dit is dus totaal chinees voor mijquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus als ik van jou een PM krijg met een uitroepteken of weetikveel ervoor dan moet ik m van de account die m krijgt verwijderen voor m'n inboxdeelaccount m kan zien?
Hoe bedoel je dat Disana?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
Iemand stelt zich hier vreselijk aan en anderen reageren erop. Niets mis mee.
Hoeerrrrrrrrrrquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is dus totaal chinees voor mij![]()
![]()
beter dat ik die PM lekker dicht laat, als ze wat te zeggen hebben doen ze dat maar lekker hier
Stel je je eigenlijk zelf niet aan. Pfffquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
Iemand stelt zich hier vreselijk aan en anderen reageren erop. Niets mis mee.
Lul zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oh God, nu krijg ik natuurlijk op m'n lazer![]()
Een puntquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:20 schreef Disana het volgende:
Gewoon, iemand die bralt over fijne pijn en pieken en dalen terwijl het over sentimenten en gekwetste gevoelens gaat.
Maar ik heb mijn punt gemaakt
Wat ben jij een ongelovenlijk zeikwijf soms he ??? Zie je dat zelf nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:20 schreef Disana het volgende:
Gewoon, iemand die bralt over fijne pijn en pieken en dalen terwijl het over sentimenten en gekwetste gevoelens gaat.
Maar ik heb mijn punt gemaakt
Misschien heb ik wel een goede reden om Teun en zijn bombast uit te lachenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelovenlijk zeikwijf soms he ??? Zie je dat zelf nietKap er es mee !!!
Deze krijg je om je oren. Geluk ermee. Ik ga zuipenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
3. Je maakt niet één punt, je melkt het uit tot een hark met veertien tanden
Nee, die kun jij nooit hebben Disana. Ik weet niet wat jij voelt en jij weet niet wat een ander ervaart.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een goede reden om Teun en zijn bombast uit te lachen
Geen idee hoe dat werkt, nooit een gedeelde box gehad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus als ik van jou een PM krijg met een uitroepteken of weetikveel ervoor dan moet ik m van de account die m krijgt verwijderen voor m'n inboxdeelaccount m kan zien?
neeheequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:12 schreef FANN het volgende:
wat zijn push-pm's ?
en kan een modje gewoon al je PM's lezen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |