quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo ? Ik moet zeggen dat ik dat gekwijl van haar ook spuug zat ben. Tis een vies oud ventje in het kwadraat (ja ik weet dat het een lesbo is) Maar sjesus zeg ga lekker daar de KPD ofzo![]()
Als het mijn vriend/in was kon ze opzouten
Trek je tuinbroek maar aanquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is hier van harte welkom![]()
Ik kan nog wel een traumatische ervaring extra gebruiken
eigenlijk moeten ze jouw ook verbannen naar het keldertjequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niks mis met een tuinbroek, maar ik trek hem liever uit
Uittellenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:12 schreef FANN het volgende:
Is mevrouwtje Pearlbitch nog aanwezig in de zaal?
misschien ken ze effe uitellen waarom ze zo doet
Hey, doe 's wat lief tegen mij? Er is meer dan dát hoor. Niet veel meer, maar goed, 't is er welquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:13 schreef FANN het volgende:
[..]
eigenlijk moeten ze jouw ook verbannen naar het keldertje
Levenslang !
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Uittellen
Mevrouw heeft vermoedelijk gewoon een gezonde lust
In dat geval kan je het beter dichterbij zoekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niks mis met een tuinbroek, maar ik trek hem liever uit
Heb hem vanmorgen geluisterd hoor, dacht al dat hij voor mij was en ik heb je in stilte bedankt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
In dat geval kan je het beter dichterbij zoeken![]()
Hééé dezee had ik vannacht voor jou gepost en toen kwam het van het één tot een ander![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hey, doe 's wat lief tegen mij? Er is meer dan dát hoor. Niet veel meer, maar goed, 't is er wel
SPECIAAL DIEET OF GEWOON NIET SNAAIEN EN GEZOND ETEN?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben op een fucking dieet, daar zit geen ijs in.
Ze staan ook niet geel maar rood gloeiend ... Ik heb het zo druk enzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die takketrut van een muis leest ook geen enkele PM hè
Vijf weken bezig, vijftien kilo kwijt. Gewoon één keer per dag eten plus een fles wijn plus een hopeloze liefde. Vooral dat laatste doet wonderenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
SPECIAAL DIEET OF GEWOON NIET SNAAIEN EN GEZOND ETEN?
OF HEB JE ECHT ZO'N SCHEMA WAAR JE JE AAN MOET HOUDEN
EN BEN JE AL AFGEVALLLEn?
oeps caps![]()
![]()
en als je al bent afgevallen hoeveel dan?
Heb je een PM gestuurd dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die takketrut van een muis leest ook geen enkele PM hè
Ja, jij zal van nog meer mensen PM's krijgen, zure sloot als je bentquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze staan ook niet geel maar rood gloeiend ... Ik heb het zo druk enzo
15 kg !quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vijf weken bezig, vijftien kilo kwijt. Gewoon één keer per dag eten plus een fles wijn plus een hopeloze liefde. Vooral dat laatste doet wonderen
Over jouw eeuwige gegiechel (onder andere)quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je een PM gestuurd dan?
waar ging het over ?![]()
Later, altijd weer later, dan lach je d'r omquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
15 kg !
dan ben ik dood![]()
serieus ben je d'r zo ziek van? da's niet zo leuk...
Zal ik mijn PM box ff delenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je een PM gestuurd dan?
waar ging het over ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |