Ah joh, ik deed laatst veel ergere dingen: tot twee keer toe in een TT 'convooi' i.p.v. 'konvooi' schrijven en het zelf niet eens doorhebben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
Oh, en ik zie alweer een paar spelfouten van mezelf die te triest voor woorden zijn, dus bij deze vraag ik bij voorbaat ontzien te worden... het begon al met "peg" waar het "pech" moest zijn de dag voor ik een positieve zwangerschapstest had, maar af en toe is het echt ernstig![]()
Goed, dan moeten ze eerst 20 jaar sklaven arbeit machen en krijgen ze dán een spuitjequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Jahaaaaaaa!![]()
Nee!![]()
Te humaan. Dat moeten ze eerst verdienen.
Oké maar dan wel met een hele lange spuit dwars door hun hoofd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, dan moeten ze eerst 20 jaar sklaven arbeit machen en krijgen ze dán een spuitje![]()
![]()
Terwijl we ze heel geniepig in hun bovenarm knijpenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Oké maar dan wel met een hele lange spuit dwars door hun hoofd.
Dat is idd goed bierquote:
"We"?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terwijl we ze heel geniepig in hun bovenarm knijpen
En prikkeldraad,"Lust je cola of sinas?" op hun pols uitvoeren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terwijl we ze heel geniepig in hun bovenarm knijpen
Hoe weet jij dat toch altijd preciesquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
"We"?
O god, hij heeft de broek alweer op de enkels.
Takes one to know one.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat toch altijd precies![]()
Ik doe 'm wel weer omhoog![]()
![]()
Ja want het is stom!quote:
Daar is geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
´middag.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
[UPD] Explosie in Dordrecht, 18 gewonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |