Roerbakgroente met wat kipfilet er doorheenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kookse, en mogen we niet weten wat je gaat maken, of heb je een kant en klaar magnetron maaltijd![]()
ook best lekker een keertje hoor, lekker vlug en lekker simpel.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk wel een vrouw? Zo ongecompliceerd simpel en eenvoudig, dat kunnen ze heul niet
ook lekker en ook vlug klaar, nou vast eet smakelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Roerbakgroente met wat kipfilet er doorheen
Dat wil ik meemaken. Even iets lelijks bedenken en dan pm ik jequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef Toverheks het volgende:
als het te grof wordt ga ik wel schelden
Wat een man voeltquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ben echt een vrouw, maar in mijn volgend leven kom ik terug als prof. voetballer let maar op
![]()
dan zal ik ook wel eens willen ervaren wat een man voelt/doet en van plan is.
lijkt me zo simpel he, man zijn
ik scheld gewoon terug hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wil ik meemaken. Even iets lelijks bedenken en dan pm ik je
Dat schoot ook al door mijn hoofdquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wil ik meemaken. Even iets lelijks bedenken en dan pm ik je
Maar dan versta ik het nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik scheld gewoon terug hoorop zijn amsterdams dat wel.
Die had toch een netwerk-etentje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat schoot ook al door mijn hoofd![]()
Waar is Cc eigenlijk?
Dan denk ik aan een gestopt-met-roken kalender maar jij waarschijnlijk aan een buik-wordt-dikker kalenderquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah ok, dat had ik ff gemist
ipv een gedeelde inbox lijkt een gedeelde kalender me wel wat
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef Soury het volgende:
@ Kally
Van me zus:
Ha ha ha, vet leuk HABADABADIRIKIRRI , en zo stonden we nog samen de boel te verzieken met het afdrogen. Echt leuk, dat je dat gevonden hebt. Ma zag en hoorde het ook, ze wist het nog van ons geklier op dat liedje. Thanks
Ze is vandaag jarig en mijn moeder was er
Zit je dadelijk op een verjaardag, blijk je die mensen niet eens te kennen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:48 schreef Marrije het volgende:
ipv een gedeelde inbox lijkt een gedeelde kalender me wel wat
lol, niet zozeer voor mn eigen afspraken maar om te zien waar iedereen uithangt als ze hier niet zijn, beetje sociale controle kan geen kwaadquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan denk ik aan een gestopt-met-roken kalender maar jij waarschijnlijk aan een buik-wordt-dikker kalender
Hugo Borst =cooolquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook lekker en ook vlug klaar, nou vast eet smakelijk.
ondertussen hoor ik Hugo Borst, aardige vent maar af en toe ppfftt ooooh en nu pluisje leuk item van de NOS.
Een eigen leven hebben is toch veel leuker?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
lol, niet zozeer voor mn eigen afspraken maar om te zien waar iedereen uithangt als ze hier niet zijn, beetje sociale controle kan geen kwaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |