen bij het bereiden.
Anders vlees wordt wel weer vaker gewassen dan gehakt.
Ik had er nog nooit van gehoord
Een vriend van mij die deed altijd uitgebreidt die kip in badquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik nog op school zat werkte ik in het weekend in een slagerij en daar wasten we ook weleens een kippepoot, maar dat was dan omdat hij op de grond gevallen was
Het schijnt dat je het gehakt ook goed moet uitdrukken in een vergiet of zeef ofzo na het wassen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja bij het 'bereiden' misschien, maar als je het braadt wordt het toch grijs en rubberig? Niet dat ik het ooit heb geprobeerd hoor, maar dat goedkope gehakt waar veel vocht in zit doet dat wel.
Ja okee, zit net te bedenken dat die grijze kleur en rubberige structuur natuurlijk komen omdat je het met veel vocht meer kookt dan bakt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het schijnt dat je het gehakt ook goed moet uitdrukken in een vergiet of zeef ofzo na het wassen.
Druk je het dan niet door de gaatjesquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het schijnt dat je het gehakt ook goed moet uitdrukken in een vergiet of zeef ofzo na het wassen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een vriend van mij die deed altijd uitgebreidt die kip in bad![]()
...en vervolgens maakte hij dan lekker albanese kip met rijst
Het vocht komt vrij bij het bakken, ik schep dat vocht altijd wegquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
oh dat is ook lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
@Heks, 't wordt macaroni![]()
Anders moest ik één en ander weg mikken, da's zonde
Wat een onzinquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |