quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:12 schreef Disana het volgende:
Ja Leandra, Bavariameisjes zijn van hun bed gelicht:
http://nos.nl/wk2010/arti(...)van-bed-gelicht.html
quote:Also during the tournament, ITV media pundit Robbie Earle was sacked from his role when it was claimed by FIFA that he had sold tickets meant for family and friends on to the Dutch beer company 'Bavaria', who allegedly used them to mount an ambush marketing campaign during the Holland vs. Denmark match on 14th June 2010.
Ik snap best dat er een verschil is tussen een gewone supporter die een Bavaria jurkje draagt, maar wel op eigen kosten en gelegenheid reist en de entreekaarten gekocht heeft en een groep meiden die simpelweg ingehuurd is door Bavaria, voor wie de reis, entree en het verblijf ook nog een keer betaald zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:19 schreef Disana het volgende:
Ik hoop niet dat de FIFA hierin zijn zin krijgt en er mensen daadwerkelijk gestraft gaan worden. Kom op zeg, als we zo'n geintje serieus moeten gaan nemen kan er straks niets meer.
Da's niet vanwege de stunt op zich, maar omdat hij illegaal kaartjes heeft doorverkocht. Als dat aan het licht was gekomen zónder dat er sprake geweest was van een stunt, was hij ook ontslagen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:20 schreef Leandra het volgende:
Darn, kijk nou dan, er is al iemand ontslagen vanwege die Bavariastunt?!
Volgens die Wiki ambush marketing pagina:
[..]
Naamsbekendheid, lijkt me.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:36 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij zouden ze er goed aan doen de sponsoring gewoon te verdelen... want wat verdient slootwater Budweiser er nou werkelijk aan als ze een westrijd van het NL-elftal tegen Denemarken sponsoren??
Dat kost meer dan het oplevert, terwijl een in beide landen verkrijgbaar bier er wellicht wel voordeel aan zou behalen.
Ja okay, maar wel typisch dat ik het op de ambushpagina tegenkom en niet op zijn eigen paginaquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's niet vanwege de stunt op zich, maar omdat hij illegaal kaartjes heeft doorverkocht. Als dat aan het licht was gekomen zónder dat er sprake geweest was van een stunt, was hij ook ontslagen.
quote:He was dismissed from his punditry role with ITV in 2010 after he passed ITV World Cup tickets to a third party.
Maakt me niet uit, ik heb nog geen last van m'n rugquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vond andersom niet makkelijker??
Met de vriezer onder dus?
Natuurlijk moet het verschil tussen een supporter of een lid van een promotieteam in merkkleding gemaakt worden. Maar dan nog vind ik het strafbaar stellen van kleine stunts zwaar overtrokken. Als ze het hadden genegeerd, had Bavaria al deze gratis reclame niet gehad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap best dat er een verschil is tussen een gewone supporter die een Bavaria jurkje draagt, maar wel op eigen kosten en gelegenheid reist en de entreekaarten gekocht heeft en een groep meiden die simpelweg ingehuurd is door Bavaria, voor wie de reis, entree en het verblijf ook nog een keer betaald zijn.
Het een is gewoon een normale supporter die daar voor het voetbal van "haar land" is, het ander is gewoon een promotieteam meisje, wat vandaag Marlboro promoot en morgen nicotinepleisters.
Het is simpelweg van een andere orde, en ik snap best dat ze er niet blij mee zijn, maar ik hoop wel dat het niet betekent dat een normale supporter ook met zulk geweld te maken kan krijgen.
En wat betreft de meiden zou Bavaria gewoon een boete moeten krijgen wegens het moedwillig overtreden van de sponsorregels, maar om die dames daar nou persoonlijk voor verantwoordelijk te houden en voor de rechter te brengen is ronduit belachelijk.
En daarbij: hoe groot is Bavaria wereldwijd nou eigenlijk??
Is het werkelijk bekend (zoals Heineken) of is het eigenlijk alleen de NL markt en wat landen om ons heen, waar men weet wat Bavaria is en waar je amper een Budweiser kunt vinden?
LOL, ik vind het alleen zo zonde... dat nutteloos bukken als het ook gewoon staand kanquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik heb nog geen last van m'n rug
True, nu is de naamsbekendheidvergroting voor Bavaria veel rianter dan wanneer ze het stil gehouden hadden, maar ik hoop wel dat een "gewone" supporter wel het stadion inmag in een Dutch Dress.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk moet het verschil tussen een supporter of een lid van een promotieteam in merkkleding gemaakt worden. Maar dan nog vind ik het strafbaar stellen van kleine stunts zwaar overtrokken. Als ze het hadden genegeerd, had Bavaria al deze gratis reclame niet gehad.
Nee, een tas om het te dragen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijg je daar ook een spannend jurkje bij als je een sixpack koopt??
Ah joh, ik deed laatst veel ergere dingen: tot twee keer toe in een TT 'convooi' i.p.v. 'konvooi' schrijven en het zelf niet eens doorhebben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
Oh, en ik zie alweer een paar spelfouten van mezelf die te triest voor woorden zijn, dus bij deze vraag ik bij voorbaat ontzien te worden... het begon al met "peg" waar het "pech" moest zijn de dag voor ik een positieve zwangerschapstest had, maar af en toe is het echt ernstig![]()
Goed, dan moeten ze eerst 20 jaar sklaven arbeit machen en krijgen ze dán een spuitjequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Jahaaaaaaa!![]()
Nee!![]()
Te humaan. Dat moeten ze eerst verdienen.
Oké maar dan wel met een hele lange spuit dwars door hun hoofd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, dan moeten ze eerst 20 jaar sklaven arbeit machen en krijgen ze dán een spuitje![]()
![]()
Terwijl we ze heel geniepig in hun bovenarm knijpenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Oké maar dan wel met een hele lange spuit dwars door hun hoofd.
Dat is idd goed bierquote:
"We"?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terwijl we ze heel geniepig in hun bovenarm knijpen
En prikkeldraad,"Lust je cola of sinas?" op hun pols uitvoeren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terwijl we ze heel geniepig in hun bovenarm knijpen
Hoe weet jij dat toch altijd preciesquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
"We"?
O god, hij heeft de broek alweer op de enkels.
Takes one to know one.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat toch altijd precies![]()
Ik doe 'm wel weer omhoog![]()
![]()
Ja want het is stom!quote:
Daar is geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
´middag.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
[UPD] Explosie in Dordrecht, 18 gewonden
echt he, wat een gek.quote:
Als je hier klikt krijg je de wedstrijd met het commentaar van de beste voetbalcommentator: Opaatje!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, wat een gek.
nou eindelijk weer leuke wedstrijd gezien, nu naar Zwitserland-Spanje![]()
denk dat dit een hele mooie wedstrijd gaat worden.
Rot toch op met het spammen van die ouwe gek.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Als je hier klikt krijg je de wedstrijd met het commentaar van de beste voetbalcommentator: Opaatje!
Nou, gun ze dat maar niet, met een strafblad komen ze nooit meer aan een baan in ZA.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Bavaria Babes zijn nog het enige leuke aan het hele WK voetbal.![]()
Als ze voor moeten komen moeten ze maar veroordeeld worden tot een heropvoeding. Ik offer mij daar overigens graag voor op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opaatje is da bomb!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rot toch op met het spammen van die ouwe gek.
Dan komen ze hier maar naar toe. Ik heb plek zatquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou, gun ze dat maar niet, met een strafblad komen ze nooit meer aan een baan in ZA.
Plaats die even onder zijn stoel waar hij op vastgelijmd zit. Ik druk wel op het ontstekingsmechanisme.quote:
Ach, volgens mij zie jij Oop heimelijk best wel zitten. Was sich liebt, das neckt sich.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Plaats die even onder zijn stoel waar hij op vastgelijmd zit. Ik druk wel op het ontstekingsmechanisme.![]()
ik zweer het je, al zijn ze spuuglelijk, al heeft er 1 dame een wrat op haar kin, een andere een houten poot, weer een andere dame een oor op haar voorhoofd, en de rest meurt uit hun bakkes, dan nog *offer* jij je op.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Bavaria Babes zijn nog het enige leuke aan het hele WK voetbal.![]()
Als ze voor moeten komen moeten ze maar veroordeeld worden tot een heropvoeding. Ik offer mij daar overigens graag voor op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is gelul, ze reageert alleen maar zo op foto's van dame's die er echtwel goed uit zien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zweer het je, al zijn ze spuuglelijk, al heeft er 1 dame een wrat op haar kin, een andere een houten poot, weer een andere dame een oor op haar voorhoofd, en de rest meurt uit hun bakkes, dan nog *offer* jij je op.
heb jij nu eigenlijk geen *oog* voor klasse want echt alles met een kut mag zich bij jou aanmelden.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is gelul, ze reageert alleen maar zo op foto's van dame's die er echtwel goed uit zien.
Alleen word je daar nu eenmaal mee doodgegooid in de mediadusja dan krijg je dit
"Kut is kut" zei de boer en hij neukte zijn varken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:29 schreef Toverheks het volgende:
oh Mera ik vind je lief, en ja ik vind PB ook lief, maar echt, zodra er een vrouwelijk persoon weer ergens langs komt, stream, chat,topic of foto of een joetoepfilmpje, hoppa daar is PB en bied zich vrijwillig aan
Ja maar dat zijn meestal ook gewoon mooie meiden, want ja een zeekoe komt heul niet met dr kop in die mediaquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh Mera ik vind je lief, en ja ik vind PB ook lief, maar echt, zodra er een vrouwelijk persoon weer ergens langs komt, stream, chat,topic of foto of een joetoepfilmpje, hoppa daar is PB en bied zich vrijwillig aan
'Kut is kut' zei het varken en wederom kwam ze niet klaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
"Kut is kut" zei de boer en hij neukte zijn varken.
Ik ben slecht met woordjes en beter met plaatjes! Misschien dat ik het dan snap!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:51 schreef Toverheks het volgende:
nou er is wel degelijk verschil tussen een kut of een andere kut, de 1 is groot, de ander hangt al een beetje, weer een ander is verschrompeld en schraal, de andere is weer uitgewoond, moet ik nog ff doorgaan
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:51 schreef Toverheks het volgende:
nou er is wel degelijk verschil tussen een kut of een andere kut, de 1 is groot, de ander hangt al een beetje, weer een ander is verschrompeld en schraal, de andere is weer uitgewoond, moet ik nog ff doorgaan
kut, heb het geprobeerd voor je een foto`tje te maken, maar helaas mislukt, de camera verdween zo floep naar binnen, nu ben ik door jou schuld weer een camera armerquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
'Kut is kut' zei het varken en wederom kwam ze niet klaar.
En de camera-man? Heeft die het overleefd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kut, heb het geporbeerd voor je een foto`tje te maken, maar helaas mislukt, de camera verdween zo floep naar binnen, nu ben ik door jou schuld weer een camera armer
ik heb toch helemaal geen mannetje, zelf niet een camera mannetje, wat moet ik ermee, mannen zijn meer last dan een lust, of was het andersomquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En de camera-man? Heeft die het overleefd?
Kally jij bent mijn HELD van vandaag.. Heel erg bedankt voor die yt... Ook namens mijn zus. Ik heb het net even in haar hyves geplakt. We brullen het na al die jaren nog steedsquote:
Allemaal leuk en aardig, dat rijden "met de Franse slag". Maar lekker opschieten doet het niet volgens mij, dat nonchalante.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:01 schreef beequeen het volgende:
Dit is ook niet mis zeg.
[ afbeelding ]
Voor meer foto's, klik.
En Terror Jaap dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb toch helemaal geen mannetje, zelf niet een camera mannetje, wat moet ik ermee, mannen zijn meer last dan een lust, of was het andersom![]()
we gaan weer verder zwitserland-spanje.
quote:
Ik ben de beste speler en daarom heb ik een WK-verbod!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o ja, de liefde van me leven.
1-0 vo0r zwitserland, en Torres komt van de bank dus denk dat ie ff mee mag pingelen, Torres de beste speler en ik denk ook straks de beste speler van het WK.
nou, welkom thuis dan, geniet van je wijn maar zorg dat je niet weg waait van je terras, hier staat een stevig windje in amsterdamquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hè hè, thuis, op het terras in de zon na een duffe kantoordag. Morgen een filedag, richting Rijswijk. Nu eerst een glas wijn
Maar dat toeteren hè? Vooral op de Périphérique.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:03 schreef Gert het volgende:
Allemaal leuk en aardig, dat rijden "met de Franse slag". Maar lekker opschieten doet het niet volgens mij, dat nonchalante.
mew...wat is het verschil?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat ploatje bestaat dus echtquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Kally jij bent mijn HELD van vandaag.. Heel erg bedankt voor die yt... Ook namens mijn zus. Ik heb het net even in haar hyves geplakt. We brullen het na al die jaren nog steeds [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb een bruine boterham met banaan en een beker melkquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hè hè, thuis, op het terras in de zon na een duffe kantoordag. Morgen een filedag, richting Rijswijk. Nu eerst een glas wijn
Hij had het vanmiddag nog over je, zei dat jij een hekel aan hem hebt en hij niet begrijpt waarom. Ik moet hem trouwens ook niet, rare ventquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rot toch op met het spammen van die ouwe gek.
Eeeew beequeen, hij vindt je spannendquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij had het vanmiddag nog over je, zei dat jij een hekel aan hem hebt en hij niet begrijpt waarom. Ik moet hem trouwens ook niet, rare vent
Is dat zo ? Ik moet zeggen dat ik dat gekwijl van haar ook spuug zat ben. Tis een vies oud ventje in het kwadraat (ja ik weet dat het een lesbo is) Maar sjesus zeg ga lekker daar de KPD ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
mew...wat is het verschil?
Hier reageren de dames ook metof
of
als er een foto van een lekkere vent wordt
geplaatst...
of een toepje![]()
komt eigenlijk op het zelfde neer, niet allemaal zo serieus nemen heksie
Ze is hier van harte welkomquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo ? Ik moet zeggen dat ik dat gekwijl van haar ook spuug zat ben. Tis een vies oud ventje in het kwadraat (ja ik weet dat het een lesbo is) Maar sjesus zeg ga lekker daar de KPD ofzo![]()
Als het mijn vriend/in was kon ze opzouten![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |