Zelfs die nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... owkee.. maar Remspoor wel toch? die is FA
Wat ik begrepen heb is dat Danny en de FA's een onthutsenklutsprogrammaatje hebben waarmee ze met veel moeite pm wel kunnen lezen. Maar dat ze dat zelden doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
PM's van derden lezen op een forum is voor een beheerder een fluitje van een cent. Wie die rechten allemaal hebben zullen ze natuurlijk nooit zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Hallo, PM's aan Remlof zelf gestuurd kandie wel lezen hèquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
dan gaat ik vandaag of morgen eens vuige PM's rondsturen
ik sou het je niet kenne vertellequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:30 schreef Toverheks het volgende:
kan iemand me ff uitleggen wat een pusch-up pm is, heb wel van een pusch up beha gehoord maar een pusch up pmof is dat een grapje van 1 van jullie.
Ongeacht wie je geblokkeerd hebt in je mailbox, als een pief met voldoende rechten een push pm stuurt, komt ie er gewoon in. Gedwongen en geforceerd zeg maar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:30 schreef Toverheks het volgende:
kan iemand me ff uitleggen wat een pusch-up pm is, heb wel van een pusch up beha gehoord maar een pusch up pmof is dat een grapje van 1 van jullie.
Een push-pm is een pm die erdoor wordt gedrukt bij iemand die zijn/haar pm-box niet open heeft staan. Mods kunnen dat doen als ze iets belangrijks willen zeggen tegen zo iemand, bijvoorbeeld over postgedrag.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:30 schreef Toverheks het volgende:
dan wordt je dus gewoon gemolesteerd net als die kip van Coosquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ongeacht wie je geblokkeerd hebt in je mailbox, als een pief een push pm stuurt, komt ie er gewoon in. Gedwongen en geforceerd zeg maar.
ah.. die heb ik wel eens gekregenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Een push-pm is een pm die erdoor wordt gedrukt bij iemand die zijn/haar pm-box niet open heeft staan. Mods kunnen dat doen als ze iets belangrijks willen zeggen tegen zo iemand, bijvoorbeeld over postgedrag.
Zoiets, al ken ik én Coos én zijn kip nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
dan wordt je dus gewoon gemolesteerd net als die kip van Coos
oke, bedanktTeun, FANN deze onthouden we dan maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ongeacht wie je geblokkeerd hebt in je mailbox, als een pief met voldoende rechten een push pm stuurt, komt ie er gewoon in. Gedwongen en geforceerd zeg maar.
Gewoon je deur op slot draaien heksjequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, bedanktTeun, FANN deze onthouden we dan maarmaar ik heb nog nooit iemand geblokkeerd ( weet ook dat niet hoe dat moet)
Dat zijn toch push bh's voor Remlofquote:
ach nee, iedereen mag me pm sturen, en als die pm me niet aanstaat flikker hem gewoon weg, en als het te grof wordt ga ik wel scheldenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon je deur op slot draaien heksje
Ben jij eigenlijk wel een vrouw? Zo ongecompliceerd simpel en eenvoudig, dat kunnen ze heul nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach nee, iedereen mag me pm sturen, en als die pm me niet aanstaat flikker hem gewoon weg, en als het te grof wordt ga ik wel scheldenmaar zelfde las ik ooit ( ben dat topic weer eens kwijt) van als iemand een ban krijgt, of de mods houden je in de gaten etc.
kookse, en mogen we niet weten wat je gaat maken, of heb je een kant en klaar magnetron maaltijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op het gevaar af dat ik mij aanstel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |