Pijn wentquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen. Maar soms weet je dat het één het gevolg is of kan zijn van het ander en toch doe je het.
Maar zo schreef je het niet. 'Pijn is fijn.' Als je weet wat echte pijn is, en dat is meer dan 'pieken en dalen', dan wil je dat gewoon niet en nooit meer voelen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen. Maar soms weet je dat het één het gevolg is of kan zijn van het ander en toch doe je het.
Dat is pas leuk als er ook PM's van Mods instaan.... die kunnen zien dat die PM door een ander gelezen wordtquote:
Ten dele waar. Zonder het ene had ik het andere niet gehad en dat had ik niet willen missen. Ik zou het dan ook zo weer doen, willens en wetens. Ook al omdat ik weet dat tijd wonderen doet. 't Gaat gewoon weer over.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zo schreef je het niet. 'Pijn is fijn.' Als je weet wat echte pijn is, en dat is meer dan 'pieken en dalen', dan wil je dat gewoon niet en nooit meer voelen.
Wat jaren ervaring. Plus nu verlost, daar ben ik elke dag nog dankbaar voorquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt je er geestelijk misschien wat op instellen, maar of het ooit went, dat betwijfel ik.
Ah ja, dat was fysieke pijn, dat is nog iets andersquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat jaren ervaring. Plus nu verlost, daar ben ik elke dag nog dankbaar voor
Oh okquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah ja, dat was fysieke pijn, dat is nog iets anders
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is pas leuk als er ook PM's van Mods instaan.... die kunnen zien dat die PM door een ander gelezen wordt
Sorry maar die modten me nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is pas leuk als er ook PM's van Mods instaan.... die kunnen zien dat die PM door een ander gelezen wordt
Volgens mij het jij het over gekwetste gevoelens. Doen ook zeer, maar ik zou dat toch geen pijn willen noemen. Sowieso is pijn niet iets om mee te pochen, vind ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ten dele waar. Zonder het ene had ik het andere niet gehad en dat had ik niet willen missen. Ik zou het dan ook zo weer doen, willens en wetens. Ook al omdat ik weet dat tijd wonderen doet. 't Gaat gewoon weer over.
Ja, allicht heb ik het over gekwetste gevoelens en dat heet dan ook gewoon pijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij het jij het over gekwetste gevoelens. Doen ook zeer, maar ik zou dat toch geen pijn willen noemen. Sowieso is pijn niet iets om mee te pochen, vind ik.
Pijn in mijn hart vanwegen persoonlijke dingen deden meer zeer dan mijn lichamelijke pijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, allicht heb ik het over gekwetste gevoelens en dat heet dan ook gewoon pijn.
Sowieso schrijf ik altijd alles was ik wil schrijven, zo eigenwijs ben ik wel
Dat is niet zo 'allicht' hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, allicht heb ik het over gekwetste gevoelens en dat heet dan ook gewoon pijn.
Sowieso schrijf ik altijd alles was ik wil schrijven, zo eigenwijs ben ik wel
Dus als ik van jou een PM krijg met een uitroepteken of weetikveel ervoor dan moet ik m van de account die m krijgt verwijderen voor m'n inboxdeelaccount m kan zien?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen bij push-pm's trouwens, en hoevaak stuur je die? Ik amper, iig.
Nah een paar handboeien een een zweepiequote:
wat zijn push-pm's ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen bij push-pm's trouwens, en hoevaak stuur je die? Ik amper, iig.
zeker weten ...quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Pijn in mijn hart vanwegen persoonlijke dingen deden meer zeer dan mijn lichamelijke pijn
Ja, dat is een alom bekende uitspraak toch? Ik begrijp dat jij het erg serieus neemt. Vanuit jouw positie kan ik dat volgen, maar ik hou hier, qua uitspraken, lang niet altijd met iemand rekening. Laat het gewoon losquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Disana het volgende:
Ja, jij schreef het. 'Pijn is fijn.'
Welnee (zeggen ze )quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
wat zijn push-pm's ?
en kan een modje gewoon al je PM's lezen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |